abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52501096
Wat doen die mensen allemaal dom hier, omdat we 8-1 winnen is alles gelijk top en zijn we de beste? zo werkt het niet hoor, en Colin was gewoon aan het prutsen dus dan mag iemand daar best iets van zegge hehe.
pi_52501104
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:06 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ja, we hebben 8-1 gewonnen dus vandaag is HTC weer een topcoach. Wat zijn sommige mensen toch kortzichtig. Ondanks de ruime overwinning was er genoeg wat nog niet goed ging. Maar je hebt de wedstrijd toch niet eens gezien.
Waar zie je mij zeggen dat HTC een topcoach is prutser . En hoe weet jij dat ik de wedstrijd niet gezien heb? Dat zijn al 2 ongegronde aannames. Ik neem aan dat jij na je MAVO verder geen opleiding hebt genoten?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_52501105
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:10 schreef RayMania het volgende:
Oh, dacht interlandvoetbal. Nederland - Zwitserland ofzo.
Is woensdag.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52501140
hopelijk laten Feyenoord en/of Psv al punten liggen
AFC AJAX
pi_52501176
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

Waar zie je mij zeggen dat HTC een topcoach is prutser . En hoe weet jij dat ik de wedstrijd niet gezien heb? Dat zijn al 2 ongegronde aannames. Ik neem aan dat jij na je MAVO verder geen opleiding hebt genoten?
Waarom begin jij altijd over diens opleiding?
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:17:11 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52501199
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef Jasza het volgende:
Wat doen die mensen allemaal dom hier, omdat we 8-1 winnen is alles gelijk top en zijn we de beste? zo werkt het niet hoor, en Colin was gewoon aan het prutsen dus dan mag iemand daar best iets van zegge hehe.
Idd, ondanks dat hij eindelijk eens niet alleen in de 70ste minuut wisselt is het niet meteen een topper.

Wat hij ook had gedaan vandaag, de 3 punten waren toch al binnen. Hij moet nu gaan laten zien dat hij WEL een moeilijk lopende pot kan laten keren met wissels. .

Edit, de strafwissel van Urby vond ik bijvoorbeeld eindelijk wel eens een goeie ingreep. iemand faalt, dus moet ie eruit.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_52501208
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Weer iemand die onzin praat zonder de wedstrijd gezien te hebben. Laten we vooral maar weer om het hardst gaan roepen dat we kampioen worden terwijl we gewoon (zeker de eerste helft) zéér matig gespeeld hebben.

Het is dat De Graafschap zich zo makkelijk naar de slachtbank liet leiden en de 2e helft er duidelijk helemaal doorheen zat, want het eerste half uur was toch echt voor De Graafschap. Tegen een echte tegenstander had je het een stuk lastiger gehad.
Het was gewoon erg om te zien dat Ajax in die opstelling helemaal niets in te brengen had aanvallend. De creatieve man centraal ontbreekt. Colin die het spel vertraagt of inlevert.. Suarez die te ver van Huntelaar voetbalt waardoor iedere bal op Huntelaar al bij voorbaat zinloos is .. de derde man die totaal stil staat .. en ga zo maar door. Ach het is hossana maar daar is absoluut geen reden toe.
pi_52501228
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, ondanks dat hij eindelijk eens niet alleen in de 70ste minuut wisselt is het niet meteen een topper.

Wat hij ook had gedaan vandaag, de 3 punten waren toch al binnen. Hij moet nu gaan laten zien dat hij WEL een moeilijk lopende pot kan laten keren met wissels. .
Precies, Colin speelde niet best, maar om nou te zeggen dat HtC een prutser is omdat hij 'm niet wisselt als je met rust al dik gewonnen hebt... Nee.
pi_52501260
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Weer iemand die onzin praat zonder de wedstrijd gezien te hebben. Laten we vooral maar weer om het hardst gaan roepen dat we kampioen worden terwijl we gewoon (zeker de eerste helft) zéér matig gespeeld hebben.

Het is dat De Graafschap zich zo makkelijk naar de slachtbank liet leiden en de 2e helft er duidelijk helemaal doorheen zat, want het eerste half uur was toch echt voor De Graafschap. Tegen een echte tegenstander had je het een stuk lastiger gehad. Die straft de fouten die o.a. Colin maakt wél af.
Nou het eerste half uur was dus echt niet voor de Graafschap. Ajax had toen al veel balbezit maar kwam er niet doorheen en de Graafschap had af en toe gevaarlijke counters.
Maar je overdrijft een beetje door te zeggen dat het eerste half uur voor de Graafschap was.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52501262
Valt me trouwens op dat 9 van de 10 Ajacieden hier nog met de kop in '95 zit en verwacht dat ALLES goed gaat. ( Wat overigens toen ook niet zo was, maar in de koppies van simpele zielen is alles in die tijd uiteraard overgeromantiseerd. )
pi_52501264
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:18 schreef Jajong het volgende:

[..]

Precies, Colin speelde niet best, maar om nou te zeggen dat HtC een prutser is omdat hij 'm niet wisselt als je met rust al dik gewonnen hebt... Nee.
Prutser omdat ie hem uberhaupt opstelt.
pi_52501308
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:17 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het was gewoon erg om te zien dat Ajax in die opstelling helemaal niets in te brengen had aanvallend. De creatieve man centraal ontbreekt. Colin die het spel vertraagt of inlevert.. Suarez die te ver van Huntelaar voetbalt waardoor iedere bal op Huntelaar al bij voorbaat zinloos is .. de derde man die totaal stil staat .. en ga zo maar door. Ach het is hossana maar daar is absoluut geen reden toe.
Goh wat vreemd, ze spelen nog amper een week samen
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_52501329
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef Chadi het volgende:

[..]

Prutser omdat ie hem uberhaupt opstelt.
Mjeh, jij had vast een veel betere opstelling gemaakt.
pi_52501331
Henk ten Cate is een prutser omdat:
- Hij Colin niet wisselt
- Hij Defour en Boussoufa niet wil
- Hij na een uitstekend begin in de 2e helft 2 verdedigers wisselt voor aanvallende spelers.

Gelukkig pakte het nog goed uit met die schwalbe en die goal in blessuretijd, maar waarom niet gewoon doorgaan om in die 20 minuten gewoon door te voetballen? Door die eerste wissel (Vermaelen eruit voor Delorge) valt ook nog de tegengoal.

Henk ten Cate is geen prutser omdat:
- Hij duidelijk is over wie hij niet wil
- Hij opdracht gaf aan Huntelaar om de penalty te nemen
- Hij Maduro in bracht

pi_52501362
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:22 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mjeh, jij had vast een veel betere opstelling gemaakt.
Als je zulke backs daar neer zet kan ik het inderdaad een stuk beter.
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:24:09 #136
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52501375
Suarez heeft vast een poster van Cristiano Ronaldo boven zijn bed hangen

Moet zeggen dat het mij geen fuck uitmaakt hoe we winnen, als we maar winnen...

Zodra we drie seizoenen achter elkaar kampioen zijn geworden, overwinterd hebben in de Champions League en 3 beker en fruitschalen naar Amsterdam hebben gebracht kunnen we weer gaan ouwehoeren over "mooi voetbal"
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52501385
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Chadi het volgende:

[..]

Als je zulke backs daar neer zet kan ik het inderdaad een stuk beter.
pi_52501390
Goffur, wat lopen er een hoop hier te zeiken man. Verliezen we, is het niet goed, winnen we, is het ook niet goed.
Met 1-8 winnen is gewoon goed. En nee, je kan niet 2x45 minuten goed voetbal laten zien.
Vooral de wisselwerking tussen Suarez en KjH was een genot om te zien.
pi_52501393
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef D1 het volgende:

[afbeelding]

Zodra we drie seizoenen achter elkaar kampioen zijn geworden, overwinterd hebben in de Champions League en 3 beker en fruitschalen naar Amsterdam hebben gebracht kunnen we weer gaan ouwehoeren over "mooi voetbal"
Daar kan ik het op zich ook wel mee eens zijn.
pi_52501399
En we hebben ook nog een tegendoelpunt gehad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52501416
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef Jajong het volgende:

[..]

[afbeelding]
pi_52501446
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef koningdavid het volgende:
Die gaat ons over 33 wedstrijden de das om doen!
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:31:09 #143
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52501550
quote:

[..]

[afbeelding]
BAN!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52501583
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:24 schreef D1 het volgende:

[afbeelding]

Cristiano Ronaldo is echt een van de beste voetballers van de wereld geworden dus hopelijk Suarez ook dan
AFC AJAX
pi_52501766
te makkelijk
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:39:13 #147
51286 w00h00
Digital man!
pi_52501791
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:25 schreef koningdavid het volgende:
ga huilen dan.

Als je met 7 aanvallende spelers gaat spelen dan krijg je dat. Daar staat wel minimaal 4 doelpunten van onze kant tegenover.
pi_52501896
quote:

[..]

[afbeelding]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52501967
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

Universiteit, jij?
pi_52502046
quote:
tnx, hopelijk staat de 2e helft er snel
AFC Ajax
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:49:24 #151
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_52502060
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:39 schreef w00h00 het volgende:

[..]

ga huilen dan.

Als je met 7 aanvallende spelers gaat spelen dan krijg je dat. Daar staat wel minimaal 4 doelpunten van onze kant tegenover.
Sarcasme is je onbekend?
Ta mère bien.
pi_52502071
Nou we staan nu eerste, als we dat in Juni nog staan
Kampioen
pi_52502278
Feyenoord op 2-0.. nu maar hopen dat dan in ieder geval die boeren punten laten liggen.
pi_52502305
ja precies , Feyenoord knoeit nog wel punten tege neen andere hoor
AFC AJAX
pi_52502469
we staan na dit weekend iig wel eerste
pi_52502472
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:08 schreef Urquhart het volgende:

Ligt eraan wat er aankomende zondag gebeurd.
Dat is ook weer waar... Maar heerenveen thuis met een niet 100% fitte alves moet een eitje zijn...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 19 augustus 2007 @ 16:03:13 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52502480
Was gezellig in Doetinchem! Jur-gen Co-lin! Colin in Oranje!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52502496
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Was gezellig in Doetinchem! Jur-gen Co-lin! Colin in Oranje!
pi_52502497
Fotoverslag:

pi_52502504
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
Colin in Oranje!
Daar kun je op wachten ja.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')