abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:18:39 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52506311
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef Rumille het volgende:
Maar ik zie Ajax nog wel verassen.
Antisemitisch grapje.
Gourmetten of steengrillen?
pi_52506356
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef w00h00 het volgende:
NIEUWSFLITS Gerucht nr 1598325

AT5: Ajax in de weer met Motta, Barend kritisch over beleid

Ajax is bezig met een overgang van Thiago Motta van FC Barcelona, zo meldt AT5. Eerder ontkende trainer Henk ten Cate in De Telegraaf dat Ajax een poging waagt Motta aan te trekken. Volgens AT5 is ook Albert Riera van Espanyol nog immer nadrukkelijk in beeld. Daarnaast zou Juan Román Riquelme met Ajax in verband worden gebracht. Sportjournaliste Barbara Barend betwijfelt of Ajax ertoe in staat is om een van de drie genoemde namen naar Amsterdam te lokken.

"Ik weet niet of ze bereid zijn uit Spanje te gaan verhuizen naar Nederland", zegt Barend over Motta en Riera. "Ik betwijfel of dat haalbaar is. Maar als het lukt, prima." De kans dat Riquelme de overstap van Villarreal naar Ajax maakt lijkt al helemaal nihil. "Als Riquelme naar Ajax gaat, dan koop ik een seizoenkaart", verklaart de presentatrice. "Ik vind dat zó'n geweldige voetballer, dus dat zou heel mooi zijn voor Ajax." Ajax heeft nog tot en met 31 augustus de tijd om de selectie te versterken.

Net als Hugo Borst vindt Barend het trouwens onbegrijpelijk dat Ajax Kenneth Perez naar PSV heeft laten gaan. "Eén ding begrijp ik niet, namelijk dat Kenneth Perez is vertrokken. Babel is vrij vroeg verkocht en je kon er rekening mee houden dat Sneijder ook wegging. Perez kan hangend aan de linkerbuitenkant uit de voeten of achter de spitsen. Die twee posities zijn nu onderbezet, dus ik begrijp die verkoop vooral niet."

Voor de camera van AT5 had Barend ook nog enkele tips in petto voor Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Aissati vind ik erg bij Ajax passen, die vind ik nog beter dan Afellay. Hij kan het vertrek van Sneijder invullen. Wat ik ook een hele goede vind, is Mounir El Hamdaoui van Willem II. Feyenoord zit nu achter hem aan, maar dat is ook een jongen die kan scoren en die op meerdere posities uit de voeten kan. Zeker gezien het verleden van Van Geel bij Willem II moet het lukken om hem in te lijven."
pi_52506377
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik zeg dit liever niet te vaak, maar hij zou gewoon gelijk hebben.
Ach, het gaat gewoon op de manier waarop. Natuurlijk zijn het over Ajax allemaal feiten, maar voorlopig heeft Ajax het op de eerste dag het beste gedaan.
pi_52506397
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef Silenus het volgende:

Antisemitisch grapje.
Woo-loo-loo!
pi_52506398
Ik baalde wel dat ik geen kaartje kon krijgen
pi_52506443
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Ik baalde wel dat ik geen kaartje kon krijgen
Ik ook. Was nog op vakantie toen de kaartverkoop begon. Hopelijk heb ik tegen Heracles gewoon kaarten in het Heracles vak. Want ik vrees dat dat weer een combi gaat worden.
pi_52506595
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ook. Was nog op vakantie toen de kaartverkoop begon. Hopelijk heb ik tegen Heracles gewoon kaarten in het Heracles vak. Want ik vrees dat dat weer een combi gaat worden.
Was binnen 1 minuut uitverkocht vorige week
pi_52506658
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Antisemitisch grapje.
pi_52506697
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef Chivu het volgende:

[..]

"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet dat Sneijder daar weg is. Bovendien voetbalde Ajax heel moeizaam, vooral in de eerste helft! En dat in vergelijking met AZ, die frivool en fris combineerden; in Alkmaar hadden ze gewoon de dubbele cijfers moeten bereiken. Oh nee hoor, AZ wordt gewoon kampioen en Ajax moet eerst maar eens laten zien hoe ze het verlies van Sneijder op kunnen vangen, want van de top 4 hebben ze in Amsterdam de grootste problemen!".

Zo, nu hoef je niet meer te kijken.
Hehehe
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:39:47 #250
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52506716
daaaaag barend
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
pi_52506989
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:39 schreef masmax het volgende:
daaaaag barend
pi_52507180
Blablabla Barend is gewoon een beetje boos dat Ajax niet deelneemt aan de vrouwen eredivisie, ze zag zichzelf al spelen in ons schitterende rood-wit.
pi_52507224
Nu heeft ze alleen een rood-wit hoofd.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:07:14 #254
82589 S-Two
barba macacu
pi_52507243
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:06 schreef BB-boy het volgende:
Nu heeft ze alleen een rood-wit hoofd.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  VIVA zondag 19 augustus 2007 @ 19:15:06 #255
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_52507401
Heracles wordt gesponsort door ten Cate
What lies behind makes no sense in my mind
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:28:03 #256
80382 manny
30 is best veel
pi_52507691
Op laatste moment toch nog kaartjes:

Vak vol, en spelers bedanken na de tijd. Voor mij ( heb tig jaar in Doetinchem gewoond ) blijft het een rare wedstrijd.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_52507826
Beloofde RTL niet dat ze 't oude uitzendschema van de NOS weer ging gebruiken met de koploper als eerste? En minder reclame dan bij Talpa? Ik merk er weinig van.
pi_52507836
Grappig trouwens, al die juichende koppies tegen het plexiglas gedrukt na de eerste goal van Huntelaar
pi_52507861
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 19:33 schreef Madine het volgende:
Beloofde RTL niet dat ze 't oude uitzendschema van de NOS weer ging gebruiken met de koploper als eerste? En minder reclame dan bij Talpa? Ik merk er weinig van.
Zeur niet, ze begonnen met de kampioen, daarna met de meest interessante wedstrijd voor de objectieve kijker, dan komt Ajax. Wanneer ze met de koploper zouden beginnen, zou al zeker zijn dat Ajax met meer dan 4-0 zou hebben gewonnen. Dat noemt men spoileren.
pi_52507883
Zou me niet verbazen als hierna sparta-vitesse komt.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')