Denk het niet. Geef die jongen (voorlopig althans) niet te veel nummers, posities en opdrachten mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef Wooldoor het volgende:
Heerlijke overwinning, ben toch erg blij dat Suarez er is want het is al gelijk duidelijk dat die jongen nu al efficienter speelt dan Babel. Ik ben benieuwd of hij niet gewoon op 10 kan spelen.
Suarez vind ik echt klassen beter dan Babel ja, hebben jullie echt een goede aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:33 schreef Wooldoor het volgende:
Heerlijke overwinning, ben toch erg blij dat Suarez er is want het is al gelijk duidelijk dat die jongen nu al efficienter speelt dan Babel. Ik ben benieuwd of hij niet gewoon op 10 kan spelen.
Niet op ingaan joh. Zijn van die zielige gastjes die alleen maar komen om te trollen. Wij staan lekker toch bovenaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zijn jullie nou zo dom, of ben ik nou zo slim?
5 miljoen en geen cent meer of Ik vind 3.5 miljoen al veel waren termen die je vaak hoorde van mensen die hem nu een held vinden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:49 schreef Wooldoor het volgende:
Ik vind het toch vrij raar dat veel mensen voordat Suarez kwam zeiden van dat het niets is en zeker niet voor 8 miljoen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:07 schreef BB-boy het volgende:
8 miljoen is veel te veel, maar in perspectief gezien; Babel is niet veel beter.
Wat dat betreft hebben we 9 miljoen winst.
Dat heb ik dan weer wel gezegd.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
5 miljoen en geen cent meer of Ik vind 3.5 miljoen al veel
quote:
Ik dacht dat jij op mannen viel. Je weet wel, van die Riddertjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
Sjesus wedstrijd gemist omdat ik naar een chick wasmaar is er nog de herhaling vandaag?
lekker trouwens 8-1 winnen
Suarez WOO OOH OOW'
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
Sjesus wedstrijd gemist omdat ik naar een chick was![]()
Dat zijn al die zuid-amerikanen ook.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb nu eenmaal een zwak voor Babel, hij is christen jeweettog.![]()
Haha, leuk geprobeerd BonJovi maar daar trappen we dus mooi niet in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
Sjesus wedstrijd gemist omdat ik naar een chick was![]()
Maybe so, maar als je verder kijkt:quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:26 schreef Cheiron het volgende:
Bladiebla, dikke boeien, hij legt er vandaag 4 in.
Wel een beetje verontrustend dat toch zeker 5 van de doelpunten vooraf werd gegaan door mega-blunders van de Graapfschap..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, leuk geprobeerd BonJovi maar daar trappen we dus mooi niet in.
Ik heb je volgens mij de hele middag mee zien posten in het live topic, maar kan aan mij liggenquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef BonJovi het volgende:
Sjesus wedstrijd gemist omdat ik naar een chick wasmaar is er nog de herhaling vandaag?
lekker trouwens 8-1 winnen
Suarez WOO OOH OOW'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |