Denk eerlijk gezegd niet dat ze daar zo enorm mee zullen zitten wanneer het gewoon 6-1 of meer blijftquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef masterforlive het volgende:
dit is slecht voor het zelfvertrouwen die tegengoal
zeker weten..quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel genieten hoor, zo op de zondag.
dat idee heb ik dus ook, hij was woensdag ook gewoon de bestequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:15 schreef S-Two het volgende:
Ik had het niet verwacht van Suarez, maar als ie nu al zo speelt (het is maar DG, maar toch), kan dat wel eens een hele goeie aankoop zijn geweest.
Idd, het is ook maar effe afwachten of hij tegen een concurrent ook zo goed speelt, maar ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:15 schreef S-Two het volgende:
Ik had het niet verwacht van Suarez, maar als ie nu al zo speelt (het is maar DG, maar toch), kan dat wel eens een hele goeie aankoop zijn geweest.
Waarom niet? Ik zeik toch ook op Suarez?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:23 schreef Zwoerd het volgende:
En nu niet meer zeiken op Farfan
Dat zetten we in Praag allemaal weer recht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:24 schreef Doezelhaar het volgende:
lol, kom net thuis en wat ziet mijn oog...
waarom woensdag niet ?
Ik moet je eerlijk bekennenquote:
Dan toch zeiken he.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef masterforlive het volgende:
en dan toch dat tegendoelpunt he![]()
Echt welquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja.
Als je zo de finale wint dan zeikt niemand erom
Tjah, ik heb er echt een enorme hekel aan. Maar als je door zo'n fopduik net een wedstrijd wint bijvoorbeeld, dan zijn we met z'n allen natuurlijk wel zo hypocriet om daar blij mee te zijn.quote:
Idd. Nu ff doorzetten tegen SCH. Blij dat KJH woensdag niet speelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef Urquhart het volgende:
Dit hadden we wel nodig zeg.
Huntelaar ook nog een assist he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef devv05 het volgende:
4x Huntelaar
1x Suarez + 3 assists
En dat terwijl we echt niet goed speelden
Laat ie er maar 1 in praag maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:27 schreef Black-Death het volgende:
Suarez is wel erg hoor met zn schwalbes hahaha
Ja, en die gele kaart.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef masterforlive het volgende:
en dan toch dat tegendoelpunt he![]()
Nja goed.. het was creatief gezien goed ja.. het is maar de graafschap.. kom op mensenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef El-Salvador het volgende:
Heerlijke opening. Eerste half uur kut, laatste uur gewoon goed.
Hulde!
Maakt niet uit, in jaren zo'n uitslag niet neergezet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja goed.. het was creatief gezien goed ja.. het is maar de graafschap.. kom op mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |