Ja man hier ga ik ook echt over uit mijn nek lullenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:07 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Pff jij komt hier om aan te tonen dat jullie de grootste merchandise hebben. En omdat te bewijzen moet ik dat zelf opzoeken? Met andere woorden, je lult uit je nek![]()
Ach, van mij mogen er hier best kakkerlakken komen, maar laat ze dan op z'n minst met nuttige posts komen. Van iemand als dirkje kuit wordt niemand wijzer...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:11 schreef Cart_man het volgende:
Guttegut, wat een boeiende prestigestrijd weer in de vorige topic.
Ja dat had ik ook nog wel van Google of kunnen halen. Geloof best dat je dat weet, maar welke gemiddelde voetbal kenner weet dat nog? Ik denk bijna niemand meer.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Dirk...
Zuid-Korea - Spanje
Turkije - Senegal
Duitsland - VS
Engeland - Brazilie
Is nooit anders geweest met Dirkje, die heeft nou eenmaal weinig inhoudelijks te posten.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef Nashje het volgende:
En die wij-zijn-beter-welles-nietes discussie mag achterwegen blijven.
Triest gedoe.
Ik geef tenminste nog aan dat het uit de VI komt. Jij zegt dat het niet klopt, maar jij komt met 0,0 aan materiaal aan zetten waarom het niet zo zou zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach, van mij mogen er hier best kakkerlakken komen, maar laat ze dan op z'n minst met nuttige posts komen. Van iemand als dirkje kuit wordt niemand wijzer...
Ik denk dat je je daar nog in vergist, bij voetbalfreaks blijven zulke dingen hangen...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook nog wel van Google of kunnen halen. Geloof best dat je dat weet, maar welke gemiddelde voetbal kenner weet dat nog? Ik denk bijna niemand meer.
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik geef tenminste nog aan dat het uit de VI komt. Jij zegt dat het niet klopt, maar jij komt met 0,0 aan materiaal aan zetten waarom het niet zo zou zijn.
Mag ik eens vragen hoe oud je bent?
Nee he... Ik denk dat je al meer bereikt heb ook...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik geef tenminste nog aan dat het uit de VI komt. Jij zegt dat het niet klopt, maar jij komt met 0,0 aan materiaal aan zetten waarom het niet zo zou zijn.
Terecht, maar dit is echt iets van de laatste dagen/weken volgens mijquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede herinneringen Daaaaan.
Dat mag. Ik ben 20. En jij?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Niet echt nee.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Terecht, maar dit is echt iets van de laatste dagen/weken volgens mij
Wordt met de slabbetjes wel weer ingehaald.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:21 schreef stefmans het volgende:
Kijk Ajax verkoopt 10 shirtjes meer als Feyenoord per jaar OHOO![]()
Ten eerste: Kakkerlakken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ach, van mij mogen er hier best kakkerlakken komen, maar laat ze dan op z'n minst met nuttige posts komen. Van iemand als dirkje kuit wordt niemand wijzer...
Het is van 7,5 jaar geleden, dus zou kunnen. Zie je nog meer bekenden?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:22 schreef jna het volgende:
[..]
Die voorste op die onderste foto lijkt Urby wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |