Winnen we eens en gaan we hier over beginnen.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:10 schreef Pritt het volgende:
We hebben gewoon meer goals tegen dan de nummer laatst uit de competitie!
Steek had die 1e goal moeten hebben... Verder was ie wel goedquote:Op zondag 24 februari 2008 17:11 schreef Triptamine het volgende:
Heitinga![]()
Huntelaar![]()
Steek![]()
Urby speelde vandaag trouwens ook weer redelijk
Hij moet vaker uitkomen en niet op de lijn blijven staan bij die vrije trappen. Voordat ie genomen wordt moet hij al van zijn lijn af.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
Steek had die 1e goal moeten hebben... Verder was ie wel goed
Edje voor de verandering ook eens een voldoende hehe
Inderdaad. En het liefst gewoon knie vooruit! Niet dat zachtaardige uitkomen.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij moet vaker uitkomen en niet op de lijn blijven staan bij die vrije trappen. Voordat ie genomen wordt moet hij al van zijn lijn af.
ajaxquote:Op zondag 24 februari 2008 17:11 schreef Triptamine het volgende:
Heitinga![]()
Huntelaar![]()
Steek![]()
Urby speelde vandaag trouwens ook weer redelijk
moeilijk he, dat nederlandsquote:Op zondag 24 februari 2008 17:51 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had gedacht dat we zouden verliezen, nu excelsior iedereen verwacht winst dus waarschijnlijk verliezen we
quote:
quote:
Kom je alleen maar om te zeiken?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:24 schreef DANILXL het volgende:
hoeveel tegengoals 100 ofzo
Kan nooit erger zijn dan die gozer die het kampioenschap van AZ op zijn been liet zettenquote:
Jhon van beukering bij Ajax?quote:Op zondag 24 februari 2008 17:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
Als ik Jhonny was zou ik bij Ajax blijven, maar ja ik ben Jhonny niet.
Oepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |