0-0quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:07 schreef hayder het volgende:
weet iemand hoeveel het staat?
Dat ziet er wel uit als een basiselftal. Ben benieuwd hoe Perez het gaat doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:06 schreef StarGazer het volgende:
Opstelling: stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Ik ga maar af op de Ajax netwerk chatquote:
Ik hoop goed, symphatiekste Ajax-spelerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een basiselftal. Ben benieuwd hoe Perez het gaat doen.
Ik zie het ook ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:10 schreef -Wolf- het volgende:
ben ik de enige die ziet dat het nummer niet klopt?
ze roepen trouwens in de chat dat het pas om 15:00 is begonnen.
Nee, ik heb in de op ook al gevraagd of een modje dat even wil corrigeren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:10 schreef -Wolf- het volgende:
ben ik de enige die ziet dat het nummer niet klopt?
ze roepen trouwens in de chat dat het pas om 15:00 is begonnen.
Goed elftalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:06 schreef StarGazer het volgende:
Opstelling: stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Krijgt Grygera voortaan de voorkeur boven Urby?
Hoezo mís je die? Je hebt hem nog nooit zien spelen, wat een bullshitquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef thewishmaster het volgende:
Het zal niet de vaste opstelling zijn, want ik mis ook Ogararu.
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem bij de serieuze wedstrijden in de basis verwacht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hoezo mís je die? Je hebt hem nog nooit zien spelen, wat een bullshit.
Want? Omdat het een aankoop is? Verwacht je Krohn-Dehli ook in de basis?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem bij de serieuze wedstrijden in de basis verwacht.
Dat verwacht ik op basis van de transfersom die ze voor hem hebben neergelegd, dat hebben ze niet zomaar gedaan.quote:
Eh, zoveel is daar niet voor betaald hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat verwacht ik op basis van de transfersom die ze voor hem hebben neergelegd, dat hebben ze niet zomaar gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |