Sarcasme is je onbekend?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ga huilen dan.
Als je met 7 aanvallende spelers gaat spelen dan krijg je dat. Daar staat wel minimaal 4 doelpunten van onze kant tegenover.
Dat is ook weer waar... Maar heerenveen thuis met een niet 100% fitte alves moet een eitje zijn...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:08 schreef Urquhart het volgende:
Ligt eraan wat er aankomende zondag gebeurd.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Was gezellig in Doetinchem! Jur-gen Co-lin! Colin in Oranje!
Daar kun je op wachten ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Colin in Oranje!
Je weet wie de bondscoach is?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als dat in deze vorm tot stand komt vreet ik mijn schoen op!![]()
Waarom speelt die Delorge eigenlijk? Ik had gehoopt dat hij het hele seizoen op de tribune zou zitten.quote:Ten Cate rekent op komst Riera
Henk ten Cate verwacht nog altijd dat Alberto Riera de overstap maakt naar Ajax. De speler van Espanyol liet in een eerder stadium nog weten zonder twijfel bij zijn club te blijven.
Na afloop van de wedstrijd tegen De Graafschap liet Ten Cate echter optekenen dat Riera wel degelijk interesse heeft in een transfer naar Amsterdam. Toch heeft hij wel begrip voor zijn uitspraken. "Dat snap ik wel, anders heeft hij geen leven meer in Spanje. Hij heeft niet gezegd dat hij niet naar Ajax wil."
Ten Cate verwacht dat Riera nog deze week gecontracteerd wordt door Ajax. Naar verluidt hebben de Amsterdammers zo'n tien miljoen euro over voor de Spaanse linkspoot. Eerder werden Steven Defour en Mbark Boussoufa nog met Ajax in verband gebracht, maar deze spelers waren volgens Ten Cate nooit in beeld.
Omdat TC hem nu in kon laten vallen, Delorge blij, TC geen risico.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit al gepost?
[..]
Waarom speelt die Delorge eigenlijk? Ik had gehoopt dat hij het hele seizoen op de tribune zou zitten.
Omdat hij assists kan geven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit al gepost?
[..]
Waarom speelt die Delorge eigenlijk? Ik had gehoopt dat hij het hele seizoen op de tribune zou zitten.
Om je andere spelers te sparen? en de stand het toeliet? En hij het niet eens slecht deed?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit al gepost?
[..]
Vond hem niet bepaald slecht invallen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
Dit al gepost?
[..]
Precies, sommige mensen moeten eens ophouden met een speler van te voren te beoordelen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vond hem niet bepaald slecht invallen.
Van wat ik hoorde deed hij het heel aardig, zoals hier ook door meerderen is gezegt. En hij gaf een erg knappe assist op KJH. Verder kun je met zo'n stand je andere spelers sparen en dus kan iemand als Delorge mooi zijn minuutjes mee pikken. Snap niet wat je probleem is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een kneus bent.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind dat je spelers niet mag beoordelen op wedstrijden tegen VVV en de graafschap.
Wel tegen slavia praag dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind dat je spelers niet mag beoordelen op wedstrijden tegen VVV en de graafschap.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een kneus bent.
Wel veroordelen voor hij een minuut heeft gespeeld?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef ub40_bboy het volgende:
quote:19/8/2007 - Ten Cate: beetje moe van berichten over onrust
(Gepost door alegandro)
Henk ten Cate hekelde na afloop van het duel tegen De Graafschap alle berichten van de afgelopen dagen over onrust bij Ajax. "De competitie is nog niet eens begonnen. Dan is het te gek voor woorden als er al gesproken wordt over onrust. Er zijn mensen die het leuk vinden om dat soort dingen te creëren. Ik word daar een beetje moe van."
dat was ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:53 schreef Cheiron het volgende:
Hoe was Delorge eigenlijk? Leuk van Maduro dat hij twee keer scoort!
(en wie het ook was, bedankt voor die samenvatting op dailymotion!)
Was inderdaad erg mooi om te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat hoop ik toch dat dit het begin van Maduro is, zoals hij in de voorbereiding speelde door mannetjes uit te spelen en de bal goed af te leggen enzo begint het erop te lijken dat hij in zijn vorm komt, nu ook 2(?) doelpunten gescoord, ik hoop het!!!
Ja maar ze zijn nu te laat met een contract, die kan na dit seizoen gratis weg.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat hoop ik toch dat dit het begin van Maduro is, zoals hij in de voorbereiding speelde door mannetjes uit te spelen en de bal goed af te leggen enzo begint het erop te lijken dat hij in zijn vorm komt, nu ook 2(?) doelpunten gescoord, ik hoop het!!!
Inderdaad, echt ontzettend dom dit. Hopelijk is hij niet zo'n geldwolf als De Jong en tekent hij gewoon bij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn nu te laat met een contract, die kan na dit seizoen gratis weg.
Dan kunnen we de spelers van jou cluppie helemaal niet beoordelen dit seizoen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:55 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ja, dat gaat om de Champions League. Dan moet je er staan.
Wat zijn vvv en de graafschap nou voor ploegen man. Elke andere club in de eredivisie wint daarvan met dubbele cijfers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan kunnen we de spelers van jou cluppie helemaal niet beoordelen dit seizoen.
Aanbieden kan altijd nog...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:56 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn nu te laat met een contract, die kan na dit seizoen gratis weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |