ik heb kaarten voor de thuis wedstrijdquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:23 schreef Sethje het volgende:
Morgen kaarten bremen....is er al een overzicht wat er tot nu toe verkocht is ?
Dat zal weer leuk wordenquote:Scheidsrechters gaan met ingang van de tweede competitiehelft stenger optreden tegen spelers, trainers, begeleiders en bankzitters die protesteren tegen scheidsrehchterlijke beslissingen. Dit volgt uit een maatregel die de UEFA heeft genomen. Discriminerende taal tegen of het aanraken van een scheidsrechter zal meteen met een rode kaart worden bestraft. Indien er een massaal protest is wordt de speler die het eerste met dat protest begon - de kennelijke aanstichter - met en gele kaart bestraft. Wegwerpgebaren en het maken van het bril-gebaar leveren eveneens geel op.
Klik eens op het plaatje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Moet deze niet in jullie OP?
http://www.mickharren.nl/muziek/tracks/ajax.MP3
Moraalridders!quote:
Als jij dat zegt dan zal het wel zo zijn! Jammer, want ik had er graag een 3e ring op gezienquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
3e ring bij jullie gaat nooit lukken denk ik
Hoe wil je dat ophangenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Als jij dat zegt dan zal het wel zo zijn! Jammer, want ik had er graag een 3e ring op gezien![]()
Geen id. Ik heb er niet voor geleerd.quote:
Een Ufo kan toch zweven?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:12 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Geen id. Ik heb er niet voor geleerd.
Dak eraf en daarvoor in de plaats een 3e ring! Dat lijkt me een mooie optie.quote:
Ja alleen kan dat financieel niet helemaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dak eraf en daarvoor in de plaats een 3e ring! Dat lijkt me een mooie optie.
hoezo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja alleen kan dat financieel niet helemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |