abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:51:28 #1
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36637164
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:51:53 #2
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36637178
Hier verder

AJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAX
pi_36637194
@ Jajong> De scheidsrechters in Nederland zijn niet best nee, maar veel spelers zijn nog veel slechter. Die worden daar echter niet zo persoonlijk op gepakt. Daar komt bij dat het veel en veel moeilijker is om zo'n wedstrijd te moeten leiden dan er alleen in meevoetballen.

@Tvduijn> Op zo'n moment ben je niet objectief nee, maar heb jij ooit een speler of een trainer spijt zien getuigen van zijn gedrag op zo'n moment? Op een later tijdstip dus, wanneer de emoties van de wedstrijd weer zijn weggezakt.
Je geeft zelf al aan hoe moeilijk het is om scheidsrechter te zijn. Doordat niemand objectief is kan je het nooit goed doen, dat weet je van te voren en toch gaan ze er staan. In het amateurvoetbal wordt er trouwens regelmatig één in elkaar getimmerd, maar dat is ook maar weer die emotie natuurlijk.
pi_36637199
Ik betwijfel het, maar goed

Ajax!
Houd van een lijntje.
pi_36637203
AJAX
AFC Ajax
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:52:56 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36637213
Normaal gesproken valt een scheidsrechter ook niet ZO op als deze wedstrijd.

Foutjes maken we allemaal, en soms een grove, daar klep je dan over, en dat is jammer maar helaas. DAT hoort erbij.

Luinge voert de Luinge show op, die term is niet voor niets verzonnen. Hij laat zich emotioneel leiden in een wedstrijd en dat is gewoon te DEBIEL voor woorden.

Die man moet gewoon stoppen als hij eigenlijk bij de zielenknijper op de bank hoort. R&P is die kant op zou ik zeggen als mod zijnde .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36637225
Goede TT
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:54:18 #8
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_36637251
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef the_hunter het volgende:
Goede TT
pi_36637337
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:52 schreef Cruoninga het volgende:
@ Jajong> De scheidsrechters in Nederland zijn niet best nee, maar veel spelers zijn nog veel slechter. Die worden daar echter niet zo persoonlijk op gepakt. Daar komt bij dat het veel en veel moeilijker is om zo'n wedstrijd te moeten leiden dan er alleen in meevoetballen.

@Tvduijn> Op zo'n moment ben je niet objectief nee, maar heb jij ooit een speler of een trainer spijt zien getuigen van zijn gedrag op zo'n moment? Op een later tijdstip dus, wanneer de emoties van de wedstrijd weer zijn weggezakt.
Je geeft zelf al aan hoe moeilijk het is om scheidsrechter te zijn. Doordat niemand objectief is kan je het nooit goed doen, dat weet je van te voren en toch gaan ze er staan. In het amateurvoetbal wordt er trouwens regelmatig één in elkaar getimmerd, maar dat is ook maar weer die emotie natuurlijk.
Als iedereen zn excuus moet gaan aanbieden blijven we bezig, lijkt me ook onzin omdat je daar als scheidsrechter gewoon tegen moet kunnen, het is geen makkelijk vak nee dat weten we allemaal wel. En dat er scheidsrechters in elkaar worden geslagen is iets heel anders dan dat danny en gerard zeggen dat je kut gefloten hebt.
AFC Ajax
  dinsdag 4 april 2006 @ 12:57:03 #10
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_36637344
Heatwave> Dat rondom Huntelaar was ook te sneu voor woorden, maar daar had ik het ook niet over. Je zegt zelf dat scheidsrechters zich niet mogen laten leiden door emoties, daar ben ik het mee eens, maar hoeven trainers zich dan niet op die manier in te houden??
pi_36637394
TVP AJAX AMSTERDAAAAM.
pi_36637485
AFCA
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:02:23 #13
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_36637517
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:56 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Als iedereen zn excuus moet gaan aanbieden blijven we bezig,
Inderdaad, iets vaker tot 10 tellen mag daarom ook wel. Door te steeds te blijven herhalen dat emotie bij het voetbal hoort geef je jezelf in principe een vrijbrief om je te misdragen, want ja, dat is immers de emotie die erbij hoort.
quote:
lijkt me ook onzin omdat je daar als scheidsrechter gewoon tegen moet kunnen, het is geen makkelijk vak nee dat weten we allemaal wel.
Ik heb juist het idee dat heel weinig mensen dat beseffen. Als je zo eens naar de reacties kijkt.
quote:
En dat er scheidsrechters in elkaar worden geslagen is iets heel anders dan dat danny en gerard zeggen dat je kut gefloten hebt.
Het komt wel uit dezelfde soort verontwaardiging voort, lijkt me.
pi_36637689
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:02 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Inderdaad, iets vaker tot 10 tellen mag daarom ook wel. Door te steeds te blijven herhalen dat emotie bij het voetbal hoort geef je jezelf in principe een vrijbrief om je te misdragen, want ja, dat is immers de emotie die erbij hoort.
[..]

Ik heb juist het idee dat heel weinig mensen dat beseffen. Als je zo eens naar de reacties kijkt.
[..]

