Toen speelden ze tegen Ajax hoor, niet tegen een Europese topclub.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Woensdag 13 september 2006, 20:45 uur.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Toen speelden ze tegen Ajax hoor, niet tegen een Europese topclub.
Dat wel, maar dat maakt niet uit.quote:
Dat komt natuurlijk wel goed uit!quote:Ten Cate: 'We moeten tegen Werder top zijn'
Als wij een goede dag hebben, kunnen we voor een stunt zorgen', maakte Henk ten Cate duidelijk dat Ajax als underdog de strijd met Werder Bremen aangaat.
'Niets is onmogelijk. Maar als we echt door willen, moeten we twee wedstrijden top zijn', zei de coach op de website van Ajax. 'Werder Bremen staat niet voor niets eerste in de Bundesliga. Ik vind het in elk geval een heel mooie loting.'
'Het wordt zwaar, al zal de reis ons in elk geval geen problemen opleveren. Een confrontatie tussen een Duitse en Nederlandse ploeg brengt bovendien ook altijd iets extra's met zich mee.'
Ten Cate weet uit ervaring wat de kracht van de aanstaande UEFA Cup-tegenstander is. 'Vorig jaar speelden we met Barcelona ook twee duels tegen Werder Bremen. Werder is een goed voetballende ploeg, met veel beweging en fysieke kracht. Een ploeg die doelpunten maakt. Vorig jaar waren we bij Barcelona vooral beducht voor de lengte van de Duitsers bij spelhervattingen. Dit jaar zal ik alle gegevens wel toegestuurd krijgen vanuit Barcelona.'
Wou je zeggen dat Ajax bij de beste 16 clubs van Europa hoort?quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef kevin6188 het volgende:
2500+ vakken in het uitvak, is dat te doen op een simpele CC?
In Nederland is niemand bang voor elkaar, behalve als je uit de eerste divisie komt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat Ajax bij de beste 16 clubs van Europa hoort?Zelfs in Nederland is geen enkele club meer bang voor ze...
Alle spelers van Willem II liepen laatst anders bibberend het veld opquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat Ajax bij de beste 16 clubs van Europa hoort?Zelfs in Nederland is geen enkele club meer bang voor ze...
Behalve dat cluppie dat in de kuip baltquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:28 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er weinig clubs met veel zin naar PSV gaan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
In Nederland is niemand bang voor elkaar, behalve als je uit de eerste divisie komt.
Camplo heeft er geloof ik één, maar kan me vergissen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:32 schreef denthemen het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand met een ajax tatoo? Zo ja, wat voor 1 en waar zit ie? Ik wil er zelf namelijk ook 1
Uitvak heeft 2.562 plaatsen en Ajax heeft 2.544 EU-uitkaarthouders, waarvan 323 EU-voorrangsuitkaarthouders en 2.221 EU-uitkaarthouders, komt mooi uit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:27 schreef kevin6188 het volgende:
Ik stel voor om de vrije trappen over de grond te nemen
2500+ vakken in het uitvak, is dat te doen op een simpele CC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |