ik heb kaarten voor de thuis wedstrijdquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:23 schreef Sethje het volgende:
Morgen kaarten bremen....is er al een overzicht wat er tot nu toe verkocht is ?
Dat zal weer leuk wordenquote:Scheidsrechters gaan met ingang van de tweede competitiehelft stenger optreden tegen spelers, trainers, begeleiders en bankzitters die protesteren tegen scheidsrehchterlijke beslissingen. Dit volgt uit een maatregel die de UEFA heeft genomen. Discriminerende taal tegen of het aanraken van een scheidsrechter zal meteen met een rode kaart worden bestraft. Indien er een massaal protest is wordt de speler die het eerste met dat protest begon - de kennelijke aanstichter - met en gele kaart bestraft. Wegwerpgebaren en het maken van het bril-gebaar leveren eveneens geel op.
Klik eens op het plaatje.quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Moet deze niet in jullie OP?
http://www.mickharren.nl/muziek/tracks/ajax.MP3
Moraalridders!quote:
Als jij dat zegt dan zal het wel zo zijn! Jammer, want ik had er graag een 3e ring op gezienquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef jorienvdherik het volgende:
3e ring bij jullie gaat nooit lukken denk ik
Hoe wil je dat ophangenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Als jij dat zegt dan zal het wel zo zijn! Jammer, want ik had er graag een 3e ring op gezien![]()
Geen id. Ik heb er niet voor geleerd.quote:
Een Ufo kan toch zweven?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:12 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Geen id. Ik heb er niet voor geleerd.
Dak eraf en daarvoor in de plaats een 3e ring! Dat lijkt me een mooie optie.quote:
Ja alleen kan dat financieel niet helemaalquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:16 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dak eraf en daarvoor in de plaats een 3e ring! Dat lijkt me een mooie optie.
hoezo?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:24 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja alleen kan dat financieel niet helemaal![]()
De Arena is gebouwd als een multifunctioneel stadion (dus concerten, voetalwedstrijden, evenementen en american football). Als het dak eraf gaat heb je veel minder concerten en andere evenementen waardoor het stadion niet meer rendabel word.quote:
Nee, maar ze zullen wel inspraak hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef mcyodogg het volgende:
Ajax gaat er toch niet helemaal over of dat stadion wordt verbouwd of niet?
Dat is waar. Ik wil dr alleen mee aangeven dat het volgens mij ook onrealistisch is. Maar het idee schijnt al in de pijpleiding te zitten, dus moeten experts er al uitvoerig naar gekeken hebben.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:27 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De Arena is gebouwd als een multifunctioneel stadion (dus concerten, voetalwedstrijden, evenementen en american football). Als het dak eraf gaat heb je veel minder concerten en andere evenementen waardoor het stadion niet meer rendabel word.
De Arena ombouwen naar een soort Camp Nouquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:30 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wil dr alleen mee aangeven dat het volgens mij ook onrealistisch is. Maar het idee schijnt al in de pijpleiding te zitten, dus moeten experts er al uitvoerig naar gekeken hebben.
Misschien dat ze het transferium dr uitslopen, het veld verlagen en dan een soort Camp Nou bouwen.
Dat is weer een heel ander onderwerp of de Arena wel of niet een en al voetbal uitstraalt. Maar ik bedoel eenzelfde constructie als Camp Nou waar zij ipv de hoogte de laagte in gingen bouwen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De Arena ombouwen naar een soort Camp NouCamp Nou straalt een en al voetbal uit. De Arena is gewoon een evenementenhal. Dat dak moet er gewoon vanaf.
Volgensmij ken ik de Arena beter dan jou. Hoe wil jij in de Arena de grond in? Er loopt toch een snelweg onderdoor?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:34 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander onderwerp of de Arena wel of niet een en al voetbal uitstraalt. Maar ik bedoel eenzelfde constructie als Camp Nou waar zij ipv de hoogte de laagte in gingen bouwen.
Jij kent de arena beter dan mijquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Volgensmij ken ik de Arena beter dan jou. Hoe wil jij in de Arena de grond in? Er loopt toch een snelweg onderdoor?
Ja, en wat denk je wat het kost om het veld te laten zakken? De hele infrastructuur moet op de schop. Een nieuw stadion bouwen zal denk ik nog goedkoper zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jij kent de arena beter dan mij.
Veld
Transferium
Transferium
Weg
Mogelijkheden zat 'kenner' !
Ik opper alleen maar een idee. De kosten heb ik geen benul van.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja, en wat denk je wat het kost om het veld te laten zakken? De hele infrastructuur moet op de schop. Een nieuw stadion bouwen zal denk ik nog goedkoper zijn.
Ok, maar dat idee is dus niet haalbaar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik opper alleen maar een idee. De kosten heb ik geen benul van.
hij heb die feyenoord vlag onder de middenstip gelegd, die ligt er nog steedsquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Jij kent de arena beter dan mij.
Veld
Transferium
Transferium
Weg
Mogelijkheden zat 'kenner' !
quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hij heb die feyenoord vlag onder de middenstip gelegd, die ligt er nog steeds![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:24 schreef Black-Death het volgende:
Alsof er een nieuw station zal komen
Nieuwe account hunter?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sneijder, Ten Cate, Leonardo![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Goed nieuws dat het supp. home open is op zondag. Heb wel trek in een paar biertjes voor de wedstrijd. Een maand lang geen voetbal gezien, dus ik kijk heel erg uit naar deze wedstrijd.
Ik vind de ouderwetsche het mooiste.quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben niet echt van de hardcore, maar de AJAX-marsch staat af en toe wel op hier in huis.
Die staat ook op de schijf. Damn, ik heb er echt weer zin in. Ff geen gezeik ook van vrouwen. Lekker voetbal kijken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik vind de ouderwetsche het mooiste..
eenschquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:40 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoef geen derde ring. Zorg liever voor een fatsoenlijk veld.
Ik had graag bij de CL FINALE '95 willen zijn..quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:16 schreef kalinho het volgende:
naar aanleiding van het topic Welke Sportprestatie hadden jullie bewust willen meemaken ?
begon ik weer te zoeken naar die goals van de wedstrijd Atletico - Ajax
Waar zou ik die ergens kunnen vinden? Ik was toen 9 maar geloof dat dat echt de eerste europacup wedstrijd is die ik bewust voor de tv meemaakte en nu ben ik wel weer benieuwd naar die goals.
heldquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
http://download.ajaxgoal.com/index.php?act=view&id=82
Dit is er 1tje.
Wereldgoal!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Dit is er 1tje.
bronquote:Oud-Ajacied Tim de Cler denkt dat AZ vanaf nu nog feller de strijd met Ajax zal aangaan. De linksback ziet het gat tussen de twee clubs met de week slinken. "Vorig jaar was het eerste elftal van AZ al beter, nu zijn we min of meer gelijkwaardig. Ik denk niet dat Ajax echt met AZ bezig is, die hebben het druk genoeg met zichzelf. Ik denk wel dat wij Ajax op termijn voorbijgaan. Niet alleen met het eerste elftal, maar ook als club. Veel mensen die hier voor het eerst komen vinden het geweldig en komen ook terug. Als wij de Champions League halen zullen spelers, sponsors en supporters nog veel sneller voor AZ kiezen dan voor Ajax. Dan hebben ze in Amsterdam pas écht een probleem."
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef kalinho het volgende:
Ik weet nog wel van die wedstrijd dat die batistuta-look-a-like van hun een penalty miste, en vervolgens van der Sar het stadion maar uit wou schoppen
nou je het zegt..ik weet het eigenlijk niet eens meer zeker.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:30 schreef rompompom het volgende:
[..]! Ik dacht dat het om WItschge ging!
.
Nog maar 25 kampioenschappen en vier CL overwinningen en dan zijn ze ons al voorbij als club!quote:
Esnaider?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wereldgoal!.
Ik wist trouwens niet meer dat Arnold Scholten toen meespeelde..
Zijn er trouwens ook beelden van die overtreding op Witschge van die gozer die die pingel miste? Ik kan me nog héél goed herinneren dat die echt te gruwelijk was, twee benen naar voren enzo. En hij kreeg er geel voor..
Wat verlang ik terug naar de jaren '90. Al heb ik ze niet helemaal bewust mee kunnen maken, vanaf de finale weet ik pas dingen. Mocht mee met Papaquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Dit is er 1tje.
als Scheringa gvd die Rienstra wegpikt bij Ajax zit t r wel in, tis de beste speler uit de jeugd.quote:
Dat is waar inderdaad, heel het lot van Ajax hangt op Rienstra. Die gozer schiet volgens mij gelijk in depressie als hij dit hoort en gaat bij AZ 'uitzieken'quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef toma het volgende:
[..]
als Scheringa gvd die Rienstra wegpikt bij Ajax zit t r wel in, tis de beste speler uit de jeugd.
Die gozer met dat lange haar toch?quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:37 schreef kalinho het volgende:
[..]
Die gozer met dat lange haar toch?
Ik geloof het na diep graven te hebben gevonden ja. Maar het is niet echt een officiële bron.quote:
Ik kan me helemaal niets meer van die wedstrijd herinneren, maar die smerige overtreding van Esnaider wel ja.quote:
Gelukkig bestaat AZ al járen uit een stabiele, financieel gezonde basisquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou ja, met deze structurele problemen bij Ajax kan het maar zo.
Als je de termijn maar lang genoeg neemt kan alles jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Idd, als Dirk onder één van z'n geldtrucks loopt, moet ik nog zien hoe het loopt daar.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:53 schreef kalinho het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat AZ al járen uit een stabiele, financieel gezonde basis![]()
Nu zit het wel goed, verder ligt er wel een plan klaar mits...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:53 schreef kalinho het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat AZ al járen uit een stabiele, financieel gezonde basis![]()
Mits wat?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu zit het wel goed, verder ligt er wel een plan klaar mits...
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Dit is er 1tje.
Nooit. Ze kunnen het willen, maar ze zullen nooit groter worden dan Ajax. Nooit. Dat is onmogelijk. Zelfs als ze drie keer op rij landskampioen worden. Dan is zelfs feyenoord nog steeds groter dan AZ.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar natuurlijk al zwaar over te twisten valt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:17 schreef Erwtensoep het volgende:
az groter dan Ajax
Alsof Ajax zo maar even de grootste club van Nederland is geworden.
vertel?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar natuurlijk al zwaar over te twisten valt.
Dat is de vraag omdraaien, jij geeft aan dat Ajax niet de grootste van Nederland zu zijn .quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Op basis waarvan is Ajax de grootste?
Ja nadat is gezegd dat Ajax de grootste zu zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is de vraag omdraaien, jij geeft aan dat Ajax niet de grootste van Nederland zu zijn .
En nu verwacht je dat ik serieus ga antwoorden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Op basis waarvan is Ajax de grootste?
Blijkbaar heb je geen serieus antwoord anders zou je niet met foto's uit je privecollectie en domme wedervragen zoals deze komen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En nu verwacht je dat ik serieus ga antwoorden?
Ik hoop wel datje snapt dat het om het ghel gaat als het om DE club gaatquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
De kampioenschappen van 1918 etc. hebben helemaal niks met het Ajax van nu te maken. Het voetbal van toen is helemaal niet te vergelijken met het voetbal van nu. Dus ik snap niet waarom dat steeds als maatstaf gebruikt wordt.
Noem nog eens iets dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoop wel datje snapt dat het om het ghel gaat als het om DE club gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |