een aanvallende middenvelder, net 19 jaar en heeft er dit seizoen al 10 inliggen.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ken ik die niet. Kijk niet zoveel Belgisch voetbal. Wat is het voor type speler?
prima speler jaquote:Op zondag 30 maart 2008 12:18 schreef toma het volgende:
[..]
een aanvallende middenvelder, net 19 jaar en heeft er dit seizoen al 10 inliggen.
Dat is niet slecht. Maar ja Dat is die Sulejmani ook niet van SCH .. alleen hangt het er vanaf wat voor prijskaartje eraan hangtquote:Op zondag 30 maart 2008 12:18 schreef toma het volgende:
[..]
een aanvallende middenvelder, net 19 jaar en heeft er dit seizoen al 10 inliggen.
Verbeek heeft gelijk. Gewoon 10 miljoen neerleggen en verder niet piepen. Wordt een topper!quote:Op zondag 30 maart 2008 12:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is niet slecht. Maar ja Dat is die Sulejmani ook niet van SCH .. alleen hangt het er vanaf wat voor prijskaartje eraan hangt
Zeker mooi gedaan weer!quote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:42 schreef denthemen het volgende:
Huntelaar, die moet je écht zien te behouden, koste wat het kost
Je bedoelt dat Grindheim die eerste gele kaart nooit had mogen krijgen, daar gebeurde helemaal niks. De tweede was terecht geweest natuurlijk, maar daar kom je dan goed weg.. Kennelijk zag Vink in dat hij eerder een fout had gemaakt..quote:Op zondag 30 maart 2008 12:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Grindheim binnen een minuut gewoon 2x geel moest krijgen?
Onzin, ook al zit de scheidsrechter er nog zo naast met zijn oordeel.. Je hebt je als speler maar te gedragen en uitvallen (verbaal, dan wel fysiek) naar de scheidsrechter wordt simpelweg bestraft.. Bovendien was Vertonghen al een paar keer goed weggekomen met overtredingen op/over het randje. Dan moet je gewoon oppassen en verstandig zijn.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Daar gaat het wel over.. zoeken naar de oorzaak vriend
Omgekeerd hadden wij het gevoel dat hij nu voor het eerst een keer in ons voordeel floot.. (later gebeurde dat overigens duidelijk nog een paar keer) Vink liet zeker in de beginfase veel te veel toe van Ajax-kant, maar dat zijn we als subtopper wel gewend, het gebeurt overal.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Davids was goed .. Scheids was kut want het was de zoveelste actie die hij in het thuisvoordeel floot.
quote:Defour: "Bij titel blijf ik bij Standard"
Steven Defour verlengde afgelopen jaar zijn contract bij Standard Luik. De middenvelder leek echter toch voor een vertrek uit België te gaan. Toch is er een kans dat Defour ook volgend jaar nog in de Jupiler League speelt.
Momenteel is Standard koploper in de Belgische competitie. Het verschil met de nummer twee, Club Brugge, bedraagt nu tien punten. Daarmee lijkt de club van een langer verblijf van de jonge international verzekerd.
"Luciano D'Onofrio beloofde mij op termijn een hele mooie club. Maar als wij ons kunnen plaatsen voor de voorronde van de Champions League, blijf ik minstens nog een seizoen", zo belooft Defour.
Ik zie ook wel een 10 in hem, of stel dat van Basten dezelfde opstelling gaan gebruiken als met het Nederlands elftal dan zou je met Perez, Sulejmani, de Jong spelen.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:26 schreef toma het volgende:
Sulejmani is een aanvaller. Defour een aanvallend middenvelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |