Waar zie je mij zeggen dat HTC een topcoach is prutserquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:06 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, we hebben 8-1 gewonnen dus vandaag is HTC weer een topcoach. Wat zijn sommige mensen toch kortzichtig. Ondanks de ruime overwinning was er genoeg wat nog niet goed ging. Maar je hebt de wedstrijd toch niet eens gezien.
Is woensdag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:10 schreef RayMania het volgende:
Oh, dacht interlandvoetbal. Nederland - Zwitserland ofzo.
Waarom begin jij altijd over diens opleiding?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat HTC een topcoach is prutser. En hoe weet jij dat ik de wedstrijd niet gezien heb? Dat zijn al 2 ongegronde aannames. Ik neem aan dat jij na je MAVO verder geen opleiding hebt genoten?
Idd, ondanks dat hij eindelijk eens niet alleen in de 70ste minuut wisselt is het niet meteen een topper.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef Jasza het volgende:
Wat doen die mensen allemaal dom hier, omdat we 8-1 winnen is alles gelijk top en zijn we de beste? zo werkt het niet hoor, en Colin was gewoon aan het prutsen dus dan mag iemand daar best iets van zegge hehe.
Het was gewoon erg om te zien dat Ajax in die opstelling helemaal niets in te brengen had aanvallend. De creatieve man centraal ontbreekt. Colin die het spel vertraagt of inlevert.. Suarez die te ver van Huntelaar voetbalt waardoor iedere bal op Huntelaar al bij voorbaat zinloos is .. de derde man die totaal stil staat .. en ga zo maar door. Ach het is hossana maar daar is absoluut geen reden toe.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weer iemand die onzin praat zonder de wedstrijd gezien te hebben. Laten we vooral maar weer om het hardst gaan roepen dat we kampioen worden terwijl we gewoon (zeker de eerste helft) zéér matig gespeeld hebben.
Het is dat De Graafschap zich zo makkelijk naar de slachtbank liet leiden en de 2e helft er duidelijk helemaal doorheen zat, want het eerste half uur was toch echt voor De Graafschap. Tegen een echte tegenstander had je het een stuk lastiger gehad.
Precies, Colin speelde niet best, maar om nou te zeggen dat HtC een prutser is omdat hij 'm niet wisselt als je met rust al dik gewonnen hebt... Nee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ondanks dat hij eindelijk eens niet alleen in de 70ste minuut wisselt is het niet meteen een topper.
Wat hij ook had gedaan vandaag, de 3 punten waren toch al binnen. Hij moet nu gaan laten zien dat hij WEL een moeilijk lopende pot kan laten keren met wissels..
Nou het eerste half uur was dus echt niet voor de Graafschap. Ajax had toen al veel balbezit maar kwam er niet doorheen en de Graafschap had af en toe gevaarlijke counters.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weer iemand die onzin praat zonder de wedstrijd gezien te hebben. Laten we vooral maar weer om het hardst gaan roepen dat we kampioen worden terwijl we gewoon (zeker de eerste helft) zéér matig gespeeld hebben.
Het is dat De Graafschap zich zo makkelijk naar de slachtbank liet leiden en de 2e helft er duidelijk helemaal doorheen zat, want het eerste half uur was toch echt voor De Graafschap. Tegen een echte tegenstander had je het een stuk lastiger gehad. Die straft de fouten die o.a. Colin maakt wél af.
Prutser omdat ie hem uberhaupt opstelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Precies, Colin speelde niet best, maar om nou te zeggen dat HtC een prutser is omdat hij 'm niet wisselt als je met rust al dik gewonnen hebt... Nee.
Goh wat vreemd, ze spelen nog amper een week samenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het was gewoon erg om te zien dat Ajax in die opstelling helemaal niets in te brengen had aanvallend. De creatieve man centraal ontbreekt. Colin die het spel vertraagt of inlevert.. Suarez die te ver van Huntelaar voetbalt waardoor iedere bal op Huntelaar al bij voorbaat zinloos is .. de derde man die totaal stil staat .. en ga zo maar door. Ach het is hossana maar daar is absoluut geen reden toe.
Mjeh, jij had vast een veel betere opstelling gemaakt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Prutser omdat ie hem uberhaupt opstelt.
Als je zulke backs daar neer zet kan ik het inderdaad een stuk beter.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjeh, jij had vast een veel betere opstelling gemaakt.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als je zulke backs daar neer zet kan ik het inderdaad een stuk beter.
Daar kan ik het op zich ook wel mee eens zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef D1 het volgende:
Suarez heeft vast een poster van Cristiano Ronaldo boven zijn bed hangen
[afbeelding]
Moet zeggen dat het mij geen fuck uitmaakt hoe we winnen, als we maar winnen...
Zodra we drie seizoenen achter elkaar kampioen zijn geworden, overwinterd hebben in de Champions League en 3 beker en fruitschalen naar Amsterdam hebben gebracht kunnen we weer gaan ouwehoeren over "mooi voetbal"
Die gaat ons over 33 wedstrijden de das om doen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef koningdavid het volgende:
En we hebben ook nog een tegendoelpunt gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
BAN!quote:
Cristiano Ronaldo is echt een van de beste voetballers van de wereld geworden dus hopelijk Suarez ook danquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef D1 het volgende:
Suarez heeft vast een poster van Cristiano Ronaldo boven zijn bed hangen
[afbeelding]
Moet zeggen dat het mij geen fuck uitmaakt hoe we winnen, als we maar winnen...
Zodra we drie seizoenen achter elkaar kampioen zijn geworden, overwinterd hebben in de Champions League en 3 beker en fruitschalen naar Amsterdam hebben gebracht kunnen we weer gaan ouwehoeren over "mooi voetbal"
ga huilen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef koningdavid het volgende:
En we hebben ook nog een tegendoelpunt gehad.![]()
![]()
![]()
![]()
Universiteit, jij?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Waar zie je mij zeggen dat HTC een topcoach is prutser. En hoe weet jij dat ik de wedstrijd niet gezien heb? Dat zijn al 2 ongegronde aannames. Ik neem aan dat jij na je MAVO verder geen opleiding hebt genoten?
tnx, hopelijk staat de 2e helft er snelquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:33 schreef BonJovi het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)chap-ajax-12_extreme
Sarcasme is je onbekend?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ga huilen dan.
Als je met 7 aanvallende spelers gaat spelen dan krijg je dat. Daar staat wel minimaal 4 doelpunten van onze kant tegenover.
Dat is ook weer waar... Maar heerenveen thuis met een niet 100% fitte alves moet een eitje zijn...quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:08 schreef Urquhart het volgende:
Ligt eraan wat er aankomende zondag gebeurd.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Was gezellig in Doetinchem! Jur-gen Co-lin! Colin in Oranje!
Daar kun je op wachten ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Colin in Oranje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |