Ajax heeft nu alles zelf in de hand hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:32 schreef Pritt het volgende:
Wat een kut uitslag, vorig jaar won AZ ook met 8-1 op de eerste speelronde en je ziet wat er van komt.
Probleem is dat iedereen het nu zelf in de hand heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ajax heeft nu alles zelf in de hand hoor
Volgende week graag van der Wiel er in.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Schilder viel me ook niet tegen, snapte niet dat hij gewisseld was ipv Colin. Colin herstelde zich in de tweede helft, maar ze lieten 'm bij De Graafschap niet voor niets vrij om op te bouwen...dat kan 'ie namelijk niet. Nee, Ogararu erin voor hem graag.
Helemaal mee eens. Die Colin kan beter gaan rally'en ofzoquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef Nashje het volgende:
Van der Wiel moet sowieso altijd de voorkeur krijgen boven Colin vind ik.
kikkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:43 schreef denthemen het volgende:
http://img71.imageshack.us/img71/3761/14johancruijffmiddeltz7.jpg voor de liefhebbers, even vergroten
Ff plakken in je browserquote:
Yup, om 21.30 meen ik. Daarna 22.45 Studio Voetbal, dan 23.30 buitenlands voetbal. Lekker voetbalavondje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:02 schreef StarGazer het volgende:
Is die snor vanavond op tv?
Mooi. Benieuwd wat die opa nu weer te melden heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:03 schreef Chivu het volgende:
[..]
Yup, om 21.30 meen ik. Daarna 22.45 Studio Voetbal, dan 23.30 buitenlands voetbal. Lekker voetbalavondje.
Hij heeft super wedstrijd van AZ gezien!quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooi. Benieuwd wat die opa nu weer te melden heeft.
"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet dat Sneijder daar weg is. Bovendien voetbalde Ajax heel moeizaam, vooral in de eerste helft! En dat in vergelijking met AZ, die frivool en fris combineerden; in Alkmaar hadden ze gewoon de dubbele cijfers moeten bereiken. Oh nee hoor, AZ wordt gewoon kampioen en Ajax moet eerst maar eens laten zien hoe ze het verlies van Sneijder op kunnen vangen, want van de top 4 hebben ze in Amsterdam de grootste problemen!".quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mooi. Benieuwd wat die opa nu weer te melden heeft.
Ik zeg dit liever niet te vaak, maar hij zou gewoon gelijk hebben.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef Chivu het volgende:
"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet dat Sneijder daar weg is. Bovendien voetbalde Ajax heel moeizaam, vooral in de eerste helft! En dat in vergelijking met AZ, die frivool en fris combineerden; in Alkmaar hadden ze gewoon de dubbele cijfers moeten bereiken. Oh nee hoor, AZ wordt gewoon kampioen en Ajax moet eerst maar eens laten zien hoe ze het verlies van Sneijder op kunnen vangen, want van de top 4 hebben ze in Amsterdam de grootste problemen!".
Zo, nu hoef je niet meer te kijken.
Spot onquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
"Ja, nee, een paar goaltjes tegen een flutploeg als De Graafschap, dat verandert de zaak niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |