0-0quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:07 schreef hayder het volgende:
weet iemand hoeveel het staat?
Dat ziet er wel uit als een basiselftal. Ben benieuwd hoe Perez het gaat doen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:06 schreef StarGazer het volgende:
Opstelling: stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Ik ga maar af op de Ajax netwerk chatquote:
Ik hoop goed, symphatiekste Ajax-spelerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een basiselftal. Ben benieuwd hoe Perez het gaat doen.
Ik zie het ook ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:10 schreef -Wolf- het volgende:
ben ik de enige die ziet dat het nummer niet klopt?
ze roepen trouwens in de chat dat het pas om 15:00 is begonnen.
Nee, ik heb in de op ook al gevraagd of een modje dat even wil corrigeren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:10 schreef -Wolf- het volgende:
ben ik de enige die ziet dat het nummer niet klopt?
ze roepen trouwens in de chat dat het pas om 15:00 is begonnen.
Goed elftalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:06 schreef StarGazer het volgende:
Opstelling: stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Krijgt Grygera voortaan de voorkeur boven Urby?
Hoezo mís je die? Je hebt hem nog nooit zien spelen, wat een bullshitquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef thewishmaster het volgende:
Het zal niet de vaste opstelling zijn, want ik mis ook Ogararu.
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem bij de serieuze wedstrijden in de basis verwacht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:17 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hoezo mís je die? Je hebt hem nog nooit zien spelen, wat een bullshit.
Want? Omdat het een aankoop is? Verwacht je Krohn-Dehli ook in de basis?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:19 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar zeggen dat ik hem bij de serieuze wedstrijden in de basis verwacht.
Dat verwacht ik op basis van de transfersom die ze voor hem hebben neergelegd, dat hebben ze niet zomaar gedaan.quote:
Eh, zoveel is daar niet voor betaald hoor.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat verwacht ik op basis van de transfersom die ze voor hem hebben neergelegd, dat hebben ze niet zomaar gedaan.
Dan mag Nikos Machlas de rest van zijn leven wel in de basis bij Ajax staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat verwacht ik op basis van de transfersom die ze voor hem hebben neergelegd, dat hebben ze niet zomaar gedaan.
Waar baseer je dat laatste op? Op het feit dat Ajax hem gekocht heeft? Of ben je al jaren Steaua Boekarest fan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:21 schreef ub40_bboy het volgende:
Urby is beter dan Grygera en Oguraru is beter dan Heitinga.
Die heeft ook een aantal jaren in de basis gestaan, tegen beter weten in weliswaar, maar tochquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dan mag Nikos Machlas de rest van zijn leven wel in de basis bij Ajax staan.
Misschien omdat Ogararu een ander type is dan Heitinga.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Waar baseer je dat laatste op? Op het feit dat Ajax hem gekocht heeft? Of ben je al jaren Steaua Boekarest fan?
Heb Ogararu 3 wedstrijden zien spelen ofzo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Waar baseer je dat laatste op? Op het feit dat Ajax hem gekocht heeft? Of ben je al jaren Steaua Boekarest fan?
Ik wil kampioen worden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:22 schreef Xrenity het volgende:
Ik wil doelpunten.
Zó zeg.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb Ogararu 3 wedstrijden zien spelen ofzo.
MyPa staat ook achterquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:28 schreef Jasza het volgende:
http://www.futbol24.com/f24_livenow.html
Beste en snelste livescore link
Heeft Van Marwijk wel eens van Ajax gewonnen??/quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:46 schreef Haruhi het volgende:
Niet te trots zijn op voor staan tegen een club waar Smolarek topscorer is he
Die van Babel kan je overigens zo laten hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:48 schreef Devano het volgende:
Sommige foto's in OP kunnen trouwens aangepast worden, portretfoto van bv. Gabri in Ajax shirt staat nu ook op Ajax.nl
Je hoeft ook niet te doen of het koekenbakkers zijn, maar winnen is altijd leukquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:46 schreef Haruhi het volgende:
Niet te trots zijn op voor staan tegen een club waar Smolarek topscorer is he
Ik heb al andere. Nieuw OP volgt spoedig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:48 schreef Devano het volgende:
Sommige foto's in OP kunnen trouwens aangepast worden, portretfoto van bv. Gabri in Ajax shirt staat nu ook op Ajax.nl
Hij kijkt alsof ie nog nooit een fototoestel heeft gezienquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:52 schreef DeTolk het volgende:
Het is dat ie zijn ogen en mond open heeft,
Gentenaar had last van z'n rug dus hij kon er niet bij zijn. de portretfoto is inmiddels wel gemaakt toen ie weer kon staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:57 schreef Trancelocator het volgende:
Wat trouwens wel raar is is dat Gentenaar niet op de teamfoto staat. Verder ook geen nieuwe portretfoto's van hem. Vermeer staat er wel op, en het lijkt er nu wel erg op dat hij de tweede man achter Stekelenburg is.
Hij was geblesseerd aan zijn rug.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:57 schreef Trancelocator het volgende:
Wat trouwens wel raar is is dat Gentenaar niet op de teamfoto staat. Verder ook geen nieuwe portretfoto's van hem. Vermeer staat er wel op, en het lijkt er nu wel erg op dat hij de tweede man achter Stekelenburg is.
Dan was het kennelijk toch wel heel ernstig. Je zou zeggen dat even snel een teamfoto nog wel zou lukken. Desnoods ondersteun je hem met iets.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij is door zn rug gegaan op de fotodag
Was ook al bekend, hij heeft een dag later in zijn eentje nog geposeerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:02 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk wordt ie erin gephotoshopt want ze hebben wel een vervanger in keepershirt neergezet
Waar?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:02 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk wordt ie erin gephotoshopt want ze hebben wel een vervanger in keepershirt neergezet
Is volgens mij gewoon Marco van Duin.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:08 schreef -Wolf- het volgende:
ik had best die stand-in wel willen zijn.
Iddquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:07 schreef Xrenity het volgende:
Tering, hoop bliepjes ineens op die site
Ajax.nl zegt ene Roelofquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:10 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon Marco van Duin.
quote:Wie goed kijkt, constateert iets merkwaardigs. Dennis Gentenaar ontbreekt (de doelman is door zijn rug gegaan), maar stand-in Roelof neemt de honneurs waar
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:33 schreef Haruhi het volgende:
Na de wissels werd t schijnbaar dramatisch..
Perez, Rosales, Grygera en Maduro eruit voor respectievelijk Rosenberg, Babel, Emanuelson en Verthongen
Weten we ook wie er iig niet in de basis staan
Pfff lekker boeiend. Als we er straks maar staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Tja, al die optimisme is fijn, maar we zijn er dus nog lang niet.....
Dit is nog geen generale. Bovendien kan je beter verliezen en van je fouten leren, dan winnen en niet naar je fouten kijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:36 schreef Haruhi het volgende:
Och, een slechte generale is............
Tuurlijk, maar dit is dus al de 2de (toch?) verlies partij van ons super sterk geachte Ajax....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff lekker boeiend. Als we er straks maar staan.
Boeiend. Man United staat 1-0 achter tegen Preston, die spelen 239e Divisie ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit is dus al de 2de (toch?) verlies partij van ons super sterk geachte Ajax....
Opzich zegt het misschien niets, maar ik denk dat een beetje realisme geen kwaad kan. We worden niet ff kampioen ofzo...
We zullen zien. We hebben altijd KJH nog
.
Eerste helft speelde het beoogde basiselftal, dus daar kan je meer waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit is dus al de 2de (toch?) verlies partij van ons super sterk geachte Ajax....
Opzich zegt het misschien niets, maar ik denk dat een beetje realisme geen kwaad kan. We worden niet ff kampioen ofzo...
We zullen zien. We hebben altijd KJH nog
.
Man United is ook al sinds het vertrek van Stam slecht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Boeiend. Man United staat 1-0 achter tegen Preston, die spelen 239e Divisie ofzo
Jij hebt niet veel verstand van voetbal, heb ik na 3 posts alweer gemerktquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Man United is ook al sinds het vertrek van Stam slecht.
Wij waren daar het laatst mee, volgens mij. Maar doet dat er toe?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:41 schreef Roeni3 het volgende:
Even een off-topic vraagje, maar hebben de Feyenoorders onze OP nou overgenomen of hebben wij dat van hun gedaan (mbt. het stadionoverzicht + wie waar zit)?
Heb je ze vorig jaar in de Champions league gezien? Blijkbaar niet. Aanhanger van Van Basten zeker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jij hebt niet veel verstand van voetbal, heb ik na 3 posts alweer gemerkt.
Ik vind dit wel handig opzich, want het gevoel van "we zijn er al" moet niet in dit team gaan sluipenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
jaja, rustig maar, ik gooi niet de handdoek in de ring ofzo.
Ik probeer alleen wat kritischer te kijken.
En waar komt Stam vandaan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb je ze vorig jaar in de Champions league gezien? Blijkbaar niet. Aanhanger van Van Basten zeker.
Nee, totaal niet. Ik vraag het ook alleen maar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:41 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wij waren daar het laatst mee, volgens mij. Maar doet dat er toe?
quote:
Wat is dat nou weer voor een puberale opmerking? Als je niet begrijpt dat ik bedoel dat goede ploegen van minderen kunnen verliezen, dan kan je beter je mond houden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb je ze vorig jaar in de Champions league gezien? Blijkbaar niet. Aanhanger van Van Basten zeker.
Ik snap niet wat dit met van Basten te maken heeft.... Ik ben ook zeker aanhanger van Van Basten (ook al choach), maar wat dat te maken heeft met Man Utd en hoe ze spelen en hoe iemand dat ziet....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook niet zo dat Dortmund een flutclubje is. Het is geen top, maar wel UEFA niveautje. Beter dan Kopenhagen in elk geval.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vind dit wel handig opzich, want het gevoel van "we zijn er al" moet niet in dit team gaan sluipen
Nee, jij bedoelde dat ik geen verstand heb van voetbal omdat ik zei dat Man United slecht is sinds het vertrek van Stam.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:43 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een puberale opmerking? Als je niet begrijpt dat ik bedoel dat goede ploegen van minderen kunnen verliezen, dan kan je beter je mond houden.
Ook dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook niet zo dat Dortmund een flutclubje is. Het is geen top, maar wel UEFA niveautje. Beter dan Kopenhagen in elk geval.
In die zin kan je ook zeggen dat Kopenhagen UEFA niveautje is. Anders zouden ze straks niet in de voorrondes van de CL staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook niet zo dat Dortmund een flutclubje is. Het is geen top, maar wel UEFA niveautje. Beter dan Kopenhagen in elk geval.
Ja, dat getuigt inderdaad niet van veel voetbalverstand inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, jij bedoelde dat ik geen verstand heb van voetbal omdat ik zei dat Man United slecht is sinds het vertrek van Stam.
Het seizoen van de Feyenoorders is al geslaagdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Devano het volgende:
Smolarek 2-1 (Penalty)
Hij heeft wel gelijk, maar jij bedoelde vast de vorige club?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Laat maar, geen serieuze reactie uit te krijgen dus..
Het is wachten op de DVD!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Het seizoen van de Feyenoorders is al geslaagd
Dat zijn ze ook. Net als Ajax. En 95% van de andere clubs in de CL voorrondes.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Roeni3 het volgende:
In die zin kan je ook zeggen dat Kopenhagen UEFA niveautje is. Anders zouden ze straks niet in de voorrondes van de CL staan.
Nou ik zie ze dus al jaren United onwaardig voetballen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:46 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, dat getuigt inderdaad niet van veel voetbalverstand inderdaad.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Net als Ajax. En 95% van de andere clubs in de CL voorrondes.
Waarom niet, dat is een verschil van inzichtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:46 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, dat getuigt inderdaad niet van veel voetbalverstand inderdaad.
Jaha, maar daarom zijn ze nog wel beter dan Preston.. Dude, wanneer dringt het door?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou ik zie ze dus al jaren United onwaardig voetballen.
Ajax vind ik niveau kwartfinale CLquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Net als Ajax. En 95% van de andere clubs in de CL voorrondes.
Ja, maar ik beweerde dat ze slecht zijn niet dat ze slechter zijn dan Preston. Leer lezen please.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:49 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jaha, maar daarom zijn ze nog wel beter dan Preston.. Dude, wanneer dringt het door?
Dat moeten de jongens eerst maar eens zien te bereiken. Maar ik ben sowieso tegen de huidige opzet van de CL, vandaar m'n opmerking.quote:
Tja, dat hebben we gezien tegen spakenburg en nu Dortmundquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ajax vind ik niveau kwartfinale CL
De enige kans daarvoor ligt nog in het AT. Maar of je dat nou als 'iets belangrijks' kan omschrijven?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat hebben we gezien tegen spakenburg en nu Dortmund.
nee, eerst maar eens iets belangrijks winnen, dan mogen ze eens aan de CL rondes gaan denken..
Dan was je opmerking helemaaaaal out of place, want ik zette met mijn post het resultaat van vandaag alleen maar in perspectief.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, maar ik beweerde dat ze slecht zijn niet dat ze slechter zijn dan Preston. Leer lezen please.
Op papier is het team het he, de realiteit moet uitwijzen of ze het ook echt waar kunnen makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat hebben we gezien tegen spakenburg en nu Dortmund.
nee, eerst maar eens iets belangrijks winnen, dan mogen ze eens aan de CL rondes gaan denken..
De wedstrijd United - preston vergelijken met Dortmund - ajax is appels met peren vergelijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:52 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dan was je opmerking helemaaaaal out of place, want ik zette met mijn post het resultaat van vandaag alleen maar in perspectief.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De wedstrijd United - preston vergelijken met Dortmund - ajax is appels met peren vergelijken.
Ajax is beter dan United en Dortmund is beter dan preston.
Ajax beter dan United???quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De wedstrijd United - preston vergelijken met Dortmund - ajax is appels met peren vergelijken.
Ajax is beter dan United en Dortmund is beter dan preston.
hey, ik heb net een shirtje met Stam erop besteld.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:56 schreef PLAE@ het volgende:
Stam is en blijft toch een boer he. Wat doet ie bij ons![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:56 schreef PLAE@ het volgende:
Stam is en blijft toch een boer he. Wat doet ie bij ons![]()
Off-topic: Doegewoon, ooit in Hattem geweest? Meerderheid van mijn familie woont daar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]Gaan we nu al zeiken.
Stam is een HELD
En niet alleen omdat we toevallig in dezelfde plaats zijn geboren en beide een opleiding tot electromonteur hebben gevolgd
United is maar een beperkte ploeg. Gary neville, silvestre, O'shea, Fletcher, Scholes.quote:
Euhm neejquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Off-topic: Doegewoon, ooit in Hattem geweest? Meerderheid van mijn familie woont daar.
In Hattem?quote:
Spijtig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euhm neej, we zijn toen ik 6 was ofzo naar Gorinchem verhuist mss dat ik daarvoor is een Hattem ben geweest
.
yepquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ben je toch ook een zeikerd he Heatwave.
Dit heeft niks met realisme te maken, jij houdt niet van ongefundeerd optimisme, maar je doet zelf wél aan ongefundeerd pessimismequote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yep.
Ik hou gewoon niet van die ongefundeerde optimisme. Het team is leuk op papier, maar is dus gewoon kwetsbaar.
Realisme, altijd een goede eigenschap geweest, al zeg ik het zelf.
Nee hoor, ik zeg nergens dat het helemaal niets gaat worden met Ajax. Ik hou gewoon het hoofd koel tussen alle 'we worden makkelijk kampioen" roepersquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:15 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dit heeft niks met realisme te maken, jij houdt niet van ongefundeerd optimisme, maar je doet zelf wél aan ongefundeerd pessimisme.
En dat baseer je alleen op utslagen? Voor zover ik weet is er alleen Ajax - Arsenal een helft uitgezonden, en verder zijn er geen beelden geweest. Ik neem aan dat je ook niet bij Dortmund - Ajax bent geweest?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yep.
Ik hou gewoon niet van die ongefundeerde optimisme. Het team is leuk op papier, maar is dus gewoon kwetsbaar.
Realisme, altijd een goede eigenschap geweest, al zeg ik het zelf.
Same here.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:38 schreef Trancelocator het volgende:
HeatWave is gewoon voorzichtig qua verwachtingen. Ik ook eigenlijk.
Zo is het. Conclusies moeten we alleen pas na enkele weken gaan trekken. En niet na elk puntverlies in oefenwedstrijden te noemen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:38 schreef Trancelocator het volgende:
HeatWave is gewoon voorzichtig qua verwachtingen. Ik ook eigenlijk.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:57 schreef Erasmusch het volgende:
gvd Smolarek heeft heulemaal niet gescoord. Dooie mus![]()
De 1-1 was een fout van Emanuelson hoorde ik. Maar dit is misschien wel goed voor het fairplay klassementquote:Ajax redt gestrand Borussia maar verliest wel
29/7/2006 18:01
Ajax liep opnieuw tegen een oefennederlaag op. Na Spakenburg en Arsenal was het ditmaal Borussia Dortmund. De Duitsers bogen in de slotfase een achterstand om in een 2-1 overwinning.
Het oefenduel was een uur later begonnen dan het geplande aanvangstijdstip van 14.00 uur. Dat had te maken met buspech van Borussia, waardoor de Duitsers op de vluchtstrook waren beland. Ajax besloot vervolgens de eigen bus om te laten keren en de gestrande Duitse voetballers mee te nemen. 'Een nette geste', verklaarde BVB-voorzitter Hans-Joachim Watzke.
Op het veld waren het de Borussen die lange tijd het beste voetbal lieten zien, met Nelson Valdez en Steven Pienaar als opvallendste spelers. Maar het was Ajax dat als eerste scoorde. Nadat Nuri Sahin al eens een inzet van Gabri van de lijn had gehaald, was het Klaas-Jan Huntelaar die toesloeg toen doelman Pirson een vrije trap van Wesley Sneijder niet kon klemmen.
In het laatste kwartier kwam Borussia alsnog langszij. Eerst was het Marc-André Kruska die van afstand Maarten Stekelenburg klopte, en in de 81ste minuut was het Florian Kringe die het duel in Duits voordeel besliste. De middenvelder benutte een strafschop na een overtreding van Thomas Vermaelen op Chritsian Wörns.
Lelijk shirt hebben ze nu.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:15 schreef Trancelocator het volgende:
Ajacieden in duel met Pienaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Arsenal telt idd niet echt mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom blijf ik overal lezen dat Ajax verloren heeft van Arsenal?
Dat ook, maar bovendien hebben we gewoon gewonnen. De twee helft kan je toch niet als een deel van de oefencampagne meetellen?quote:
Klopt, tot ze gingen wisselen stond het 0-1.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:37 schreef Nashje het volgende:
En dan speel je ook nog eens met een van je beste opstellingen..
Ik hoop op Van der Meyde en Sivok.
Weet je in welke minuten er werd gewisseld? En wie?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, tot ze gingen wisselen stond het 0-1.
Sivok is voor de bank, van der Meyde denk ik te duur.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:37 schreef Nashje het volgende:
Jemig zeg. 2-1 verliezen van een club die de laatste jaren ongelooflijk ver is weggezakt. En dan speel je ook nog eens met een van je beste opstellingen..
Ik hoop op Van der Meyde en Sivok.
Roger is nog gebleseerd.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef cultheld het volgende:
Speelden Gabri en Roger?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Vermaelen - Grygera
Gabri - Sneijder - Roger
Van der Meyde - Huntelaar - Perez.
Ogararu, Emanuelson, Babel, Rosenberg, Vertonghen en Lindenbergh waren de wissels in de 2e helft, vast niet tegelijk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Weet je in welke minuten er werd gewisseld? En wie?
Je vergeet iets: Ten Cate gaat met de punt naar achteren spelen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef Nashje het volgende:
Stekelenburg
Heitinga - Stam - Vermaelen - Grygera
Gabri - Sneijder - Roger
Van der Meyde - Huntelaar - Perez.
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabriquote:
Wat zei ie dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri.
En dat vind ik jammer, maar we zullen zien komend seizoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je vergeet iets: Ten Cate gaat met de punt naar achteren spelen.
De Spaanse Theo Lucius, miskoop etc. Roger noemde hij iemand die uitstekend speelt zonder tegenstander en zonder balquote:
Dat zei Steef? Dan komt het allemaal goed jongens.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Spaanse Theo Lucius, miskoop etc. Roger noemde hij iemand die uitstekend speelt zonder tegenstander en zonder bal.
Hij speelde, zoals gewoonlijk, heel goed lees ik daar in dat bericht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:16 schreef PLAE@ het volgende:
Huh. Was Pienaar ziekNormaal is ie toch geblesseerd?
![]()
Steef is objectief hoor, die noemde Huntelaar "uitstekend gescout voor het 4-3-3 systeem" en vond Stam, mits fits, een absolute versterking, alleen niet tegen de prijs die Ajax er voor heeft betaald.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat zei Steef? Dan komt het allemaal goed jongens.
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Steef gelijk gaat krijgen over Gabri.
Leuke club hoor, BVB.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef Haruhi het volgende:
Steef weet niks. En mm word fan van BVB
gaan we weerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij speelde, zoals gewoonlijk, heel goed lees ik daar in dat bericht.
Kan er niks anders van maken Soep!quote:Op het veld waren het de Borussen die lange tijd het beste voetbal lieten zien, met Nelson Valdez en Steven Pienaar als opvallendste spelers.
Iets zegt me dat jij Pienaar alleen van het internet en de TV kentquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kan er niks anders van maken Soep!
Dat klopt niet helemaal.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij Pienaar alleen van het internet en de TV kent
Geweldige uitspraak.quote:De coach (Ten Cate, -Roeni3) was wel ontevreden over het feit dat zijn spelers zich niet goed verweerden bij de soms harde overtredingen van de thuisclub. ,,Dat mannetje daar´´, zei hij wijzend op Steven Pienaar die zijn oude teamgenoten kwam begroeten, ,,heeft er wat neergeschoffeld. En dat is prima hoor, hij speelt met zijn hart. Maar dan vliegt hij ook maar eens door de lucht, hoe aardig hij ook is.´´
* -Wolf- bestelt een uitshirt met KANSLOOS, 00quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:26 schreef Nashje het volgende:
Steef heeft natuurlijk altijd gelijk.
Daar gaat ons fantastische seizoen. Nou, ik duik maar in m'n winterslaap. Tot volgend jaar.
De laatste tijd wel ja. Hoewel hij wel een paar keer heeft laten zien dat hij goed kan voetballen. Zoals bij Arsenal uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:29 schreef Haruhi het volgende:
Dat schort er bij Ajax inderdaad aan, maar Pienaar is gewoon een domme kaartenpakker
Dat is ook alweer jaren geleden, verder is het na zijn blessure alleen maar bergafwaarts gegaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja. Hoewel hij wel een paar keer heeft laten zien dat hij goed kan voetballen. Zoals bij Arsenal uit.
Dat zei ik. De laatste tijd (twee jaar) is het een domme kaarten pakker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:41 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is ook alweer jaren geleden, verder is het na zijn blessure alleen maar bergafwaarts gegaan.
Van Arsenal hebben we gewoon 0-1 gewonnen, die 2e helft sloeg nergens meer op. Jammer van deze uitslag, maar zolang het Ten Cate weer een beetje duidelijker is geworden kan het me ook weinig schelen. Als we Kopenhagen maar 2x kloppen en psv even tussendoor de fruitschaal ontnemen.quote:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:26 schreef Nashje het volgende:
Steef heeft natuurlijk altijd gelijk.
Daar gaat ons fantastische seizoen. Nou, ik duik maar in m'n winterslaap. Tot volgend jaar.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:53 schreef soccerbrain het volgende:
stam gaat falen...is duidelijk opgebrand....verder hebben ze niet echt spelers die de kar kunnen trekken....+ ten cate heeft te weinig uitstraling en verleden om ajax-spelers te motiveren...hij is gewoon modale slappe hap...hij lult maar wat maar heeft voor een topclub geen echte visie........het zal weer een moeizaam seizoen worden...zeker weten!
Ja, iedereen die een andere mening over Ajax dan jullie heeft is meteen domquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:53 schreef Haruhi het volgende:
Ah daar hebben we soccerbrainless.
Ik denk ook dat Ado dit seizoen duidelijk de beste papieren heeft voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:53 schreef soccerbrain het volgende:
stam gaat falen...is duidelijk opgebrand....verder hebben ze niet echt spelers die de kar kunnen trekken....+ ten cate heeft te weinig uitstraling en verleden om ajax-spelers te motiveren...hij is gewoon modale slappe hap...hij lult maar wat maar heeft voor een topclub geen echte visie........het zal weer een moeizaam seizoen worden...zeker weten!
Heb jij je seizoenskaart al wel binnen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:53 schreef soccerbrain het volgende:
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Ado dit seizoen duidelijk de beste papieren heeft voor het kampioenschap.
Laat je niet gek maken hoor, je bent hartstikke slim!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, iedereen die een andere mening over Ajax dan jullie heeft is meteen dom
Hij moet het antwoord schuldig blijven...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Vertel dan maar eens hoe jij Gabri vandaag vond spelen
Ik lach me zo dood als ie tegen jullie scoortquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:01 schreef Haruhi het volgende:
[..]Kolkka speelt nu bij Feyenoord hoor.
van ado verwacht ik niet meer dan lijfsbehoud en dat zou weer een hele goede prestatie zijn....maar ajax zullen we zoals zo vaak wel verslaan....daar genieten wij nml het meest van!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Ado dit seizoen duidelijk de beste papieren heeft voor het kampioenschap.
Ach of je nou maar 4-1 of met 4-0 wint, dat maakt mij niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:03 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik lach me zo dood als ie tegen jullie scoort
Hehe, 1988 voor het laatst meen ik. En toen was jij -2quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:08 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
van ado verwacht ik niet meer dan lijfsbehoud en dat zou weer een hele goede prestatie zijn....maar ajax zullen we zoals zo vaak wel verslaan....daar genieten wij nml het meest van!!
die gelkoppies zagen we doormidden....
verder geef ik gewoon mijn visie en achteraf klopt dat ook bijna altijd....vandaar ook het woordje brain in mijn naam....ik kijk gewoon in mijn glazen bol en weet zeker dat 020 een kut seizoen gaat draaien...ha
Durf jij de SOCCERBRAIN in twijfel te trekken?!?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hehe, 1988 voor het laatst meen ik. En toen was jij -2![]()
dank je!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Durf jij de SOCCERBRAIN in twijfel te trekken?!?
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Jemig, hij komt helemaal niet zo oud over.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hehe, 1988 voor het laatst meen ik. En toen was jij -2![]()
Ja en nu gelieve u in het topic van de clubje uit Rotterdam begeven,quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:56 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, iedereen die een andere mening over Ajax dan jullie heeft is meteen dom
Daar zit wel wat in, hij heeft tenslotte een soccerbrain... Sorry soccerbrain, hoeveelste denk je dat Ajax wordt dit seizoen? En wordt Grygera nog verkocht? En C. Ronaldo? En gaat Ronaldo ooit nog op zijn oude niveau terug komen? Wie wordt EK in 2008?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nederlands, een moeilijke maar mooie taal?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja en nu gelieve u in het topic van de clubje uit Rotterdam begeven,
De clubje uit Rotterdam?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:19 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja en nu gelieve u in het topic van de clubje uit Rotterdam begeven,
Hij heeft inderdaad een punt drie punten. Meerdere zelfsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:23 schreef daaaaan het volgende:
[..]
De clubje uit Rotterdam?![]()
Laat die jongen z'n mening geven, hij deed tenminste moeite om het te onderbouwen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:25 schreef soccerbrain het volgende:
ik heb het hier al vaker geschreven± mijn hooft heeft groot respect
Jammer van het topic? Er is nog genoeg mbit over op het internet hoor, maak je geen zorgen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Zozo, hoogwaardige discussie zie ik.![]()
Jammer van het topic.
Ach zo gaat het elk Ajax topic toch tegenwoordig? Met als verschil dat het dit topic pas vanaf pagina 5 begon.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van het topic.
Ja, valt weer mee.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ach zo gaat het elk Ajax topic toch tegenwoordig? Met als verschil dat het dit topic pas vanaf pagina 5 begon.
ik heb niet zoveel problemen met cercle...het zijn meestal 3 punten voor club en ik vind ze wel schattigquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]![]()
Groen witte tabletten op jochie? Cercle olee![]()
Kampioen? We winnen alles incl de CLquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:35 schreef Haruhi het volgende:
Maar we worden ook kampioen hoor.....
motivatie graag!!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:36 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kampioen? We winnen alles incl de CL![]()
We hebben Stam.quote:
Lopen er een keer geen DK's en Doopy's te trollen, is het weer niet goed?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer van het topic.
Neej jij in een Ajax topic beloofd veel goedsquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lopen er een keer geen DK's en Doopy's te trollen, is het weer niet goed?
Wij hadden K2, en 2 seizoenen niets gewonnenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
We hebben KJH.
Stam weet niet waar die het zoeken moet....alleen KJH is wereldklasse...maar 1 is te weinig...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:40 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
We hebben Stam.
We hebben KJH.
En m'n glazenbol liegt nooit
Bewijst maar eens dat een team echt niet kan draaien op een of twee man, zo'n speler kan wel zorgen dat een team kan gaan draaien. Vorig seizoen begon Ajax goed, atlhans het spel was goed alleen geen goals..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wij hadden K2, en 2 seizoenen niets gewonnen
Dit basseer je op?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
Stam weet niet waar die het zoeken moet...
Heb vooral tegen Arsenal gezien waarom Stam nog steeds van wereldniveau isquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
Stam weet niet waar die het zoeken moet....alleen KJH is wereldklasse...maar 1 is te weinig...
Is ie ook, maar ik vraag me af hoeveel wedstrijden hij kan spelen dit seizoen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb vooral tegen Arsenal gezien waarom Stam nog steeds van wereldniveau is
Mwah tegen Arsenal zag je al een paar acties waarmee je hem kon onderscheiden van de rest hoor, gewoon slim stappen bijv.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:49 schreef daaaaan het volgende:
Beetje vroeg om al een mening over Stam te hebben. Doe over maandje of 2 maar.
Gentile, van Eijkeren, Dik Heesen, Iliohan, Grunholz...Dat waren pas wereldtoppersquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:44 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
Stam weet niet waar die het zoeken moet....alleen KJH is wereldklasse...maar 1 is te weinig...
wegwezen??? let op je woorden schooierquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:51 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Gentile, van Eijkeren, Dik Heesen, Iliohan, Grunholz...Dat waren pas wereldtoppers![]()
En nu wegwezen hier.
ontopic:
hecht weinig waarde aan dit duelletje. Vorige week wonnen we van Arsenal, dus dat zit wel goed.
Bitjes-soep, torrentspionquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:54 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik de volledige wedstrijd Ajax - Arsenal (Bergkamp's Testimonial) kan downloaden?
Usenetquote:
het brain weet allesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:54 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand waar ik de volledige wedstrijd Ajax - Arsenal (Bergkamp's Testimonial) kan downloaden?
wat is er fout aan iemand helpen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:00 schreef Haruhi het volgende:
Ook dat je nu op de banlijst zou kunnen te komen staan?
Hoe moet je die downloaden?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:01 schreef soccerbrain het volgende:
[..]
wat is er fout aan iemand helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |