Als Van Geel politiek slim is, gaat die morgen wat aansprekende namen presenteren zodat het gros van de supporters helemaal om is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef Doezelhaar het volgende:
Mooi begin van een week waarin 2 aankopen gepresenteerd gaan worden.
Lekker om zo iemand in je team te hebben inderdaad, maar om tegen te hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef Jasza het volgende:
Die schwalbes boeien me echt niet hoor, het gebeurd overal, in deze situatie gaan liggen is gewoon slim, scheids geeft 9 van de 10x een pingel.
Dats waar.. EN DAT MAAKT MIJN ZONDAG GOED!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in jaren zo'n uitslag niet neergezet.
Wat denk je van die 1-8 met die penalty van Van der Sarquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef masterforlive het volgende:
grootste overwinning ooit op de graafschap?
Klopt jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lekker om zo iemand in je team te hebben inderdaad, maar om tegen te hebben![]()
kan dat? Slecht spelen en 8 keer scoren?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:26 schreef devv05 het volgende:
4x Huntelaar
1x Suarez + 3 assists
En dat terwijl we echt niet goed speelden
Behalve dat 'ie na 3 pingels er niet meer in trapt, omdat ze elke week in 10 verschillende voetbalprogramma's groot uitgemeten worden. Bij Groningen viel dat niet echt op, maar Ajax staat veel meer in de picture.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:29 schreef Jasza het volgende:
Die schwalbes boeien me echt niet hoor, het gebeurd overal, in deze situatie gaan liggen is gewoon slim, scheids geeft 9 van de 10x een pingel.
Mwa, bij hem ziet het er gewoon uit als een pingel, daar gaat het om, maakt niet uit of ie schwalbes bekend staat, als een scheids denkt dat het een pingel is geeftie hem toch welquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Behalve dat 'ie na 3 pingels er niet meer in trapt, omdat ze elke week in 10 verschillende voetbalprogramma's groot uitgemeten worden. Bij Groningen viel dat niet echt op, maar Ajax staat veel meer in de picture.
Komkommertijd is afgelopen hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:30 schreef Nashje het volgende:
In navolging van het best scorende trio van Europa, nu het best scorende duo van Europa?
Bij Groningen stond ie er ook al wel om bekend hoor, maar dat zal nu nog wel meer worden ja. Hij moet het af gaan leren, of iig doseren, maar dat zal er toch wel niet in gaan zitten.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:33 schreef Chivu het volgende:
[..]
Behalve dat 'ie na 3 pingels er niet meer in trapt, omdat ze elke week in 10 verschillende voetbalprogramma's groot uitgemeten worden. Bij Groningen viel dat niet echt op, maar Ajax staat veel meer in de picture.
Een mazzeltje. De bal was er wel bedoeld, maar kwam via het been van een De Graafschap speler er. Daarnaast kon ADO ook winnen van de Graafschap dus het was vertrouwd niveau voor Delorge.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
11 seconden erin...en direct een assist
Alleen een goede 2e helft, 1e helft leek wel een herhaling van afgelopen woensdag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:38 schreef Buitendam het volgende:
De eerste PSV'er met de felicitaties, volgens mij?
Goeie wedstrijd, proficiat.
Geen interesse in Defour, daar denkt Van Geel anders over volgens mij. Maar die komt toch niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef El-Salvador het volgende:
Henk
Defour-> Geen interesse.
Boussaffa -> Goeie speler maar op dit moment niet voor Ajax
Riera -> Denkt volgende week de transfer af te kunnen ronden
Dit is pas nieuws mensen!
Dat zei hij toch helemaal niet, of heb ik zitten slapen? Hij hoopt een transfer af te ronden, ging toen op spelers in en over Riera zei hij dat Riera had gezegd dat hij het naar zijn zin heeft bij Espanyol en niet kan zeggen dat hij naar Ajax wil, omdat hij dan met rotte tomaten zal worden bekogeld etc.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef El-Salvador het volgende:
Henk
Defour-> Geen interesse.
Boussaffa -> Goeie speler maar op dit moment niet voor Ajax
Riera -> Denkt volgende week de transfer af te kunnen ronden
Dit is pas nieuws mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |