Hands van Perez, nam hem mee met zijn linkerarm.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:08 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens, waarom werd dat laatste doelpunt van Ajax afgekeurd? Ik kreeg niet mee wat er mis was
Huntelaar scoorde btw één keerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:08 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens, waarom werd dat laatste doelpunt van Ajax afgekeurd? Ik kreeg niet mee wat er mis was
quote:Ajax moet van beurs
zaterdag 16 februari, door JH, Amsterdam, 00:03u, VI
De Commissie Coronel heeft een opvallend stuk geschreven over de NV AFC Ajax. Volgens de leden van de commissie moet Ajax de beursgang ongedaan maken.
De Commissie Cornel pleit ervoor dat Ajax zich terugtrekt van de beurs en weer de oude verenigingsstructuur aanneemt. Maandag wordt het complete rapport gepresenteerd. Vooral technisch directeur Martin van Geel moet het ontgelden, maar ook algemeen directeur Maarten Fontein krijgt er in het rapport flink van langs. De conclusies na vijf maanden onderzoek, zijn niet bindend.
als psv eens blijft staan op 53 dit weekendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:11 schreef Noshiba het volgende:
Denthemen word een echte BA!Hij stond er inderdaad mooi op in de Kick Off.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verder bijzonder saaie tweede helft, gelukkig is er niets ernstigs met Stekelenburg en nu maar hopen dat we volgende week wél eens een uitwedstrijdje gaan winnen.Gourmetten of steengrillen?
quote:Huntelaar wil kunstgras in ArenA
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ondanks de 6-2 overwinning op Sparta hadden de Ajacieden toch nog wat te klagen. Namelijk over de staat van het veld in de Amsterdam ArenA. Klaas-Jan Huntelaar: "Misschien is kunstgras voor de ArenA de beste optie."
John Heitinga: "We hebben in de rust gevraagd of er gesproeid kon worden. Dat was helaas niet mogelijk. Ik vind het heel vervelend om zoiets te vragen, want je weet dat de mensen hier heel erg hun best doen."
Ook Huntelaar was niet te spreken over de conditie van het veld. "Het zal nooit wat worden hier in de ArenA. Ik voetbal liever op echt gras, maar misschien is kunstgras voor de ArenA een betere optie."
Eerste zin had betrekking op Perez; heel matig, maar scoort wel twee keer. Tweede zin op Huntelaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Huntelaar scoorde btw één keer
Laat Ajax maar kampioen worden, winnen wij de play-offs tenminste eens. Maar nog liever wij kampioen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als psv eens blijft staan op 53 dit weekend
Yeah right.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Of van Ajax winnen in de play-offs.
Dan heb ik niks gezegd Cheiron. My bad.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Eerste zin had betrekking op Perez; heel matig, maar scoort wel twee keer. Tweede zin op Huntelaar.
quote:Volgens VI wordt het transferbeleid van Van Geel sterk bekritiseerd. Ook het scoutingsapparaat van Ajax wordt ter discussie gesteld.
quote:John Heitinga: "We hebben in de rust gevraagd of er gesproeid kon worden. Dat was helaas niet mogelijk. Ik vind het heel vervelend om zoiets te vragen, want je weet dat de mensen hier heel erg hun best doen."
Waar is trouwens jouw chickie Jaszaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:27 schreef Jasza het volgende:
Den heb je geen nummer van die chicka haha om ff een vies mannetje te spelen
Een beetje een oneerlijke vergelijking want hij heeft absoluut geen wedstrijd-ritme, dus eigenlijk kan je hem nog niet afserveren. Denk ook niet dat Koster hem opgesteld had als het een wedstrijd was tegen Twente, Heerenveen ofzo, dit was gewoon om hem wat spelminuten te geven tegen een zwakke tegenstander...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wie Luque nu nog durft te verdedigen![]()
Waar doel je op?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 00:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar is trouwens jouw chickie Jasza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |