Denk eerlijk gezegd niet dat ze daar zo enorm mee zullen zitten wanneer het gewoon 6-1 of meer blijftquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef masterforlive het volgende:
dit is slecht voor het zelfvertrouwen die tegengoal
zeker weten..quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel genieten hoor, zo op de zondag.
dat idee heb ik dus ook, hij was woensdag ook gewoon de bestequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:15 schreef S-Two het volgende:
Ik had het niet verwacht van Suarez, maar als ie nu al zo speelt (het is maar DG, maar toch), kan dat wel eens een hele goeie aankoop zijn geweest.
Idd, het is ook maar effe afwachten of hij tegen een concurrent ook zo goed speelt, maar ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:15 schreef S-Two het volgende:
Ik had het niet verwacht van Suarez, maar als ie nu al zo speelt (het is maar DG, maar toch), kan dat wel eens een hele goeie aankoop zijn geweest.
Waarom niet? Ik zeik toch ook op Suarez?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:23 schreef Zwoerd het volgende:
En nu niet meer zeiken op Farfan
Dat zetten we in Praag allemaal weer recht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:24 schreef Doezelhaar het volgende:
lol, kom net thuis en wat ziet mijn oog...
waarom woensdag niet ?
Ik moet je eerlijk bekennenquote:
Dan toch zeiken he.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef masterforlive het volgende:
en dan toch dat tegendoelpunt he![]()
Echt welquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja.
Als je zo de finale wint dan zeikt niemand erom
Tjah, ik heb er echt een enorme hekel aan. Maar als je door zo'n fopduik net een wedstrijd wint bijvoorbeeld, dan zijn we met z'n allen natuurlijk wel zo hypocriet om daar blij mee te zijn.quote:
Idd. Nu ff doorzetten tegen SCH. Blij dat KJH woensdag niet speelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef Urquhart het volgende:
Dit hadden we wel nodig zeg.
Huntelaar ook nog een assist he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef devv05 het volgende:
4x Huntelaar
1x Suarez + 3 assists
En dat terwijl we echt niet goed speelden
Laat ie er maar 1 in praag maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:27 schreef Black-Death het volgende:
Suarez is wel erg hoor met zn schwalbes hahaha
Ja, en die gele kaart.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef masterforlive het volgende:
en dan toch dat tegendoelpunt he![]()
Nja goed.. het was creatief gezien goed ja.. het is maar de graafschap.. kom op mensenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef El-Salvador het volgende:
Heerlijke opening. Eerste half uur kut, laatste uur gewoon goed.
Hulde!
Maakt niet uit, in jaren zo'n uitslag niet neergezet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja goed.. het was creatief gezien goed ja.. het is maar de graafschap.. kom op mensen![]()
Als Van Geel politiek slim is, gaat die morgen wat aansprekende namen presenteren zodat het gros van de supporters helemaal om is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Mooi begin van een week waarin 2 aankopen gepresenteerd gaan worden.
Lekker om zo iemand in je team te hebben inderdaad, maar om tegen te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef Jasza het volgende:
Die schwalbes boeien me echt niet hoor, het gebeurd overal, in deze situatie gaan liggen is gewoon slim, scheids geeft 9 van de 10x een pingel.
Dats waar.. EN DAT MAAKT MIJN ZONDAG GOED!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in jaren zo'n uitslag niet neergezet.
Wat denk je van die 1-8 met die penalty van Van der Sarquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef masterforlive het volgende:
grootste overwinning ooit op de graafschap?
Klopt jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lekker om zo iemand in je team te hebben inderdaad, maar om tegen te hebben![]()
kan dat? Slecht spelen en 8 keer scoren?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef devv05 het volgende:
4x Huntelaar
1x Suarez + 3 assists
En dat terwijl we echt niet goed speelden
Behalve dat 'ie na 3 pingels er niet meer in trapt, omdat ze elke week in 10 verschillende voetbalprogramma's groot uitgemeten worden. Bij Groningen viel dat niet echt op, maar Ajax staat veel meer in de picture.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef Jasza het volgende:
Die schwalbes boeien me echt niet hoor, het gebeurd overal, in deze situatie gaan liggen is gewoon slim, scheids geeft 9 van de 10x een pingel.
Mwa, bij hem ziet het er gewoon uit als een pingel, daar gaat het om, maakt niet uit of ie schwalbes bekend staat, als een scheids denkt dat het een pingel is geeftie hem toch welquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Behalve dat 'ie na 3 pingels er niet meer in trapt, omdat ze elke week in 10 verschillende voetbalprogramma's groot uitgemeten worden. Bij Groningen viel dat niet echt op, maar Ajax staat veel meer in de picture.
Komkommertijd is afgelopen hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef Nashje het volgende:
In navolging van het best scorende trio van Europa, nu het best scorende duo van Europa?
Bij Groningen stond ie er ook al wel om bekend hoor, maar dat zal nu nog wel meer worden ja. Hij moet het af gaan leren, of iig doseren, maar dat zal er toch wel niet in gaan zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Behalve dat 'ie na 3 pingels er niet meer in trapt, omdat ze elke week in 10 verschillende voetbalprogramma's groot uitgemeten worden. Bij Groningen viel dat niet echt op, maar Ajax staat veel meer in de picture.
Een mazzeltje. De bal was er wel bedoeld, maar kwam via het been van een De Graafschap speler er. Daarnaast kon ADO ook winnen van de Graafschap dus het was vertrouwd niveau voor Delorge.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
11 seconden erin...en direct een assist
Alleen een goede 2e helft, 1e helft leek wel een herhaling van afgelopen woensdag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:38 schreef Buitendam het volgende:
De eerste PSV'er met de felicitaties, volgens mij?
Goeie wedstrijd, proficiat.
Geen interesse in Defour, daar denkt Van Geel anders over volgens mij. Maar die komt toch niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef El-Salvador het volgende:
Henk
Defour-> Geen interesse.
Boussaffa -> Goeie speler maar op dit moment niet voor Ajax
Riera -> Denkt volgende week de transfer af te kunnen ronden
Dit is pas nieuws mensen!
Dat zei hij toch helemaal niet, of heb ik zitten slapen? Hij hoopt een transfer af te ronden, ging toen op spelers in en over Riera zei hij dat Riera had gezegd dat hij het naar zijn zin heeft bij Espanyol en niet kan zeggen dat hij naar Ajax wil, omdat hij dan met rotte tomaten zal worden bekogeld etc.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef El-Salvador het volgende:
Henk
Defour-> Geen interesse.
Boussaffa -> Goeie speler maar op dit moment niet voor Ajax
Riera -> Denkt volgende week de transfer af te kunnen ronden
Dit is pas nieuws mensen!
Henk zei letterlijk dat hij hoopt volgende week de transfer af te ronden en dat ze er druk mee bezig zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat zei hij toch helemaal niet, of heb ik zitten slapen? Hij hoopt een transfer af te ronden, ging toen op spelers in en over Riera zei hij dat Riera had gezegd dat hij het naar zijn zin heeft bij Espanyol en niet kan zeggen dat hij naar Ajax wil, omdat hij dan met rotte tomaten zal worden bekogeld etc.
Misschien heeft Henk geen intresse in hem maar Martin wel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef Nashje het volgende:
Geen interesse in Defour. Op dit moment misschien niet omdat Defour heeft afgezegd, maar Ajax kijkt al sinds vorig jaar naar Defour en blijft ook contact houden met zijn management. Die gaat komen volgend jaar.
Even met Adriaanse overleggen dan maar?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geen interesse in Defour, daar denkt Van Geel anders over volgens mij. Maar die komt toch niet.
Henk stopt toch voor 99% na dit seizoen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien heeft Henk geen intresse in hem maar Martin wel?
Je cluppie loopt te kutten tegen Utreg misschien zou je je daar maar druk over moeten maken!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
Luis mag wel wat minder schwalbes maken wil hij de rest van het seizoen nog serieus genomen worden bij een echte overtreding![]()
Ongelooflijk dat Colin überhaupt voor Ajax speelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef devv05 het volgende:
Wisselbeleid was inderdaad weer slecht, ongelovelijk dat hij Colin de hele wedstrijd liet spelen.
Ik doe wat ik zelf wil, wat jij vindt interesseerd me niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:47 schreef El-Salvador het volgende:
[quote]Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
Luis mag wel wat minder schwalbes maken wil hij de rest van het seizoen nog serieus genomen worden bij een echte overtreding![]()
[/quote
Je cluppie loopt te kutten tegen Utreg misschien zou je je daar maar druk over moeten maken!
Je mag ook wel normaal reageren hoor op mensen van een andere club.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:47 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Je cluppie loopt te kutten tegen Utreg misschien zou je je daar maar druk over moeten maken!
Misschien haalt ie de winterstop niet eens. Van Geel zal wel koffie gaan drinken met Adriaanse...quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Henk stopt toch voor 99% na dit seizoen?
Ga janken als je 8-1 wintquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef devv05 het volgende:
Wisselbeleid was inderdaad weer slecht, ongelovelijk dat hij Colin de hele wedstrijd liet spelen.
Die gast loopt alleen maar te trollen. Dat soort gasten moet ik hier niet en ik hoop jij ook niet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je mag ook wel normaal reageren hoor op mensen van een andere club.
Hij heeft zeker een punt. Vergeet Robben niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:47 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik loop hier helemaal niet te trollen, dat doe jij. Als jij graag nu schwalbes ziet die worden gegeven op een onbelangrijk moment, dan mag jij dat vinden. Als Ajax mijn club zou zijn zag ik dit liever op een moment dat het er toe deed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:51 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Die gast loopt alleen maar te trollen. Dat soort gasten moet ik hier niet en ik hoop jij ook niet!
Ga je opmerkingen maken over Suarez die een goede partij speelt en met 8-1 wint
Hij deed het woensdag ook en dat was een belangrijk moment.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik loop hier helemaal niet te trollen, dat doe jij. Als jij graag nu schwalbes ziet die worden gegeven op een onbelangrijk moment, dan mag jij dat vinden. Als Ajax mijn club zou zijn zag ik dit liever op een moment dat het er toe deed.
Daar heb je een punt, een schwalbe maken bij 1-6 is een beetje overbodigquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik loop hier helemaal niet te trollen, dat doe jij. Als jij graag nu schwalbes ziet die worden gegeven op een onbelangrijk moment, dan mag jij dat vinden. Als Ajax mijn club zou zijn zag ik dit liever op een moment dat het er toe deed.
Elke goal telt, kijk naar vorig jaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Slecht ja, anders was het zeker wel 15-1 geworden oidquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef devv05 het volgende:
Trollende mensen moeten oprotten ja. Maar hij heeft hier wel een punt. En daarnaast brengt hij het ook nog wel op een redelijk normale manier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:51 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Die gast loopt alleen maar te trollen. Dat soort gasten moet ik hier niet en ik hoop jij ook niet!
Ga je opmerkingen maken over Suarez die een goede partij speelt en met 8-1 wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |