abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52504618
Komen die geruchten van barend? Want dan kunnen ze gelijk de poubelle in.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52504638
Staat niks op AT5.nl
pi_52504643
Wat moeten we met Motta btw?
pi_52504691
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef Nashje het volgende:
Staat niks op AT5.nl
Wel een fantastische woordgrap

"Ajax vist de Vijver(berg) leeg"
pi_52504716
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef De_Ananas het volgende:
Wat moeten we met Motta btw?
De spaanse enclave vergroten
  zondag 19 augustus 2007 @ 17:14:09 #206
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52504727
zit Barbara op fok/netwerk.to ofzo? al die namen komen van internet
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52504730
pi_52504778
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:14 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
pi_52504779
Zo, weer terug, leuke wedstrijd gezien, lekker sfeertje, Henk die zichtbaar opgelucht was bij elke goal..

Ik heb er zowaar een héél klein beetje vertrouwen in
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52504796
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:11 schreef Nashje het volgende:
Staat niks op AT5.nl
Ah is een filmpje.

Verder weinig nieuws. Er wordt over Motta, Riera en Riquelme gesproken net zoals hier en op AN.
pi_52504862
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:
Zo, weer terug, leuke wedstrijd gezien, lekker sfeertje, Henk die zichtbaar opgelucht was bij elke goal..

Laten we hopen dat deze wedstrijd positief heeft bijgedragen aan het vertrouwen van ajax zelf. Hopelijk kunnen ze tegen Heerenveen ook aan het zelfvertrouwen werken, zodat slavia van de mat wordt geveegd in de return. Die CL moet echt binnen gehaald worden..

Waar is die tijd dat voorronde CL nog gelijk stond aan deelname CL ?
  zondag 19 augustus 2007 @ 17:20:42 #212
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52504928
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:16 schreef denthemen het volgende:

Haha, ik ook.

Nu maar hopen dat Colin het sarcasme miste in de spreekkoren van vandaag a la 'We willen Colin in Oranje! en Jurgen nog een jaar!.

Mooie start, leuke wedstrijd op het eerste half uur na en let's go joden, let's go! Op naar Heerenveen en Praag!
Gourmetten of steengrillen?
pi_52504935
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef w00h00 het volgende:
NIEUWSFLITS Gerucht nr 1598325

AT5: Ajax in de weer met Motta, Barend kritisch over beleid

Ajax is bezig met een overgang van Thiago Motta van FC Barcelona, zo meldt AT5. Eerder ontkende trainer Henk ten Cate in De Telegraaf dat Ajax een poging waagt Motta aan te trekken. Volgens AT5 is ook Albert Riera van Espanyol nog immer nadrukkelijk in beeld. Daarnaast zou Juan Román Riquelme met Ajax in verband worden gebracht. Sportjournaliste Barbara Barend betwijfelt of Ajax ertoe in staat is om een van de drie genoemde namen naar Amsterdam te lokken.

"Ik weet niet of ze bereid zijn uit Spanje te gaan verhuizen naar Nederland", zegt Barend over Motta en Riera. "Ik betwijfel of dat haalbaar is. Maar als het lukt, prima." De kans dat Riquelme de overstap van Villarreal naar Ajax maakt lijkt al helemaal nihil. "Als Riquelme naar Ajax gaat, dan koop ik een seizoenkaart", verklaart de presentatrice. "Ik vind dat zó'n geweldige voetballer, dus dat zou heel mooi zijn voor Ajax." Ajax heeft nog tot en met 31 augustus de tijd om de selectie te versterken.

Net als Hugo Borst vindt Barend het trouwens onbegrijpelijk dat Ajax Kenneth Perez naar PSV heeft laten gaan. "Eén ding begrijp ik niet, namelijk dat Kenneth Perez is vertrokken. Babel is vrij vroeg verkocht en je kon er rekening mee houden dat Sneijder ook wegging. Perez kan hangend aan de linkerbuitenkant uit de voeten of achter de spitsen. Die twee posities zijn nu onderbezet, dus ik begrijp die verkoop vooral niet."

Voor de camera van AT5 had Barend ook nog enkele tips in petto voor Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Aissati vind ik erg bij Ajax passen, die vind ik nog beter dan Afellay. Hij kan het vertrek van Sneijder invullen. Wat ik ook een hele goede vind, is Mounir El Hamdaoui van Willem II. Feyenoord zit nu achter hem aan, maar dat is ook een jongen die kan scoren en die op meerdere posities uit de voeten kan. Zeker gezien het verleden van Van Geel bij Willem II moet het lukken om hem in te lijven."
Lieve Barbara,

Je snapt nu toch wel dat je eigenhandig de transfer van Riquelme naar Ajax om zeep hebt geholpen?

Zodra dit artikel onder ogen komt van Juan denk ik niet dat hij zich nog aan Ajax wil binden als jij verklaart een seizoenskaart te kopen voor Ajax. Daar is niemand bij gebaat.

Daarnaast mag je die tips voor Van Geel lekker voor je houden. Zodra jij omme en nabij de 50 miljoen hebt binnengehaald (bijv door de verkoop van vibrators met een roterende rode kop) mag je misschien eens bij Van Geel op de (Ajax)koffie komen.

Groetjes.

Stomme doos Bij Voetbal Insite was het altijd al tenenkrommend, maar dit is er ook weer één van de bovenste plank. Lekker open deuren intrappen, hoera.
pi_52504963
Colin viel me niet echt tegen vandaag, net als Schilder, Gabri was niet echt goed en Kennedy komt er wel
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_52505176
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Lieve Barbara,

Je snapt nu toch wel dat je eigenhandig de transfer van Riquelme naar Ajax om zeep hebt geholpen?

Zodra dit artikel onder ogen komt van Juan denk ik niet dat hij zich nog aan Ajax wil binden als jij verklaart een seizoenskaart te kopen voor Ajax. Daar is niemand bij gebaat.

Daarnaast mag je die tips voor Van Geel lekker voor je houden. Zodra jij omme en nabij de 50 miljoen hebt binnengehaald (bijv door de verkoop van vibrators met een roterende rode kop) mag je misschien eens bij Van Geel op de (Ajax)koffie komen.

Groetjes.

Stomme doos Bij Voetbal Insite was het altijd al tenenkrommend, maar dit is er ook weer één van de bovenste plank. Lekker open deuren intrappen, hoera.
Sinds wanneer is wat zij vindt van enige nieuwswaarde?
pi_52505226
Wat een kut uitslag, vorig jaar won AZ ook met 8-1 op de eerste speelronde en je ziet wat er van komt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zondag 19 augustus 2007 @ 17:33:21 #217
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52505249
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:21 schreef denthemen het volgende:
Colin viel me niet echt tegen vandaag, net als Schilder, Gabri was niet echt goed en Kennedy komt er wel
Schilder viel me ook niet tegen, snapte niet dat hij gewisseld was ipv Colin. Colin herstelde zich in de tweede helft, maar ze lieten 'm bij De Graafschap niet voor niets vrij om op te bouwen...dat kan 'ie namelijk niet. Nee, Ogararu erin voor hem graag.
pi_52505264
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Pritt het volgende:
Wat een kut uitslag, vorig jaar won AZ ook met 8-1 op de eerste speelronde en je ziet wat er van komt.
tja vorig jaar speelde PSV de eerste wedstrijd 1-1 en je zag wat er van kwam.
pi_52505305
Gaat Barbara Barend nu al tips aan Van Geel geven?

Moet niet gekker worden.
Woo-loo-loo!
pi_52505329
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

Sinds wanneer is wat zij vindt van enige nieuwswaarde?
Sinds AT5 haar dingen ging vragen
Woo-loo-loo!
pi_52505365
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Pritt het volgende:
Ajax heeft nu alles zelf in de hand hoor
pi_52505427
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:39 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ajax heeft nu alles zelf in de hand hoor
Probleem is dat iedereen het nu zelf in de hand heeft

Behalve de Graafschap dan, ik zie ze niet met 0-8 winnen in de Arena
pi_52505438
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

Schilder viel me ook niet tegen, snapte niet dat hij gewisseld was ipv Colin. Colin herstelde zich in de tweede helft, maar ze lieten 'm bij De Graafschap niet voor niets vrij om op te bouwen...dat kan 'ie namelijk niet. Nee, Ogararu erin voor hem graag.
Volgende week graag van der Wiel er in.
pi_52505452
Van der Wiel moet sowieso altijd de voorkeur krijgen boven Colin vind ik.
pi_52505454
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_52505482
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef Nashje het volgende:
Van der Wiel moet sowieso altijd de voorkeur krijgen boven Colin vind ik.
Helemaal mee eens. Die Colin kan beter gaan rally'en ofzo
pi_52505486
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef denthemen het volgende:
http://img71.imageshack.us/img71/3761/14johancruijffmiddeltz7.jpg voor de liefhebbers, even vergroten
kikker
lollig
pi_52505568
Jammer van die tegengoal trouwens voor de rest topmiddag
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_52505694
Henk ten Cate verwacht nog altijd dat Alberto Riera de overstap maakt naar Ajax. De speler van Espanyol liet in een eerder stadium nog weten zonder twijfel bij zijn club te blijven.
Na afloop van de wedstrijd tegen De Graafschap liet Ten Cate echter optekenen dat Riera wel degelijk interesse heeft in een transfer naar Amsterdam. Toch heeft hij wel begrip voor zijn uitspraken. "Dat snap ik wel, anders heeft hij geen leven meer in Spanje. Hij heeft niet gezegd dat hij niet naar Ajax wil."

Ten Cate verwacht dat Riera nog deze week gecontracteerd wordt door Ajax. Naar verluidt hebben de Amsterdammers zo'n tien miljoen euro over voor de Spaanse linkspoot.

Bron: Voetbalprimeur
pi_52505712
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:45 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

kikker
Ff plakken in je browser
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_52505965
Is die snor vanavond op tv?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52506007
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Is die snor vanavond op tv?
Yup, om 21.30 meen ik. Daarna 22.45 Studio Voetbal, dan 23.30 buitenlands voetbal. Lekker voetbalavondje.
pi_52506045
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef Chivu het volgende:

[..]

Yup, om 21.30 meen ik. Daarna 22.45 Studio Voetbal, dan 23.30 buitenlands voetbal. Lekker voetbalavondje.
Mooi. Benieuwd wat die opa nu weer te melden heeft.
Porcupine Tee - Normal
pi_52506127
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Hij heeft super wedstrijd van AZ gezien!
En de overwinning van Ajax is logisch tegen een promovendus.

Zoiets zal het wel zijn.
pi_52506135
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:53 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ff plakken in je browser
kikker
edit: geen kikker
pi_52506161
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef StarGazer het volgende:

[..]

"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet dat Sneijder daar weg is. Bovendien voetbalde Ajax heel moeizaam, vooral in de eerste helft! En dat in vergelijking met AZ, die frivool en fris combineerden; in Alkmaar hadden ze gewoon de dubbele cijfers moeten bereiken. Oh nee hoor, AZ wordt gewoon kampioen en Ajax moet eerst maar eens laten zien hoe ze het verlies van Sneijder op kunnen vangen, want van de top 4 hebben ze in Amsterdam de grootste problemen!".

Zo, nu hoef je niet meer te kijken.
pi_52506217
Mochten er mensen zijn die het JC plaatje niet kunnen zien via imageshack hier nog een tinypic link:

http://i15.tinypic.com/6hgvymd.jpg
pi_52506218
Ik denk dat PSV in grotere problemen zit.
2-0 in de laatste 10 minuten tegen Heracles .
Daarna Ajax denk ik. Maar ik zie Ajax nog wel verrassen. Zeiden ze van PSV de afgelopen jaren ook niet dat ze zouden teleurstellen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Rumille op 19-08-2007 18:31:42 ]
pi_52506251
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef Chivu het volgende:

"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet dat Sneijder daar weg is. Bovendien voetbalde Ajax heel moeizaam, vooral in de eerste helft! En dat in vergelijking met AZ, die frivool en fris combineerden; in Alkmaar hadden ze gewoon de dubbele cijfers moeten bereiken. Oh nee hoor, AZ wordt gewoon kampioen en Ajax moet eerst maar eens laten zien hoe ze het verlies van Sneijder op kunnen vangen, want van de top 4 hebben ze in Amsterdam de grootste problemen!".

Ik zeg dit liever niet te vaak, maar hij zou gewoon gelijk hebben.
Woo-loo-loo!
pi_52506294
quote:

[..]

"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet...
Spot on
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:18:39 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52506311
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:13 schreef Rumille het volgende:
Maar ik zie Ajax nog wel verassen.
Antisemitisch grapje.
pi_52506356
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef w00h00 het volgende:
NIEUWSFLITS Gerucht nr 1598325

AT5: Ajax in de weer met Motta, Barend kritisch over beleid

Ajax is bezig met een overgang van Thiago Motta van FC Barcelona, zo meldt AT5. Eerder ontkende trainer Henk ten Cate in De Telegraaf dat Ajax een poging waagt Motta aan te trekken. Volgens AT5 is ook Albert Riera van Espanyol nog immer nadrukkelijk in beeld. Daarnaast zou Juan Román Riquelme met Ajax in verband worden gebracht. Sportjournaliste Barbara Barend betwijfelt of Ajax ertoe in staat is om een van de drie genoemde namen naar Amsterdam te lokken.

"Ik weet niet of ze bereid zijn uit Spanje te gaan verhuizen naar Nederland", zegt Barend over Motta en Riera. "Ik betwijfel of dat haalbaar is. Maar als het lukt, prima." De kans dat Riquelme de overstap van Villarreal naar Ajax maakt lijkt al helemaal nihil. "Als Riquelme naar Ajax gaat, dan koop ik een seizoenkaart", verklaart de presentatrice. "Ik vind dat zó'n geweldige voetballer, dus dat zou heel mooi zijn voor Ajax." Ajax heeft nog tot en met 31 augustus de tijd om de selectie te versterken.

Net als Hugo Borst vindt Barend het trouwens onbegrijpelijk dat Ajax Kenneth Perez naar PSV heeft laten gaan. "Eén ding begrijp ik niet, namelijk dat Kenneth Perez is vertrokken. Babel is vrij vroeg verkocht en je kon er rekening mee houden dat Sneijder ook wegging. Perez kan hangend aan de linkerbuitenkant uit de voeten of achter de spitsen. Die twee posities zijn nu onderbezet, dus ik begrijp die verkoop vooral niet."

Voor de camera van AT5 had Barend ook nog enkele tips in petto voor Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Aissati vind ik erg bij Ajax passen, die vind ik nog beter dan Afellay. Hij kan het vertrek van Sneijder invullen. Wat ik ook een hele goede vind, is Mounir El Hamdaoui van Willem II. Feyenoord zit nu achter hem aan, maar dat is ook een jongen die kan scoren en die op meerdere posities uit de voeten kan. Zeker gezien het verleden van Van Geel bij Willem II moet het lukken om hem in te lijven."
pi_52506377
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:15 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik zeg dit liever niet te vaak, maar hij zou gewoon gelijk hebben.
Ach, het gaat gewoon op de manier waarop. Natuurlijk zijn het over Ajax allemaal feiten, maar voorlopig heeft Ajax het op de eerste dag het beste gedaan.
pi_52506397
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef Silenus het volgende:

Antisemitisch grapje.
Woo-loo-loo!
pi_52506398
Ik baalde wel dat ik geen kaartje kon krijgen
pi_52506443
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:22 schreef Jasza het volgende:
Ik baalde wel dat ik geen kaartje kon krijgen
Ik ook. Was nog op vakantie toen de kaartverkoop begon. Hopelijk heb ik tegen Heracles gewoon kaarten in het Heracles vak. Want ik vrees dat dat weer een combi gaat worden.
pi_52506595
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ook. Was nog op vakantie toen de kaartverkoop begon. Hopelijk heb ik tegen Heracles gewoon kaarten in het Heracles vak. Want ik vrees dat dat weer een combi gaat worden.
Was binnen 1 minuut uitverkocht vorige week
pi_52506658
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Antisemitisch grapje.
pi_52506697
quote:

[..]

Hehehe
Porcupine Tee - Normal
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:39:47 #250
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52506716
daaaaag barend
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')