abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35396004

Game on!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 23 februari 2006 @ 08:50:31 #2
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35396149
Goed uitgespeeld doelpunt van Inter.
A.M.A.B
pi_35396153
Altijd moeilijk uit bij Heracles.....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35396166
0-0 is altijd thuis beter dan 2-2, 0-0 vind ik altijd nog beter dan 2-1... Het blijft een kut regeling van de Uefa die uitdoelpunten...
pi_35396175
Litmanen en Chivu
pi_35396202
uiteindelijk een doelpunt van Cruz
  donderdag 23 februari 2006 @ 08:57:12 #7
106856 MociN
Live your own legend
pi_35396230
Dank dat Heracles nog moeilijk gaat worden. Inter over twee weken helemaal met die twee uitdoelpunten van ze.
pi_35396304
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
0-0 is altijd thuis beter dan 2-2, 0-0 vind ik altijd nog beter dan 2-1... Het blijft een kut regeling van de Uefa die uitdoelpunten...
0-0 beter dan 2-1, dat kan je niet menen
pi_35396334
Ik vind 2-2 voor Ajax in de huidge vorm gewoon een goed resultaat.
Iedereen had vooraf een verlies verwacht en dat je nu dus gewoon gelijkspeeld is mooi meegenomen en biedt nog steeds een klein beetje perspectief voor de uitwedstrijd.

Natuurlijk is het klote om na een 2-0 voorsprong op 2-2 te komen, maar het zat er gewoon niet in. Inter werd op een gegeven moment te gevaarlijk. Helaas, maar ik vind de prestatie, vooral in de eerste helft zeer bewonderenswaardig
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:05:19 #10
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_35396361
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:57 schreef MociN het volgende:
Dank dat Heracles nog moeilijk gaat worden. Inter over twee drie weken helemaal met die twee uitdoelpunten van ze.
Wat speelde Huntelaar een fantastische wedstrijd gister. Liet zien dat hij toch op het goede moment gehaald is en er al wel helemaal klaar voor is/ was.
Jammer dat Ajax niet ervaren en geslepen genoeg is om deze wedstrijd winnend af te kunnen sluiten.
We kwamen eigenlijk te snel op 2-0 en de 2-1 viel te vroeg in de tweede helft.
Jammer, hopen op een stunt in Milaan...!!!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_35396403
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef Robar het volgende:
Ik vind 2-2 voor Ajax in de huidge vorm gewoon een goed resultaat.
Iedereen had vooraf een verlies verwacht en dat je nu dus gewoon gelijkspeeld is mooi meegenomen en biedt nog steeds een klein beetje perspectief voor de uitwedstrijd.

Natuurlijk is het klote om na een 2-0 voorsprong op 2-2 te komen, maar het zat er gewoon niet in. Inter werd op een gegeven moment te gevaarlijk. Helaas, maar ik vind de prestatie, vooral in de eerste helft zeer bewonderenswaardig
helemaal mee eens. Ouderwets europacup avondje
Ajax!!
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:22:39 #12
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35396648
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
0-0 beter dan 2-2 dat klopt...
maar hoe kan het nou beter zijn dan 2-1

bij 2-1 mag je met elke score gelijk spelen, dus ook met 0-0
bij 0-0 moet je of winnen of gelijkspelen met doelpunten

2-1 is niet veel beter dan 0-0, maar het is wel iets beter...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35396649
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:01 schreef keijz het volgende:

[..]

0-0 beter dan 2-1, dat kan je niet menen
Inter scoort thuis altijd, en daarbij komt dat ik liever zou hebben dat ajax over een paar weken zoals gister gaat spelen uit... 2-2 uit is goed.... als je 0-0 thuis speelde... inter mag thuis gewoon 0-0 spelen nu... zelfs 1-1 is voor hun voldoende... KOrtom: word weer een billenknijp match

[ Bericht 7% gewijzigd door Mangoworks2002 op 23-02-2006 09:27:55 ]
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:24:33 #14
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_35396691
Ajax moet nou gewoon winnen....
gelijkspelen met 3-3 of meer zie ik namelijk niet zitten...
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_35396895
quote:
Blind: 'Zuur, jammer, maar ook terecht'

Ajax worstelde met gemengde gevoelens na de 2-2 remise tegen Internazionale. Trainer Danny Blind was te spreken over het optreden in de eerste helft. 'We hebben goed, gedisciplineerd en geconcentreerd gespeeld. En optimaal rendement gehaald uit de geboden mogelijkheden. Ze deden wat ik wilde', keek de Ajax-coach voor de camera's van de NOS terug.
Over het vervolg was Blind minder te spreken. 'De nederlaag is zuur na een 2-0 voorsprong. Maar die is ook wel terecht gezien de verhoudingen', toonde hij zich realistisch. Voor CL-debutant Klaas-Jan Huntelaar had Blind complimenten. 'Hij speelde een fantastische wedstrijd voor het elftal. We wisten het al, maar het is knap dat hij het ook laat zien.'

Vanwege het resultaat zat de Ajax-spits ook met een dubbel gevoel. 'In de tweede helft geven we het een beetje weg. We leden te veel onnodig balverlies. Maar alles is nog mogelijk.'

In het Milanese kamp werd de 2-2 positief ontvangen. 'We wisten dat het een moeilijke en zware wedstrijd zou worden', vertelde trainer Roberto Mancini. 'We hadden ons voorbereid op een ander soort wedstrijd. Ajax bezorgde ons problemen met die twee snelle goals. Maar een 2-2 gelijkspel in een uitduel is een belangrijk en positief resultaat.'
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:38:02 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35396931
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 08:50 schreef Cart_man het volgende:
Goed uitgespeeld doelpunt van Inter.
Zeker weten, maar waarom moet een GVD een oud-Feyenoorder zijn? Zo'n late gelijkmaker is al zo zuur en dan dus ook nog eens door Julio Ricardo Cruz, die een rode kaart had kunnen krijgen voor zijn tackle op Hatem Trabelsi. Uitslag van 2-2 blijft kut, terwijl je er vooraf wellicht voor tekent.

Overigens, zou Ajax met Jaap Stam ook een 2-0 voorsprong weggeven?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35396956
quote:
Ajax-aanvaller Markus Rosenberg verklaarde onlangs in Ajax Life enigzins teleurgesteld op de komst van Klaas Jan Huntelaar. De Zweed (23) is inmiddels een geheel andere mening toegedaan, tegenover de Voetbal International verklaarde hij zelfs zijn teamgenoot veel beter te vinden als spits. “Een nummer 9 van Ajax moet vooral een bal kunnen vasthouden en daarin ben ik nog niet zo goed.”

Volgens Rosenberg is de balvastheid van Huntelaar heel belangrijk, vooral balverlies kan problemen opleveren. “Dat is dodelijk in een 4-3-3-systeem. Klaas is daar beter in, simpel. Mijn kracht is het zien van de diepte.”

Rosenberg begrijpt inmiddels de keuze voor Huntelaar. “Als je een speler kunt aantrekken die in een seizoenshelft zeventien doelpunten maakt, zou je stom zijn als je dat niet doet.”
pi_35396973
Ik ben trots op dit Ajax van gisteravond. Wat een wedstrijd! Goede prestatie.
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:42:06 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35397004
quote:
Rosenberg steeds gelukkiger op links

Markus Rosenberg voelt zich nog steeds een spits, maar in een interview met het Algemeen Dagblad wordt duidelijk dat hij zich steeds beter begint te voetballen aan de linkerkant en dat dat in het Ajax systeem misschien wel zijn beste positie is. "Ik ben een centrumspits, altijd geweest. Maar ik merkte al snel dat het best goed bij mij past. Verdedigend moet ik op links positie kiezen, maar in balbezit heb ik een vrije rol. Ik kom vaker met mijn gezicht naar de goal dan als spits in een 4-3-3 systeem. Dat ligt me wel."
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 februari 2006 @ 09:44:50 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_35397049
Haracles moet wel te doen zijn.....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_35397057
goede instelling van Rosenberg

kunnen jongens als Babel nog een hoop van leren bijvoorbeeld...gewoon je op die andere plek richten als je even niet op je favoriete stek staat en het beste eruit halen voor het team in plaats van te zeiken...
Jack does it in real time...
pi_35397136
We hebben ook in ieder geval weer een waardige verdediging met Urby, Thomas, John en Hatem
pi_35397150
De tering, het vorige topic liep wel weer over van zeikerd van andere clubs..

In ieder geval trots op de strijd die geleverd is!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:52:25 #24
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35397161
Help me eens. Staat op onderstaand plaatje nu: De beste klanten van m'n moeder zijn de tifosi van inter

A.M.A.B
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:57:22 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35397240
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:52 schreef Cart_man het volgende:
Help me eens. Staat op onderstaand plaatje nu: De beste klanten van m'n moeder zijn de tifosi van inter

[afbeelding]
Lijkt me vrij simpel, de beste klanten van mijn moeder, wat voor een beroep zou dat inhouden? Geen cassière of iets dergelijks, supporters van Internazionale kwamen naar Amsterdam voor wedstrijd, maar ook voor de wallen en de drugs. Maar dat begreep je toch wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')