Denk eerlijk gezegd niet dat ze daar zo enorm mee zullen zitten wanneer het gewoon 6-1 of meer blijftquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:05 schreef masterforlive het volgende:
dit is slecht voor het zelfvertrouwen die tegengoal
zeker weten..quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Wel genieten hoor, zo op de zondag.
dat idee heb ik dus ook, hij was woensdag ook gewoon de bestequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:15 schreef S-Two het volgende:
Ik had het niet verwacht van Suarez, maar als ie nu al zo speelt (het is maar DG, maar toch), kan dat wel eens een hele goeie aankoop zijn geweest.
Idd, het is ook maar effe afwachten of hij tegen een concurrent ook zo goed speelt, maar ik heb er alle vertrouwen inquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:15 schreef S-Two het volgende:
Ik had het niet verwacht van Suarez, maar als ie nu al zo speelt (het is maar DG, maar toch), kan dat wel eens een hele goeie aankoop zijn geweest.
Waarom niet? Ik zeik toch ook op Suarez?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:23 schreef Zwoerd het volgende:
En nu niet meer zeiken op Farfan
Dat zetten we in Praag allemaal weer recht.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:24 schreef Doezelhaar het volgende:
lol, kom net thuis en wat ziet mijn oog...
waarom woensdag niet ?
Ik moet je eerlijk bekennenquote:
Dan toch zeiken he.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef masterforlive het volgende:
en dan toch dat tegendoelpunt he![]()
Echt welquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja.
Als je zo de finale wint dan zeikt niemand erom
Tjah, ik heb er echt een enorme hekel aan. Maar als je door zo'n fopduik net een wedstrijd wint bijvoorbeeld, dan zijn we met z'n allen natuurlijk wel zo hypocriet om daar blij mee te zijn.quote:
Idd. Nu ff doorzetten tegen SCH. Blij dat KJH woensdag niet speelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef Urquhart het volgende:
Dit hadden we wel nodig zeg.
Huntelaar ook nog een assist he?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef devv05 het volgende:
4x Huntelaar
1x Suarez + 3 assists
En dat terwijl we echt niet goed speelden
Laat ie er maar 1 in praag maken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:27 schreef Black-Death het volgende:
Suarez is wel erg hoor met zn schwalbes hahaha
Ja, en die gele kaart.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:25 schreef masterforlive het volgende:
en dan toch dat tegendoelpunt he![]()
Nja goed.. het was creatief gezien goed ja.. het is maar de graafschap.. kom op mensenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:28 schreef El-Salvador het volgende:
Heerlijke opening. Eerste half uur kut, laatste uur gewoon goed.
Hulde!
Maakt niet uit, in jaren zo'n uitslag niet neergezet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja goed.. het was creatief gezien goed ja.. het is maar de graafschap.. kom op mensen![]()
Als Van Geel politiek slim is, gaat die morgen wat aansprekende namen presenteren zodat het gros van de supporters helemaal om is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Mooi begin van een week waarin 2 aankopen gepresenteerd gaan worden.
Lekker om zo iemand in je team te hebben inderdaad, maar om tegen te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef Jasza het volgende:
Die schwalbes boeien me echt niet hoor, het gebeurd overal, in deze situatie gaan liggen is gewoon slim, scheids geeft 9 van de 10x een pingel.
Dats waar.. EN DAT MAAKT MIJN ZONDAG GOED!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in jaren zo'n uitslag niet neergezet.
Wat denk je van die 1-8 met die penalty van Van der Sarquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef masterforlive het volgende:
grootste overwinning ooit op de graafschap?
Klopt jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lekker om zo iemand in je team te hebben inderdaad, maar om tegen te hebben![]()
kan dat? Slecht spelen en 8 keer scoren?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef devv05 het volgende:
4x Huntelaar
1x Suarez + 3 assists
En dat terwijl we echt niet goed speelden
Behalve dat 'ie na 3 pingels er niet meer in trapt, omdat ze elke week in 10 verschillende voetbalprogramma's groot uitgemeten worden. Bij Groningen viel dat niet echt op, maar Ajax staat veel meer in de picture.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef Jasza het volgende:
Die schwalbes boeien me echt niet hoor, het gebeurd overal, in deze situatie gaan liggen is gewoon slim, scheids geeft 9 van de 10x een pingel.
Mwa, bij hem ziet het er gewoon uit als een pingel, daar gaat het om, maakt niet uit of ie schwalbes bekend staat, als een scheids denkt dat het een pingel is geeftie hem toch welquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Behalve dat 'ie na 3 pingels er niet meer in trapt, omdat ze elke week in 10 verschillende voetbalprogramma's groot uitgemeten worden. Bij Groningen viel dat niet echt op, maar Ajax staat veel meer in de picture.
Komkommertijd is afgelopen hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef Nashje het volgende:
In navolging van het best scorende trio van Europa, nu het best scorende duo van Europa?
Bij Groningen stond ie er ook al wel om bekend hoor, maar dat zal nu nog wel meer worden ja. Hij moet het af gaan leren, of iig doseren, maar dat zal er toch wel niet in gaan zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Behalve dat 'ie na 3 pingels er niet meer in trapt, omdat ze elke week in 10 verschillende voetbalprogramma's groot uitgemeten worden. Bij Groningen viel dat niet echt op, maar Ajax staat veel meer in de picture.
Een mazzeltje. De bal was er wel bedoeld, maar kwam via het been van een De Graafschap speler er. Daarnaast kon ADO ook winnen van de Graafschap dus het was vertrouwd niveau voor Delorge.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
11 seconden erin...en direct een assist
Alleen een goede 2e helft, 1e helft leek wel een herhaling van afgelopen woensdag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:38 schreef Buitendam het volgende:
De eerste PSV'er met de felicitaties, volgens mij?
Goeie wedstrijd, proficiat.
Geen interesse in Defour, daar denkt Van Geel anders over volgens mij. Maar die komt toch niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef El-Salvador het volgende:
Henk
Defour-> Geen interesse.
Boussaffa -> Goeie speler maar op dit moment niet voor Ajax
Riera -> Denkt volgende week de transfer af te kunnen ronden
Dit is pas nieuws mensen!
Dat zei hij toch helemaal niet, of heb ik zitten slapen? Hij hoopt een transfer af te ronden, ging toen op spelers in en over Riera zei hij dat Riera had gezegd dat hij het naar zijn zin heeft bij Espanyol en niet kan zeggen dat hij naar Ajax wil, omdat hij dan met rotte tomaten zal worden bekogeld etc.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef El-Salvador het volgende:
Henk
Defour-> Geen interesse.
Boussaffa -> Goeie speler maar op dit moment niet voor Ajax
Riera -> Denkt volgende week de transfer af te kunnen ronden
Dit is pas nieuws mensen!
Henk zei letterlijk dat hij hoopt volgende week de transfer af te ronden en dat ze er druk mee bezig zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat zei hij toch helemaal niet, of heb ik zitten slapen? Hij hoopt een transfer af te ronden, ging toen op spelers in en over Riera zei hij dat Riera had gezegd dat hij het naar zijn zin heeft bij Espanyol en niet kan zeggen dat hij naar Ajax wil, omdat hij dan met rotte tomaten zal worden bekogeld etc.
Misschien heeft Henk geen intresse in hem maar Martin wel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef Nashje het volgende:
Geen interesse in Defour. Op dit moment misschien niet omdat Defour heeft afgezegd, maar Ajax kijkt al sinds vorig jaar naar Defour en blijft ook contact houden met zijn management. Die gaat komen volgend jaar.
Even met Adriaanse overleggen dan maar?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Geen interesse in Defour, daar denkt Van Geel anders over volgens mij. Maar die komt toch niet.
Henk stopt toch voor 99% na dit seizoen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Misschien heeft Henk geen intresse in hem maar Martin wel?
Je cluppie loopt te kutten tegen Utreg misschien zou je je daar maar druk over moeten maken!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
Luis mag wel wat minder schwalbes maken wil hij de rest van het seizoen nog serieus genomen worden bij een echte overtreding![]()
Ongelooflijk dat Colin überhaupt voor Ajax speelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef devv05 het volgende:
Wisselbeleid was inderdaad weer slecht, ongelovelijk dat hij Colin de hele wedstrijd liet spelen.
Ik doe wat ik zelf wil, wat jij vindt interesseerd me niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:47 schreef El-Salvador het volgende:
[quote]Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef Fetai het volgende:
Luis mag wel wat minder schwalbes maken wil hij de rest van het seizoen nog serieus genomen worden bij een echte overtreding![]()
[/quote
Je cluppie loopt te kutten tegen Utreg misschien zou je je daar maar druk over moeten maken!
Je mag ook wel normaal reageren hoor op mensen van een andere club.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:47 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Je cluppie loopt te kutten tegen Utreg misschien zou je je daar maar druk over moeten maken!
Misschien haalt ie de winterstop niet eens. Van Geel zal wel koffie gaan drinken met Adriaanse...quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Henk stopt toch voor 99% na dit seizoen?
Ga janken als je 8-1 wintquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef devv05 het volgende:
Wisselbeleid was inderdaad weer slecht, ongelovelijk dat hij Colin de hele wedstrijd liet spelen.
Die gast loopt alleen maar te trollen. Dat soort gasten moet ik hier niet en ik hoop jij ook niet!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je mag ook wel normaal reageren hoor op mensen van een andere club.
Hij heeft zeker een punt. Vergeet Robben niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:47 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ik loop hier helemaal niet te trollen, dat doe jij. Als jij graag nu schwalbes ziet die worden gegeven op een onbelangrijk moment, dan mag jij dat vinden. Als Ajax mijn club zou zijn zag ik dit liever op een moment dat het er toe deed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:51 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Die gast loopt alleen maar te trollen. Dat soort gasten moet ik hier niet en ik hoop jij ook niet!
Ga je opmerkingen maken over Suarez die een goede partij speelt en met 8-1 wint
Hij deed het woensdag ook en dat was een belangrijk moment.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik loop hier helemaal niet te trollen, dat doe jij. Als jij graag nu schwalbes ziet die worden gegeven op een onbelangrijk moment, dan mag jij dat vinden. Als Ajax mijn club zou zijn zag ik dit liever op een moment dat het er toe deed.
Daar heb je een punt, een schwalbe maken bij 1-6 is een beetje overbodigquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Ik loop hier helemaal niet te trollen, dat doe jij. Als jij graag nu schwalbes ziet die worden gegeven op een onbelangrijk moment, dan mag jij dat vinden. Als Ajax mijn club zou zijn zag ik dit liever op een moment dat het er toe deed.
Elke goal telt, kijk naar vorig jaarquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:54 schreef Fetai het volgende:
[..]
Slecht ja, anders was het zeker wel 15-1 geworden oidquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef devv05 het volgende:
Trollende mensen moeten oprotten ja. Maar hij heeft hier wel een punt. En daarnaast brengt hij het ook nog wel op een redelijk normale manier.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:51 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Die gast loopt alleen maar te trollen. Dat soort gasten moet ik hier niet en ik hoop jij ook niet!
Ga je opmerkingen maken over Suarez die een goede partij speelt en met 8-1 wint
Maar minder gezond voor je 'De eredivisie wordt steeds sterker'-stellingquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar minder gezond voor je 'De eredivisie wordt steeds sterker'-stelling![]()
Ja, we hebben 8-1 gewonnen dus vandaag is HTC weer een topcoach. Wat zijn sommige mensen toch kortzichtig. Ondanks de ruime overwinning was er genoeg wat nog niet goed ging. Maar je hebt de wedstrijd toch niet eens gezien.quote:
Oh shit, nu je het zegt. Hadden we maar met 2-1 gewonnen ofzo.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maar minder gezond voor je 'De eredivisie wordt steeds sterker'-stelling![]()
Het klinkt misschien gek, maar ik acht de kans dat ajax het gaat redden in Praag alleen maar kleiner nu...quote:
Voor alle duidelijkheid, het is niet Ajax dat 8 tegendoelpunten tegen kreegquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:42 schreef devv05 het volgende:
Und?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar ik acht de kans dat ajax het gaat redden in Praag alleen maar kleiner nu...
Ligt eraan wat er aankomende zondag gebeurd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar ik acht de kans dat ajax het gaat redden in Praag alleen maar kleiner nu...
Dan is er toch geen competitie?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er aankomende zondag gebeurd.
Ik ben het met je eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, we hebben 8-1 gewonnen dus vandaag is HTC weer een topcoach. Wat zijn sommige mensen toch kortzichtig. Ondanks de ruime overwinning was er genoeg wat nog niet goed ging. Maar je hebt de wedstrijd toch niet eens gezien.
Ik bedacht mij dat van Basten dat weleens bewust zou kunnen hebben gedaan om Huntelaar op deze manier te sparen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:10 schreef Urquhart het volgende:
Daarom ben ik blij dat Huntelaar niet speelt.
Weer iemand die onzin praat zonder de wedstrijd gezien te hebben. Laten we vooral maar weer om het hardst gaan roepen dat we kampioen worden terwijl we gewoon (zeker de eerste helft) zéér matig gespeeld hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid, het is niet Ajax dat 8 tegendoelpunten tegen kreeg![]()
Echt typisch Nederlands dit.
Zelfs als we ongeslagen kampioen worden met 34 overwinningen en geen enkele tegendoelpunt zou je nog iets te zeiken hebben![]()
Waar zie je mij zeggen dat HTC een topcoach is prutserquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, we hebben 8-1 gewonnen dus vandaag is HTC weer een topcoach. Wat zijn sommige mensen toch kortzichtig. Ondanks de ruime overwinning was er genoeg wat nog niet goed ging. Maar je hebt de wedstrijd toch niet eens gezien.
Is woensdag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:10 schreef RayMania het volgende:
Oh, dacht interlandvoetbal. Nederland - Zwitserland ofzo.
Waarom begin jij altijd over diens opleiding?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat HTC een topcoach is prutser. En hoe weet jij dat ik de wedstrijd niet gezien heb? Dat zijn al 2 ongegronde aannames. Ik neem aan dat jij na je MAVO verder geen opleiding hebt genoten?
Idd, ondanks dat hij eindelijk eens niet alleen in de 70ste minuut wisselt is het niet meteen een topper.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef Jasza het volgende:
Wat doen die mensen allemaal dom hier, omdat we 8-1 winnen is alles gelijk top en zijn we de beste? zo werkt het niet hoor, en Colin was gewoon aan het prutsen dus dan mag iemand daar best iets van zegge hehe.
Het was gewoon erg om te zien dat Ajax in die opstelling helemaal niets in te brengen had aanvallend. De creatieve man centraal ontbreekt. Colin die het spel vertraagt of inlevert.. Suarez die te ver van Huntelaar voetbalt waardoor iedere bal op Huntelaar al bij voorbaat zinloos is .. de derde man die totaal stil staat .. en ga zo maar door. Ach het is hossana maar daar is absoluut geen reden toe.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weer iemand die onzin praat zonder de wedstrijd gezien te hebben. Laten we vooral maar weer om het hardst gaan roepen dat we kampioen worden terwijl we gewoon (zeker de eerste helft) zéér matig gespeeld hebben.
Het is dat De Graafschap zich zo makkelijk naar de slachtbank liet leiden en de 2e helft er duidelijk helemaal doorheen zat, want het eerste half uur was toch echt voor De Graafschap. Tegen een echte tegenstander had je het een stuk lastiger gehad.
Precies, Colin speelde niet best, maar om nou te zeggen dat HtC een prutser is omdat hij 'm niet wisselt als je met rust al dik gewonnen hebt... Nee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ondanks dat hij eindelijk eens niet alleen in de 70ste minuut wisselt is het niet meteen een topper.
Wat hij ook had gedaan vandaag, de 3 punten waren toch al binnen. Hij moet nu gaan laten zien dat hij WEL een moeilijk lopende pot kan laten keren met wissels..
Nou het eerste half uur was dus echt niet voor de Graafschap. Ajax had toen al veel balbezit maar kwam er niet doorheen en de Graafschap had af en toe gevaarlijke counters.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weer iemand die onzin praat zonder de wedstrijd gezien te hebben. Laten we vooral maar weer om het hardst gaan roepen dat we kampioen worden terwijl we gewoon (zeker de eerste helft) zéér matig gespeeld hebben.
Het is dat De Graafschap zich zo makkelijk naar de slachtbank liet leiden en de 2e helft er duidelijk helemaal doorheen zat, want het eerste half uur was toch echt voor De Graafschap. Tegen een echte tegenstander had je het een stuk lastiger gehad. Die straft de fouten die o.a. Colin maakt wél af.
Prutser omdat ie hem uberhaupt opstelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Precies, Colin speelde niet best, maar om nou te zeggen dat HtC een prutser is omdat hij 'm niet wisselt als je met rust al dik gewonnen hebt... Nee.
Goh wat vreemd, ze spelen nog amper een week samenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het was gewoon erg om te zien dat Ajax in die opstelling helemaal niets in te brengen had aanvallend. De creatieve man centraal ontbreekt. Colin die het spel vertraagt of inlevert.. Suarez die te ver van Huntelaar voetbalt waardoor iedere bal op Huntelaar al bij voorbaat zinloos is .. de derde man die totaal stil staat .. en ga zo maar door. Ach het is hossana maar daar is absoluut geen reden toe.
Mjeh, jij had vast een veel betere opstelling gemaakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Prutser omdat ie hem uberhaupt opstelt.
Als je zulke backs daar neer zet kan ik het inderdaad een stuk beter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjeh, jij had vast een veel betere opstelling gemaakt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je zulke backs daar neer zet kan ik het inderdaad een stuk beter.
Daar kan ik het op zich ook wel mee eens zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef D1 het volgende:
Suarez heeft vast een poster van Cristiano Ronaldo boven zijn bed hangen
[afbeelding]
Moet zeggen dat het mij geen fuck uitmaakt hoe we winnen, als we maar winnen...
Zodra we drie seizoenen achter elkaar kampioen zijn geworden, overwinterd hebben in de Champions League en 3 beker en fruitschalen naar Amsterdam hebben gebracht kunnen we weer gaan ouwehoeren over "mooi voetbal"
Die gaat ons over 33 wedstrijden de das om doen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef koningdavid het volgende:
En we hebben ook nog een tegendoelpunt gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
BAN!quote:
Cristiano Ronaldo is echt een van de beste voetballers van de wereld geworden dus hopelijk Suarez ook danquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef D1 het volgende:
Suarez heeft vast een poster van Cristiano Ronaldo boven zijn bed hangen
[afbeelding]
Moet zeggen dat het mij geen fuck uitmaakt hoe we winnen, als we maar winnen...
Zodra we drie seizoenen achter elkaar kampioen zijn geworden, overwinterd hebben in de Champions League en 3 beker en fruitschalen naar Amsterdam hebben gebracht kunnen we weer gaan ouwehoeren over "mooi voetbal"
ga huilen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef koningdavid het volgende:
En we hebben ook nog een tegendoelpunt gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
Universiteit, jij?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat HTC een topcoach is prutser. En hoe weet jij dat ik de wedstrijd niet gezien heb? Dat zijn al 2 ongegronde aannames. Ik neem aan dat jij na je MAVO verder geen opleiding hebt genoten?
tnx, hopelijk staat de 2e helft er snelquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef BonJovi het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)chap-ajax-12_extreme
Sarcasme is je onbekend?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ga huilen dan.
Als je met 7 aanvallende spelers gaat spelen dan krijg je dat. Daar staat wel minimaal 4 doelpunten van onze kant tegenover.
Dat is ook weer waar... Maar heerenveen thuis met een niet 100% fitte alves moet een eitje zijn...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:08 schreef Urquhart het volgende:
Ligt eraan wat er aankomende zondag gebeurd.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Was gezellig in Doetinchem! Jur-gen Co-lin! Colin in Oranje!
Daar kun je op wachten ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Colin in Oranje!
Je weet wie de bondscoach is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als dat in deze vorm tot stand komt vreet ik mijn schoen op!![]()
Waarom speelt die Delorge eigenlijk? Ik had gehoopt dat hij het hele seizoen op de tribune zou zitten.quote:Ten Cate rekent op komst Riera
Henk ten Cate verwacht nog altijd dat Alberto Riera de overstap maakt naar Ajax. De speler van Espanyol liet in een eerder stadium nog weten zonder twijfel bij zijn club te blijven.
Na afloop van de wedstrijd tegen De Graafschap liet Ten Cate echter optekenen dat Riera wel degelijk interesse heeft in een transfer naar Amsterdam. Toch heeft hij wel begrip voor zijn uitspraken. "Dat snap ik wel, anders heeft hij geen leven meer in Spanje. Hij heeft niet gezegd dat hij niet naar Ajax wil."
Ten Cate verwacht dat Riera nog deze week gecontracteerd wordt door Ajax. Naar verluidt hebben de Amsterdammers zo'n tien miljoen euro over voor de Spaanse linkspoot. Eerder werden Steven Defour en Mbark Boussoufa nog met Ajax in verband gebracht, maar deze spelers waren volgens Ten Cate nooit in beeld.
Omdat TC hem nu in kon laten vallen, Delorge blij, TC geen risico.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit al gepost?
[..]
Waarom speelt die Delorge eigenlijk? Ik had gehoopt dat hij het hele seizoen op de tribune zou zitten.
Omdat hij assists kan geven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit al gepost?
[..]
Waarom speelt die Delorge eigenlijk? Ik had gehoopt dat hij het hele seizoen op de tribune zou zitten.
Om je andere spelers te sparen? en de stand het toeliet? En hij het niet eens slecht deed?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit al gepost?
[..]
Vond hem niet bepaald slecht invallen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit al gepost?
[..]
Precies, sommige mensen moeten eens ophouden met een speler van te voren te beoordelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vond hem niet bepaald slecht invallen.
Van wat ik hoorde deed hij het heel aardig, zoals hier ook door meerderen is gezegt. En hij gaf een erg knappe assist op KJH. Verder kun je met zo'n stand je andere spelers sparen en dus kan iemand als Delorge mooi zijn minuutjes mee pikken. Snap niet wat je probleem is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een kneus bent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind dat je spelers niet mag beoordelen op wedstrijden tegen VVV en de graafschap.
Wel tegen slavia praag dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind dat je spelers niet mag beoordelen op wedstrijden tegen VVV en de graafschap.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een kneus bent.
Wel veroordelen voor hij een minuut heeft gespeeld?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:19/8/2007 - Ten Cate: beetje moe van berichten over onrust
(Gepost door alegandro)
Henk ten Cate hekelde na afloop van het duel tegen De Graafschap alle berichten van de afgelopen dagen over onrust bij Ajax. "De competitie is nog niet eens begonnen. Dan is het te gek voor woorden als er al gesproken wordt over onrust. Er zijn mensen die het leuk vinden om dat soort dingen te creëren. Ik word daar een beetje moe van."
dat was ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef Cheiron het volgende:
Hoe was Delorge eigenlijk? Leuk van Maduro dat hij twee keer scoort!
(en wie het ook was, bedankt voor die samenvatting op dailymotion!)
Was inderdaad erg mooi om te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat hoop ik toch dat dit het begin van Maduro is, zoals hij in de voorbereiding speelde door mannetjes uit te spelen en de bal goed af te leggen enzo begint het erop te lijken dat hij in zijn vorm komt, nu ook 2(?) doelpunten gescoord, ik hoop het!!!
Ja maar ze zijn nu te laat met een contract, die kan na dit seizoen gratis weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat hoop ik toch dat dit het begin van Maduro is, zoals hij in de voorbereiding speelde door mannetjes uit te spelen en de bal goed af te leggen enzo begint het erop te lijken dat hij in zijn vorm komt, nu ook 2(?) doelpunten gescoord, ik hoop het!!!
Inderdaad, echt ontzettend dom dit. Hopelijk is hij niet zo'n geldwolf als De Jong en tekent hij gewoon bij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn nu te laat met een contract, die kan na dit seizoen gratis weg.
Dan kunnen we de spelers van jou cluppie helemaal niet beoordelen dit seizoen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:55 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ja, dat gaat om de Champions League. Dan moet je er staan.
Wat zijn vvv en de graafschap nou voor ploegen man. Elke andere club in de eredivisie wint daarvan met dubbele cijfers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan kunnen we de spelers van jou cluppie helemaal niet beoordelen dit seizoen.
Aanbieden kan altijd nog...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn nu te laat met een contract, die kan na dit seizoen gratis weg.
Wel een fantastische woordgrapquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef Nashje het volgende:
Staat niks op AT5.nl
De spaanse enclave vergrotenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef De_Ananas het volgende:
Wat moeten we met Motta btw?
Ah is een filmpje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef Nashje het volgende:
Staat niks op AT5.nl
Laten we hopen dat deze wedstrijd positief heeft bijgedragen aan het vertrouwen van ajax zelf. Hopelijk kunnen ze tegen Heerenveen ook aan het zelfvertrouwen werken, zodat slavia van de mat wordt geveegd in de return. Die CL moet echt binnen gehaald worden..quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:
Zo, weer terug, leuke wedstrijd gezien, lekker sfeertje, Henk die zichtbaar opgelucht was bij elke goal..
Ik heb er zowaar een héél klein beetje vertrouwen in
Haha, ik ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:
Zo, weer terug, leuke wedstrijd gezien, lekker sfeertje, Henk die zichtbaar opgelucht was bij elke goal..
Ik heb er zowaar een héél klein beetje vertrouwen in
Lieve Barbara,quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef w00h00 het volgende:
NIEUWSFLITS Gerucht nr 1598325
AT5: Ajax in de weer met Motta, Barend kritisch over beleid
Ajax is bezig met een overgang van Thiago Motta van FC Barcelona, zo meldt AT5. Eerder ontkende trainer Henk ten Cate in De Telegraaf dat Ajax een poging waagt Motta aan te trekken. Volgens AT5 is ook Albert Riera van Espanyol nog immer nadrukkelijk in beeld. Daarnaast zou Juan Román Riquelme met Ajax in verband worden gebracht. Sportjournaliste Barbara Barend betwijfelt of Ajax ertoe in staat is om een van de drie genoemde namen naar Amsterdam te lokken.
"Ik weet niet of ze bereid zijn uit Spanje te gaan verhuizen naar Nederland", zegt Barend over Motta en Riera. "Ik betwijfel of dat haalbaar is. Maar als het lukt, prima." De kans dat Riquelme de overstap van Villarreal naar Ajax maakt lijkt al helemaal nihil. "Als Riquelme naar Ajax gaat, dan koop ik een seizoenkaart", verklaart de presentatrice. "Ik vind dat zó'n geweldige voetballer, dus dat zou heel mooi zijn voor Ajax." Ajax heeft nog tot en met 31 augustus de tijd om de selectie te versterken.
Net als Hugo Borst vindt Barend het trouwens onbegrijpelijk dat Ajax Kenneth Perez naar PSV heeft laten gaan. "Eén ding begrijp ik niet, namelijk dat Kenneth Perez is vertrokken. Babel is vrij vroeg verkocht en je kon er rekening mee houden dat Sneijder ook wegging. Perez kan hangend aan de linkerbuitenkant uit de voeten of achter de spitsen. Die twee posities zijn nu onderbezet, dus ik begrijp die verkoop vooral niet."
Voor de camera van AT5 had Barend ook nog enkele tips in petto voor Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Aissati vind ik erg bij Ajax passen, die vind ik nog beter dan Afellay. Hij kan het vertrek van Sneijder invullen. Wat ik ook een hele goede vind, is Mounir El Hamdaoui van Willem II. Feyenoord zit nu achter hem aan, maar dat is ook een jongen die kan scoren en die op meerdere posities uit de voeten kan. Zeker gezien het verleden van Van Geel bij Willem II moet het lukken om hem in te lijven."
Sinds wanneer is wat zij vindt van enige nieuwswaarde?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lieve Barbara,
Je snapt nu toch wel dat je eigenhandig de transfer van Riquelme naar Ajax om zeep hebt geholpen?
Zodra dit artikel onder ogen komt van Juan denk ik niet dat hij zich nog aan Ajax wil binden als jij verklaart een seizoenskaart te kopen voor Ajax. Daar is niemand bij gebaat.
Daarnaast mag je die tips voor Van Geel lekker voor je houden. Zodra jij omme en nabij de 50 miljoen hebt binnengehaald (bijv door de verkoop van vibrators met een roterende rode kop) mag je misschien eens bij Van Geel op de (Ajax)koffie komen.
Groetjes.
Stomme doosBij Voetbal Insite was het altijd al tenenkrommend, maar dit is er ook weer één van de bovenste plank. Lekker open deuren intrappen, hoera.
Schilder viel me ook niet tegen, snapte niet dat hij gewisseld was ipv Colin. Colin herstelde zich in de tweede helft, maar ze lieten 'm bij De Graafschap niet voor niets vrij om op te bouwen...dat kan 'ie namelijk niet. Nee, Ogararu erin voor hem graag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef denthemen het volgende:
Colin viel me niet echt tegen vandaag, net als Schilder, Gabri was niet echt goed en Kennedy komt er wel
tja vorig jaar speelde PSV de eerste wedstrijd 1-1 en je zag wat er van kwam.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Pritt het volgende:
Wat een kut uitslag, vorig jaar won AZ ook met 8-1 op de eerste speelronde en je ziet wat er van komt.
Sinds AT5 haar dingen ging vragenquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Sinds wanneer is wat zij vindt van enige nieuwswaarde?
Ajax heeft nu alles zelf in de hand hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Pritt het volgende:
Wat een kut uitslag, vorig jaar won AZ ook met 8-1 op de eerste speelronde en je ziet wat er van komt.
Probleem is dat iedereen het nu zelf in de hand heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ajax heeft nu alles zelf in de hand hoor
Volgende week graag van der Wiel er in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Schilder viel me ook niet tegen, snapte niet dat hij gewisseld was ipv Colin. Colin herstelde zich in de tweede helft, maar ze lieten 'm bij De Graafschap niet voor niets vrij om op te bouwen...dat kan 'ie namelijk niet. Nee, Ogararu erin voor hem graag.
Helemaal mee eens. Die Colin kan beter gaan rally'en ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef Nashje het volgende:
Van der Wiel moet sowieso altijd de voorkeur krijgen boven Colin vind ik.
kikkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef denthemen het volgende:
http://img71.imageshack.us/img71/3761/14johancruijffmiddeltz7.jpg voor de liefhebbers, even vergroten
Ff plakken in je browserquote:
Yup, om 21.30 meen ik. Daarna 22.45 Studio Voetbal, dan 23.30 buitenlands voetbal. Lekker voetbalavondje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Is die snor vanavond op tv?
Mooi. Benieuwd wat die opa nu weer te melden heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef Chivu het volgende:
[..]
Yup, om 21.30 meen ik. Daarna 22.45 Studio Voetbal, dan 23.30 buitenlands voetbal. Lekker voetbalavondje.
Hij heeft super wedstrijd van AZ gezien!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooi. Benieuwd wat die opa nu weer te melden heeft.
"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet dat Sneijder daar weg is. Bovendien voetbalde Ajax heel moeizaam, vooral in de eerste helft! En dat in vergelijking met AZ, die frivool en fris combineerden; in Alkmaar hadden ze gewoon de dubbele cijfers moeten bereiken. Oh nee hoor, AZ wordt gewoon kampioen en Ajax moet eerst maar eens laten zien hoe ze het verlies van Sneijder op kunnen vangen, want van de top 4 hebben ze in Amsterdam de grootste problemen!".quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooi. Benieuwd wat die opa nu weer te melden heeft.
Ik zeg dit liever niet te vaak, maar hij zou gewoon gelijk hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef Chivu het volgende:
"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet dat Sneijder daar weg is. Bovendien voetbalde Ajax heel moeizaam, vooral in de eerste helft! En dat in vergelijking met AZ, die frivool en fris combineerden; in Alkmaar hadden ze gewoon de dubbele cijfers moeten bereiken. Oh nee hoor, AZ wordt gewoon kampioen en Ajax moet eerst maar eens laten zien hoe ze het verlies van Sneijder op kunnen vangen, want van de top 4 hebben ze in Amsterdam de grootste problemen!".
Zo, nu hoef je niet meer te kijken.
Spot onquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet...
Antisemitisch grapje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef Rumille het volgende:
Maar ik zie Ajax nog wel verassen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef w00h00 het volgende:
NIEUWSFLITS Gerucht nr 1598325
AT5: Ajax in de weer met Motta, Barend kritisch over beleid
Ajax is bezig met een overgang van Thiago Motta van FC Barcelona, zo meldt AT5. Eerder ontkende trainer Henk ten Cate in De Telegraaf dat Ajax een poging waagt Motta aan te trekken. Volgens AT5 is ook Albert Riera van Espanyol nog immer nadrukkelijk in beeld. Daarnaast zou Juan Román Riquelme met Ajax in verband worden gebracht. Sportjournaliste Barbara Barend betwijfelt of Ajax ertoe in staat is om een van de drie genoemde namen naar Amsterdam te lokken.
"Ik weet niet of ze bereid zijn uit Spanje te gaan verhuizen naar Nederland", zegt Barend over Motta en Riera. "Ik betwijfel of dat haalbaar is. Maar als het lukt, prima." De kans dat Riquelme de overstap van Villarreal naar Ajax maakt lijkt al helemaal nihil. "Als Riquelme naar Ajax gaat, dan koop ik een seizoenkaart", verklaart de presentatrice. "Ik vind dat zó'n geweldige voetballer, dus dat zou heel mooi zijn voor Ajax." Ajax heeft nog tot en met 31 augustus de tijd om de selectie te versterken.
Net als Hugo Borst vindt Barend het trouwens onbegrijpelijk dat Ajax Kenneth Perez naar PSV heeft laten gaan. "Eén ding begrijp ik niet, namelijk dat Kenneth Perez is vertrokken. Babel is vrij vroeg verkocht en je kon er rekening mee houden dat Sneijder ook wegging. Perez kan hangend aan de linkerbuitenkant uit de voeten of achter de spitsen. Die twee posities zijn nu onderbezet, dus ik begrijp die verkoop vooral niet."
Voor de camera van AT5 had Barend ook nog enkele tips in petto voor Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Aissati vind ik erg bij Ajax passen, die vind ik nog beter dan Afellay. Hij kan het vertrek van Sneijder invullen. Wat ik ook een hele goede vind, is Mounir El Hamdaoui van Willem II. Feyenoord zit nu achter hem aan, maar dat is ook een jongen die kan scoren en die op meerdere posities uit de voeten kan. Zeker gezien het verleden van Van Geel bij Willem II moet het lukken om hem in te lijven."
Ach, het gaat gewoon op de manier waarop. Natuurlijk zijn het over Ajax allemaal feiten, maar voorlopig heeft Ajax het op de eerste dag het beste gedaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik zeg dit liever niet te vaak, maar hij zou gewoon gelijk hebben.
Ik ook. Was nog op vakantie toen de kaartverkoop begon. Hopelijk heb ik tegen Heracles gewoon kaarten in het Heracles vak. Want ik vrees dat dat weer een combi gaat worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Ik baalde wel dat ik geen kaartje kon krijgen
Was binnen 1 minuut uitverkocht vorige weekquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. Was nog op vakantie toen de kaartverkoop begon. Hopelijk heb ik tegen Heracles gewoon kaarten in het Heracles vak. Want ik vrees dat dat weer een combi gaat worden.
Hehehequote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet dat Sneijder daar weg is. Bovendien voetbalde Ajax heel moeizaam, vooral in de eerste helft! En dat in vergelijking met AZ, die frivool en fris combineerden; in Alkmaar hadden ze gewoon de dubbele cijfers moeten bereiken. Oh nee hoor, AZ wordt gewoon kampioen en Ajax moet eerst maar eens laten zien hoe ze het verlies van Sneijder op kunnen vangen, want van de top 4 hebben ze in Amsterdam de grootste problemen!".
Zo, nu hoef je niet meer te kijken.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:06 schreef BB-boy het volgende:
Nu heeft ze alleen een rood-wit hoofd.
Zeur niet, ze begonnen met de kampioen, daarna met de meest interessante wedstrijd voor de objectieve kijker, dan komt Ajax. Wanneer ze met de koploper zouden beginnen, zou al zeker zijn dat Ajax met meer dan 4-0 zou hebben gewonnen. Dat noemt men spoileren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:33 schreef Madine het volgende:
Beloofde RTL niet dat ze 't oude uitzendschema van de NOS weer ging gebruiken met de koploper als eerste? En minder reclame dan bij Talpa? Ik merk er weinig van.
Ik kan je zeggen dat dit al veeeeel beter is dan Talpaquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:33 schreef Madine het volgende:
Beloofde RTL niet dat ze 't oude uitzendschema van de NOS weer ging gebruiken met de koploper als eerste? En minder reclame dan bij Talpa? Ik merk er weinig van.
Een beetje te groot ego, als je het mij vraagtquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef TC03 het volgende:
Wat een debiel, die KJH. Er werd aan hem gevraagd wat hij het ergst vond: niet opgeroepen voor het Nederlands Elftal, of Slavia Praag. Hij moest er over nadenken en vond het allebei even erg.![]()
![]()
Toch niet zo gek? Hij trapt er in Praag gewoon 3 in...dan is alles weer goed. En voor de kwalificatiewedstrijden wordt hij ook wel weer opgeroepen...en dan is alles weer goed.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef TC03 het volgende:
Wat een debiel, die KJH. Er werd aan hem gevraagd wat hij het ergst vond: niet opgeroepen voor het Nederlands Elftal, of Slavia Praag. Hij moest er over nadenken en vond het allebei even erg.![]()
![]()
Dat zei hij niet. Oortjes open voortaan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef TC03 het volgende:
![]()
Benieuwd hoe het gaat lopenquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef Fides het volgende:
Volgens Ten Cate zijn ze dus bezig met Riera.
Tja Klaas-Jan ziet niet echt het verschil tussen het teambelang(club) en zijn eigen ego.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:08 schreef TC03 het volgende:
![]()
Maar als ik Ten Cate begreep willen ze hem echt op het middenveld zetten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het gaat lopen, zou mooie aankoop zijn als het lukt.
Zijn jullie nou zo dom, of ben ik nou zo slim?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Tja Klaas-Jan ziet niet echt het verschil tussen het teambelang(club) en zijn eigen ego.
Denk dat jij het zelf niet goed gehoord heb hoor. Hij zei dus uiteindelijk dat het voor hem even erg was (dus even belangrijk). Terwijl het in mijn ogen toch belangrijker is om met je eigen clubbie kampioen te worden (of dus CL te halen) dan dat je in oranje speelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zijn jullie nou zo dom, of ben ik nou zo slim?
Huntelaar kreeg een domme maar confronterende vraag waarop hij even na moest denken wat hij het best kon antwoorden. Hij kon het allebei nog goed maken was uiteindelijk zijn antwoord.
Moeilijk he.
In jouw ogen ja. Hij moet ook nog de fans van het Nederlands elftal te vriend houden. Z'n antwoord was goed, hij zei dat ie beide nog goed kon maken en aan hij had er volgens mij wel vertrouwen inquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Denk dat jij het zelf niet goed gehoord heb hoor. Hij zei dus uiteindelijk dat het voor hem even erg was (dus even belangrijk). Terwijl het in mijn ogen toch belangrijker is om met je eigen clubbie kampioen te worden dan dat je in oranje speelt.
Als hij tegen Praag had gescoort was hij gewoon geselecteert dus t heeft gewoon met elkaar te maken..quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:23 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Denk dat jij het zelf niet goed gehoord heb hoor. Hij zei dus uiteindelijk dat het voor hem even erg was (dus even belangrijk). Terwijl het in mijn ogen toch belangrijker is om met je eigen clubbie kampioen te worden (of dus CL te halen) dan dat je in oranje speelt.
Verontrustend voor ons of voor de graafschap?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef Cheiron het volgende:
Bladiebla, dikke boeien, hij legt er vandaag 4 in.
Wel een beetje verontrustend dat toch zeker 5 van de doelpunten vooraf werd gegaan door mega-blunders van de Graapfschap..
Denk het niet. Geef die jongen (voorlopig althans) niet te veel nummers, posities en opdrachten mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef Wooldoor het volgende:
Heerlijke overwinning, ben toch erg blij dat Suarez er is want het is al gelijk duidelijk dat die jongen nu al efficienter speelt dan Babel. Ik ben benieuwd of hij niet gewoon op 10 kan spelen.
Suarez vind ik echt klassen beter dan Babel ja, hebben jullie echt een goede aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef Wooldoor het volgende:
Heerlijke overwinning, ben toch erg blij dat Suarez er is want het is al gelijk duidelijk dat die jongen nu al efficienter speelt dan Babel. Ik ben benieuwd of hij niet gewoon op 10 kan spelen.
Niet op ingaan joh. Zijn van die zielige gastjes die alleen maar komen om te trollen. Wij staan lekker toch bovenaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zijn jullie nou zo dom, of ben ik nou zo slim?
5 miljoen en geen cent meer of Ik vind 3.5 miljoen al veel waren termen die je vaak hoorde van mensen die hem nu een held vinden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:49 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vind het toch vrij raar dat veel mensen voordat Suarez kwam zeiden van dat het niets is en zeker niet voor 8 miljoen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef BB-boy het volgende:
8 miljoen is veel te veel, maar in perspectief gezien; Babel is niet veel beter.
Wat dat betreft hebben we 9 miljoen winst.
Dat heb ik dan weer wel gezegd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
5 miljoen en geen cent meer of Ik vind 3.5 miljoen al veel
quote:
Ik dacht dat jij op mannen viel. Je weet wel, van die Riddertjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
Sjesus wedstrijd gemist omdat ik naar een chick wasmaar is er nog de herhaling vandaag?
lekker trouwens 8-1 winnen
Suarez WOO OOH OOW'
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
Sjesus wedstrijd gemist omdat ik naar een chick was![]()
Dat zijn al die zuid-amerikanen ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb nu eenmaal een zwak voor Babel, hij is christen jeweettog.![]()
Haha, leuk geprobeerd BonJovi maar daar trappen we dus mooi niet in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
Sjesus wedstrijd gemist omdat ik naar een chick was![]()
Maybe so, maar als je verder kijkt:quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef Cheiron het volgende:
Bladiebla, dikke boeien, hij legt er vandaag 4 in.
Wel een beetje verontrustend dat toch zeker 5 van de doelpunten vooraf werd gegaan door mega-blunders van de Graapfschap..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, leuk geprobeerd BonJovi maar daar trappen we dus mooi niet in.
Ik heb je volgens mij de hele middag mee zien posten in het live topic, maar kan aan mij liggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
Sjesus wedstrijd gemist omdat ik naar een chick wasmaar is er nog de herhaling vandaag?
lekker trouwens 8-1 winnen
Suarez WOO OOH OOW'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |