met en beetje geluk ligt die er ook uit zondagquote:Op donderdag 20 april 2006 22:38 schreef Gelderland het volgende:
http://suprfile.com/get.php?id=mlpn8e&get=1
ff mailen naar hugo@ad.nlhadden die kakkerlakjes ook massaal gedaan toen met Huntelaar... en Pauwe schijnt ook Boukari een elleboogje gegeven te hebben
![]()
maar 't was iig een leuke wedstrijd
We moeten zondag nog. Ik reken me nog niet rijk hoor. Goeie uitgangspositie, niets meer, niets minder.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ziet het gebeuren dat we er tegen groningen uitgaan...
Maar wat zit ik nou negatief te doen... 3-0!
Boakye bedoel jequote:Op donderdag 20 april 2006 22:53 schreef HomerJ het volgende:Boyake
Pienaar
voor die heerlijk schop op Kuijt
![]()
Was overduidelijk rood hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Boakye bedoel je
En over die schop van Pienaar op Kuijt, best jammer dat dat eigenlijk een halve schwalbe was, en dat 'ie 'm niet echt vol raakte. Aan Pienaar hebben we zondag toch niet zo veel.
Is gelukt.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:39 schreef Chadi het volgende:
verander de titel dan effe in 336 als je wil
Doorjagen op Emanuelson die opzichtig rustig aan deed om de bal buiten de lijnen te spelen. Dan ben je gewoon een imbeciel als je doorspeelt.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:54 schreef Zwansen het volgende:
wat deed kuyt dan?
Opnieuw terecht rood trouwens.
Was ook overduidelijk rood, maar een gemene overtreding was het niet, meer een domme. Kuijt rolde vrij gewillig doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |