Toen zat jij er dus werd er idd geen Nederlands gepraatquote:Op zondag 10 februari 2008 21:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking he, heb in Amsterdam wel eens in kroegen gezeten waar men geen woord Nederlands sprak.
Onder het motto mijn argument is onderuit geveegd?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toen zat jij er dus werd er idd geen Nederlands gepraat
Ik zit wel is in de kroeg en dan hoor ik amper buitenlands dus weetniet waar jij naar de kroeg gaat, waarschijnlijk in Amsterdam West ofzoquote:Op zondag 10 februari 2008 21:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Onder het motto mijn argument is onderuit geveegd?
En de waardeloze schijt TT en OP keur jij goed?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
te laat
AFC Ajax topic #908: Gumienny is kosher!
rustig aan kerelquote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En de waardeloze schijt TT en OP keur jij goed?
gewoon iets normaals, 9 punten achter of zoquote:Op zondag 10 februari 2008 21:10 schreef venomsnake het volgende:
OP aangepast..
Suggesties voor een tt?
[..]
rustig aan kerel
Hey jij weer hierquote:Op zondag 10 februari 2008 21:11 schreef RijstNatie het volgende:
wat een KUT OP
Of: daar ging de titel...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
gewoon iets normaals, 9 punten achter of zo
quote:Het publiek vond dat Tjerk Reijerse een penalty had moeten krijgen in de 16e minuut, nadat hij werd neergehaald door keeper Hamish Eadie bij een poging langs hem te komen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef toma het volgende:
Het mysterie rond Leonardo is trouwens al opgelost
[ afbeelding ]
Het Februari-zonnetje bleek de oorzaak.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]
geweldigquote:Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]