Denk eerlijk gezegd niet dat ze daar zo enorm mee zullen zitten wanneer het gewoon 6-1 of meer blijftquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef masterforlive het volgende:
dit is slecht voor het zelfvertrouwen die tegengoal
zeker weten..quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel genieten hoor, zo op de zondag.
dat idee heb ik dus ook, hij was woensdag ook gewoon de bestequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:15 schreef S-Two het volgende:
Ik had het niet verwacht van Suarez, maar als ie nu al zo speelt (het is maar DG, maar toch), kan dat wel eens een hele goeie aankoop zijn geweest.
Idd, het is ook maar effe afwachten of hij tegen een concurrent ook zo goed speelt, maar ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:15 schreef S-Two het volgende:
Ik had het niet verwacht van Suarez, maar als ie nu al zo speelt (het is maar DG, maar toch), kan dat wel eens een hele goeie aankoop zijn geweest.
Waarom niet? Ik zeik toch ook op Suarez?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:23 schreef Zwoerd het volgende:
En nu niet meer zeiken op Farfan
Dat zetten we in Praag allemaal weer recht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:24 schreef Doezelhaar het volgende:
lol, kom net thuis en wat ziet mijn oog...
waarom woensdag niet ?
Ik moet je eerlijk bekennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |