abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45492997
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:40 schreef StarGazer het volgende:
Ik hoef geen derde ring. Zorg liever voor een fatsoenlijk veld.
eensch
pi_45493211
naar aanleiding van het topic Welke Sportprestatie hadden jullie bewust willen meemaken ?

begon ik weer te zoeken naar die goals van de wedstrijd Atletico - Ajax

Waar zou ik die ergens kunnen vinden? Ik was toen 9 maar geloof dat dat echt de eerste europacup wedstrijd is die ik bewust voor de tv meemaakte en nu ben ik wel weer benieuwd naar die goals.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_45493348
Dat doelpunt van Dani wil ik ook nog wel een keer zien ja.
Houd van een lijntje.
pi_45493355
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:16 schreef kalinho het volgende:
naar aanleiding van het topic Welke Sportprestatie hadden jullie bewust willen meemaken ?

begon ik weer te zoeken naar die goals van de wedstrijd Atletico - Ajax

Waar zou ik die ergens kunnen vinden? Ik was toen 9 maar geloof dat dat echt de eerste europacup wedstrijd is die ik bewust voor de tv meemaakte en nu ben ik wel weer benieuwd naar die goals.
Ik had graag bij de CL FINALE '95 willen zijn..
pi_45493367
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45493490
quote:
held
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_45493511

En dat het "negertje" Babangida de winnende scoorde was helemaal geweldig met de uitspraken van de voorzitter van Atletico in het achterhoofd.
Houd van een lijntje.
pi_45493559
Das echt al meer dan 6 jaar geleden dat ik die goal gezien heb zeg
práchtig
pi_45493575
quote:
Wereldgoal! .
Ik wist trouwens niet meer dat Arnold Scholten toen meespeelde. .

Zijn er trouwens ook beelden van die overtreding op Witschge van die gozer die die pingel miste? Ik kan me nog héél goed herinneren dat die echt te gruwelijk was, twee benen naar voren enzo. En hij kreeg er geel voor. .
pi_45493577
Ik weet nog wel van die wedstrijd dat die batistuta-look-a-like van hun een penalty miste, en vervolgens van der Sar het stadion maar uit wou schoppen
pi_45493579
quote:
Oud-Ajacied Tim de Cler denkt dat AZ vanaf nu nog feller de strijd met Ajax zal aangaan. De linksback ziet het gat tussen de twee clubs met de week slinken. "Vorig jaar was het eerste elftal van AZ al beter, nu zijn we min of meer gelijkwaardig. Ik denk niet dat Ajax echt met AZ bezig is, die hebben het druk genoeg met zichzelf. Ik denk wel dat wij Ajax op termijn voorbijgaan. Niet alleen met het eerste elftal, maar ook als club. Veel mensen die hier voor het eerst komen vinden het geweldig en komen ook terug. Als wij de Champions League halen zullen spelers, sponsors en supporters nog veel sneller voor AZ kiezen dan voor Ajax. Dan hebben ze in Amsterdam pas écht een probleem."
bron

vuile judas
pi_45493590
dubbel
pi_45493595
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef kalinho het volgende:
Ik weet nog wel van die wedstrijd dat die batistuta-look-a-like van hun een penalty miste, en vervolgens van der Sar het stadion maar uit wou schoppen
! Ik dacht dat het om WItschge ging! .
pi_45493615
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:30 schreef rompompom het volgende:

[..]

! Ik dacht dat het om WItschge ging! .
nou je het zegt..ik weet het eigenlijk niet eens meer zeker.
pi_45493644
Ajax op termijn voorbij gaan
pi_45493677
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef toma het volgende:

[..]

bron

vuile judas
Nog maar 25 kampioenschappen en vier CL overwinningen en dan zijn ze ons al voorbij als club! !
pi_45493708
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:29 schreef rompompom het volgende:

[..]

Wereldgoal! .
Ik wist trouwens niet meer dat Arnold Scholten toen meespeelde. .

Zijn er trouwens ook beelden van die overtreding op Witschge van die gozer die die pingel miste? Ik kan me nog héél goed herinneren dat die echt te gruwelijk was, twee benen naar voren enzo. En hij kreeg er geel voor. .
Esnaider?
Houd van een lijntje.
pi_45493744
quote:
Wat verlang ik terug naar de jaren '90. Al heb ik ze niet helemaal bewust mee kunnen maken, vanaf de finale weet ik pas dingen. Mocht mee met Papa .
pi_45493759
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
als Scheringa gvd die Rienstra wegpikt bij Ajax zit t r wel in, tis de beste speler uit de jeugd.
ik snap daar nog steeds niks van. Als je bij Ajax aanvoerder in de B1 bent alle nationale jeugd wedstrijden hebt gespeeld dan ga je toch niet weg bij Ajax Dan ga je naar zo'n klote club die zonder historie die alleen rust op t geld van die $cheringa.
pi_45493799
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:36 schreef toma het volgende:

[..]

als Scheringa gvd die Rienstra wegpikt bij Ajax zit t r wel in, tis de beste speler uit de jeugd.
Dat is waar inderdaad, heel het lot van Ajax hangt op Rienstra. Die gozer schiet volgens mij gelijk in depressie als hij dit hoort en gaat bij AZ 'uitzieken'
pi_45493823
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Esnaider?
Die gozer met dat lange haar toch?
pi_45493882
Kom op kom op, we gaan ons toch niet druk maken om kakkerlak Tim de Cler? Gewoon gefrustreerd dat ie mislukt is, net zoals die hele bende daar in Alkmaar.
pi_45493933
Tim de Cler vond ik altijd al een debiel. Is een Leienaar. Heb 'm wel eens zien fietsen hier op z'n glimmende gele citybike.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45493945
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:37 schreef kalinho het volgende:

[..]

Die gozer met dat lange haar toch?

Deze mafkees. Ik zie hem nog briezen op de bank.
Houd van een lijntje.
pi_45494119
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:32 schreef VoreG het volgende:
Nou ja, met deze structurele problemen bij Ajax kan het maar zo.
That's all folks!
pi_45494174
quote:

[..]

Esnaider?
Ik geloof het na diep graven te hebben gevonden ja. Maar het is niet echt een officiële bron. .
http://www.soccerquest.nl/forum/showpost.php?s=a891c08efc96870227843fd70846fc1f&p=531085&postcount=41
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:49:18 #77
82589 S-Two
barba macacu
pi_45494196
quote:

[..]

Esnaider?
Ik kan me helemaal niets meer van die wedstrijd herinneren, maar die smerige overtreding van Esnaider wel ja.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_45494339
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Gelukkig bestaat AZ al járen uit een stabiele, financieel gezonde basis
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:55:01 #79
82589 S-Two
barba macacu
pi_45494380
quote:

[..]

Als je de termijn maar lang genoeg neemt kan alles ja
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_45494387
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:53 schreef kalinho het volgende:

[..]

Idd, als Dirk onder één van z'n geldtrucks loopt, moet ik nog zien hoe het loopt daar.
pi_45494460
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:53 schreef kalinho het volgende:

[..]

Nu zit het wel goed, verder ligt er wel een plan klaar mits...
That's all folks!
pi_45494477
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nu zit het wel goed, verder ligt er wel een plan klaar mits...
Mits wat?
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:04:35 #83
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_45494649
quote:
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_45494906
quote:

[..]

Nooit. Ze kunnen het willen, maar ze zullen nooit groter worden dan Ajax. Nooit. Dat is onmogelijk. Zelfs als ze drie keer op rij landskampioen worden. Dan is zelfs feyenoord nog steeds groter dan AZ.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_45494936
az groter dan Ajax

Alsof Ajax zo maar even de grootste club van Nederland is geworden.
Houd van een lijntje.
pi_45494961
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

Mits wat?
mits Scheringa overlijdt dan ligt er een heel plan klaar hoe het verder zal gaan met AZ.
pi_45495059
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:17 schreef Erwtensoep het volgende:
az groter dan Ajax

Alsof Ajax zo maar even de grootste club van Nederland is geworden.
Waar natuurlijk al zwaar over te twisten valt.
pi_45495083
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:23 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waar natuurlijk al zwaar over te twisten valt.
vertel?
pi_45495113

Deze twist mischien
Houd van een lijntje.
pi_45495130
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:24 schreef VoreG het volgende:

[..]

vertel?
Wat wil je horen? Op basis waarvan is Ajax de grootste?
pi_45495153
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat is de vraag omdraaien, jij geeft aan dat Ajax niet de grootste van Nederland zu zijn .
pi_45495179
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is de vraag omdraaien, jij geeft aan dat Ajax niet de grootste van Nederland zu zijn .
Ja nadat is gezegd dat Ajax de grootste zu zijn.
pi_45495218
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:26 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En nu verwacht je dat ik serieus ga antwoorden?
Houd van een lijntje.
pi_45495273
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:33 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

En nu verwacht je dat ik serieus ga antwoorden?
Blijkbaar heb je geen serieus antwoord anders zou je niet met foto's uit je privecollectie en domme wedervragen zoals deze komen.
pi_45495323

Weet je wat, ga eens wat nuttigs met je leven doen en koop deze dvd-box

en maak dan nog eens zo'n domme opmerking (wat waarschijnlijk gewoon weer een troll reactie van je is).
Houd van een lijntje.
pi_45495401
De kampioenschappen van 1918 etc. hebben helemaal niks met het Ajax van nu te maken. Het voetbal van toen is helemaal niet te vergelijken met het voetbal van nu. Dus ik snap niet waarom dat steeds als maatstaf gebruikt wordt.
pi_45495411
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
De kampioenschappen van 1918 etc. hebben helemaal niks met het Ajax van nu te maken. Het voetbal van toen is helemaal niet te vergelijken met het voetbal van nu. Dus ik snap niet waarom dat steeds als maatstaf gebruikt wordt.
Ik hoop wel datje snapt dat het om het ghel gaat als het om DE club gaat
  vrijdag 19 januari 2007 @ 00:53:14 #98
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45495474
Ook mooi dat er in de VI een heel verhaal staat over az waarin ze allemaal lopen te lullen over Ajax en dan staat er op de voorkant van de nummer 14 met koeienletters:

Shota Arveladze:
"Ik hou nog steeds van Ajax"
Jawel, je keek.
pi_45495555
Dat az over Ajax ligt te roddelen zegt genoeg. En dat zal nog lang zo blijven. Dus ga maar lekker met je termijntjes spelen Timmetje de Cler.
pi_45495572
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik hoop wel datje snapt dat het om het ghel gaat als het om DE club gaat
Noem nog eens iets dan?

Het wij zijn ajax, wij zijn de beste wordt in stand gehouden door kortzichtige bestuursleden en supporters verblind door hun liefde voor Ajax, dezelfde mensen die roepen dat ajax vorig jaar 2e is geworden. Ja als je het maar vaak genoeg blijft zeggen ga je er ook zelf in geloven. Echter als je naar de statistieken van de laatste 20 jaren bekijkt -een periode waarin het voetbal qua niveau enigsinds met elkaar te vergelijken is- dan zie je dat ajax -op een periode midden jaren 90 na- vaak helemaal niet de beste was.

En ook als je realistisch kijkt naar het beleid - x trainers in nog minder jaar, veel spelers die transfervrij de deur uit lopen geen verkoop alleen maar koop- en de prestaties van het huidige ajax dan zie ik het allemaal niet zo fantastisch hoor...

En dan acht ik het niet uitgesloten dat AZ mits goed plan en zonder uitblijvende prestaties ( dus binnen de komende 3,4,5 jaar minstens 1 keer kampioen) ajax in ieder geval op voetballend gebied voorbij kan streven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')