Het komt wel uit dezelfde soort verontwaardiging voort, lijkt me.
Tja ik vind het geen vrijbrief om je te misdragen maar je moet best wat kunnen zeggen, en dat de scheids in elkaar timmeren uit dezelfde verontwaardiging voortkomt, tuurlijk, maar dat betekend toch niet dat we maar helemaal niks meer mogen zeggen omdat sommigen de scheids in elkaar timmeren? Sommige mensen zijn gewoon achterlijk.
AFC Ajax
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:10:14 #15
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_36637745
Zoals je al had kunnen lezen vind ik best dat je iets mag zeggen, maar de manier waarop slaat de laatste tijd door in Nederland. Gezien je laatste reactie denk ik dat we het dan eens zijn?
pi_36637780
Danny zou wel gezegd hebben dat het een mafkees is of zo. Big fucking deal, het is nog waar ook.
Houd van een lijntje.
pi_36637812
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:10 schreef Cruoninga het volgende:
Zoals je al had kunnen lezen vind ik best dat je iets mag zeggen, maar de manier waarop slaat de laatste tijd door in Nederland. Gezien je laatste reactie denk ik dat we het dan eens zijn?
Ja gedeeltelijk wel maar ik vind niet dat het doorgeslagen is de laatste tijd, het mag soms wel wat minder maar ik heb de laatste tijd geen ernstige incidenten oid gezien.
AFC Ajax
pi_36637834
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 12:53 schreef the_hunter het volgende:
Goede TT
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:14:38 #19
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_36637867
Waarom heeft een échte Ajacied zo belachelijk veel krediet?

Of zou men het ontslag van DB nog niet naar buiten willen brengen tot na dit seizoen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_36637964
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:14 schreef M0NTANA het volgende:

Of zou men het ontslag van DB nog niet naar buiten willen brengen tot na dit seizoen?
Wat denk je zelf
Houd van een lijntje.
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:20:34 #21
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638058
quote:
Ajax-trainer Blind niet gevoelig voor stevige kritieken

Danny Blind staat deze dagen weer onder zware druk wegens de zwakke prestaties van de afgelopen weken. Ajax lijkt zelfs buiten de top-5 te vallen en daarmee een mogelijke kwalificatie voor de Champions League sowieso al mis te lopen. Zowel FC Groningen als SC Heerenveen loeren op de vijfde plek van de Amsterdammers.

Onlangs liet Ajax-preses John Jaakke zich niet al te positief uit over de trainer. Jaakke wilde in een interview weinig kwijt over de capaciteitein van zijn trainer en ook kon hij niet zeggen wie er volgend jaar voor de groep staat. Trainer Blind maakt zich na de zoveelste vorm van kritiek weinig zorgen om zijn positie.

‘Ik slaap er geen minuut minder om’, aldus de altijd nuchtere Blind. Op zich was ook de Ajax-trainer niet echt gelukkig met de uitspraken van Jaakke. Blind: ‘Op de letter zegt Jaakke niks verkeerds, maar over de toon waarop hij het zegt denk ik: waarom is dat nodig?’

Op dit moment bezet Ajax de vijfde positie in de eredivisie. Mocht SC Heerenveen of FC Groningen de Amsterdammers nog passeren dan zou Ajax zich niet meer via de playoffs kunnen kwalificeren voor de voorrondes van de Champions League. Aankomend weekend staat er weer een lastige wedstrijd op het programma voor Blind, Ajax-AZ.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:20:39 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36638064
http://www.nu.nl/news/706(...)ikkingsvoorstel.html
quote:
AMSTERDAM - Ajax-coach Danny Blind heeft een schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal, een boete van 500 euro en een wedstrijd voorwaardelijk, niet geaccepteerd. De trainer is in staat van beschuldiging gesteld wegens beledigende taal richting scheidsrechter Roelof Luinge, afgelopen zondag in het competitieduel met Roda JC.

Blinds assistent Gerard van der Lem, die eerder bij de bekerwedstrijd tegen Roda JC woorden kreeg met arbiter Wout Braamhaar, kreeg hetzelfde voorstel als Blind. Ook hij weigerde. Beide zaken worden nu dinsdag 11 april door de tuchtcommissie behandeld.

Juanfran

Ajacied Juanfran, die zondag de rode kaart kreeg, negeerde een schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing. Zijn zaak wordt nu komende donderdag behandeld. Ook Tininho (NEC), Petö (NAC) en Seip (Heerenveen) komen dan voor de tuchtcommissie.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36638072
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:14 schreef M0NTANA het volgende:

Als hij de play offs haalt, die wint en de beker pakt, dan zit hij volgend seizoen gewoon weer op de bank.
Ajax!!
  dinsdag 4 april 2006 @ 13:21:23 #24
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_36638092
quote:
Danny Blind weigert schikkingsvoorstel

Danny Blind weigert verantwoordelijkheid te dragen voor zijn uitspraken ten opzichte van arbiter Roelof Luinge. De trainer van Ajax zou de scheidsrechter beledigt in de rust van het competitieduel Roda JC - Ajax. Luinge was het hier niet mee eens en verwees de trainer de tweede helft naar de tribuines.

De aanklager betaald voetbal heeft de trainer nu een schikkingsvoorstel gedaan van ¤ 500,- boete en een wedstrijd voorwaardelijke straf. Blind accepteert deze niet, aangezien hij zelf van mening is de scheidsrechter niet beledigt te hebben en onschuldig te zijn. Aankomende dinsdag 11 april zal de tuchtcommissie de zaak nogmaals onder de loep nemen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_36638129
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:20 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Als hij de play offs haalt, die wint en de beker pakt, dan zit hij volgend seizoen gewoon weer op de bank.
No way, Danny ligt er al uit. We hebben een hele verstandige Directeur die wel weet wat het beste is voor de club en dat is niet Blind.
Houd van een lijntje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')