abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38387458

dinsdag 30 mei 2006 @ 21:35:16 #2
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_38387488
Godenzonen maken we
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:35:45 #3
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_38387513
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef Houniet het volgende:
Godenzonen maken we
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:36:30 #4
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_38387546
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:35 schreef Houniet het volgende:
Godenzonen maken we
En zo is het
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:36:49 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38387562
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:31 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat is niet waar hoor, want hij vindt Cruz een wereldspits .
Maar niet alleen Steef, maar ook een RGB (die in Spanje woont) heeft uitgebreid uitgelegd op AT wat Gabri brengt en wat hij vooral niet brengt. Daar vertrouw ik eerder op dan op een HTC die met een mooi perspraatje (bijv. een "naam" als Gabri) komt om zo het vertrouwen bij de achterban te winnen/te vergroten.
Zoals ik je al zei, het gaat niet alleen over deze transfer. In jouw reacties komt heel vaak de naam van Steef voor en negen van de tien keer ben je het met hem eens en vind je dat wij dat ook maar moeten zijn, want het is die geweldige Steef van AT die het verteld heeft. Alsof het JC is, een heilige of zelfs een god.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38387657
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:33 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je vertrouwt eerder op een of andere Jan Doedel die vast net zo vaak gelijk heeft als er naast heeft dan iemand die 3 jaar lang met een speler heeft gewerkt?

Mijn god, hoe kortzichtig en papegaai-achtig kan je zijn
RGB is gewoon een uiterst betrouwbare user, die geen onzin post. Als ik de eredivisie volg en ik zeg dat Ball een prutser is, heb ik dan ook ongelijk wanneer Hiddink (die tenslotte met het hem werkt) zegt dat hij een toppertje is? Ik vraag me af wie er nou echt kortzichtig is in deze....
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38387766
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

RGB is gewoon een uiterst betrouwbare user, die geen onzin post. Als ik de eredivisie volg en ik zeg dat Ball een prutser is, heb ik dan ook ongelijk wanneer Hiddink (die tenslotte met het hem werkt) zegt dat hij een toppertje is? Ik vraag me af wie er nou echt kortzichtig is in deze....
Toen Hiddink Ball kocht, heeft hij de drie jaren daarvoor toch niet intensief met hem gewerkt? Net zoals met Reiziger. Dat is anders, dat is op basis van video. Dat je dan iets fout beoordeelt, dat kan ik me voorstellen. Volgens mij is er nog geen enkele coach geweest die 100% scoorde op zijn aankopen.

Nu heeft Ten Cate 3 jaar dag in dag uit met Gabri op het veld gestaan. Die haalt ie echt niet omdat het zo'n sympathieke kerel is die hij graag Ajax wat geld lichter wil laten maken. Die haalt hij omdat hij ervan overtuigd is dat Gabri Ajax sterker en beter maakt. Daarnaast is de Eredivisie niet van hetzelfde niveau als de Primera Division.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:43:42 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_38387884
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Toen Hiddink Ball kocht, heeft hij de drie jaren daarvoor toch niet intensief met hem gewerkt? Net zoals met Reiziger. Dat is anders, dat is op basis van video.

Nu heeft Ten Cate 3 jaar dag in dag uit met Gabri op het veld gestaan. Die haalt ie echt niet omdat het zo'n sympathieke kerel is die hij graag Ajax wat geld lichter wil laten maken.
Ach, laat cultheld toch. Wij hebben een mening die we verdedigen, hij heeft geen mening en verdedigt daarom maar de mening van (in zijn ogen) kenners van een ander forum. Ieder zijn leven!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_38387887
Nou ik mag toch hopen dat Ten Cate een beetje van z'n eigen spelers af weet waar ie dagelijks mee traint .
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:44:13 #10
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38387908
Ik heb net even op AT rondgeneusd, maar die Steef is wel vol van zichzelf zeg. Mijn hemel
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:44:31 #11
125053 stefmans
pi_38387925
Nashje volgens mij moest je nog even kijken naar je WK opstelling in de manager je hebt te veel geld uitgegeven
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_38387955
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Toen Hiddink Ball kocht, heeft hij de drie jaren daarvoor toch niet intensief met hem gewerkt? Net zoals met Reiziger. Dat is anders, dat is op basis van video.

Nu heeft Ten Cate 3 jaar dag in dag uit met Gabri op het veld gestaan. Die haalt ie echt niet omdat het zo'n sympathieke kerel is die hij graag Ajax wat geld lichter wil laten maken.
Waarom zou Ten Cate zo'n speler niet kunnen halen om vertrouwen mee te winnen bij de achterban (wellicht als "naam" zodat andere spelers willen komen die wél een versterking blijken te zijn: in dat geval hebben Ajaxfans geluk)? Gabri is heus niet van het niveau bal op het dak 13, maar het lijkt me duidelijk dat je met hem geen geschikte basisspeler in huis haalt (voor welke positie dan ook). Om hem dan in de hoogste salarisschaal in te delen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_38387982
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef stefmans het volgende:
Nashje volgens mij moest je nog even kijken naar je WK opstelling in de manager je hebt te veel geld uitgegeven
Alweer?
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:45:49 #14
125053 stefmans
pi_38387995
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Alweer?
Ja ik weet het niet het staat in de OP Maar als je je keeper hebt aangepast is het al gefixt
pi_38388067
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, laat cultheld toch. Wij hebben een mening die we verdedigen, hij heeft geen mening en verdedigt daarom maar de mening van (in zijn ogen) kenners van een ander forum. Ieder zijn leven!
Ah, een (op de know how van HTC gebaseerde) mening op een forum verdedigen is jouw leven?
pi_38388187
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:45 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waarom zou Ten Cate zo'n speler niet kunnen halen om vertrouwen mee te winnen bij de achterban (wellicht als "naam" zodat andere spelers willen komen die wél een versterking blijken te zijn: in dat geval hebben Ajaxfans geluk)?
Omdat ene Jaap Stam al komt en zeer waarschijnlijk ene Davids ook al komt. Dan is er geen bankzitter van Barca nodig om nog meer indruk te maken hoor.
quote:
Gabri is heus niet van het niveau bal op het dak 13, maar het lijkt me duidelijk dat je met hem geen geschikte basisspeler in huis haalt (voor welke positie dan ook). Om hem dan in de hoogste salarisschaal in te delen?
En dat baseer je op de mening van twee mensen op een forum? Sterk.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:54:05 #17
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_38388453
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:47 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ah, een (op de know how van HTC gebaseerde) mening op een forum verdedigen is jouw leven?
HtC heeft 3 jaar Gabri dagelijks gezien, en is de nieuwe hoofdcoach van Ajax. Beetje logischer om naar zijn mening te luisteren dan naar die van een scout die nogal vol van zichzelf zit.
pi_38388457
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Omdat ene Jaap Stam al komt en zeer waarschijnlijk ene Davids ook al komt. Dan is er geen bankzitter van Barca nodig om nog meer indruk te maken hoor.
[..]

En dat baseer je op de mening van twee mensen op een forum? Sterk.
Niet gewoon "twee mensen op een forum". Ajax Talk is geen .netwerk of fok. Steef zit in het wereldje en RGB woont in Spanje, ontvangt daar de Spaanse competitie en heeft Gabri dus vaker zien spelen dan willekeurige enthousiaste Ajaxfans, die af gaan op de know how van HTC (die niet belangeloos is in de beoordeling van een Gabri, i.t.t. "twee mensen op een forum, die zogenaamd nergens van weten en maar gewoon een mening hebben ") Maar geloof wat je wilt geloven en strooi met aannames: De teleurstelling is straks des te groter .
  dinsdag 30 mei 2006 @ 21:58:21 #19
125053 stefmans
pi_38388600
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:54 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niet gewoon "twee mensen op een forum". Ajax Talk is geen .netwerk of fok. Steef zit in het wereldje en RGB woont in Spanje, ontvangt daar de Spaanse competitie en heeft Gabri dus vaker zien spelen dan willekeurige enthousiaste Ajaxfans, die af gaan op de know how van HTC (die niet belangeloos is in de beoordeling van een Gabri, i.t.t. "twee mensen op een forum, die zogenaamd nergens van weten en maar gewoon een mening hebben ") Maar geloof wat je wilt geloven en strooi met aannames: De teleurstelling is straks des te groter .
We geloven je, Dag
pi_38389158
Vermoeiende discussie, we zien het wel en kunnen er toch weinig aan doen. Aangezien Gabri gratis kan komen lijkt het me geen probleem. Kun je volgend seizoen altijd nog verkopen als het echt niks blijkt, dan haal je zn salaris er wel weer uit. Bovendien is ie bij elkaar nog altijd goedkoper dan Landzaat.

Maar ik maak me meer druk om Davids, straks kaatst die transfer weer af, net als vorig jaar
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:16:18 #21
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38389630
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 22:07 schreef devv05 het volgende:
Vermoeiende discussie, we zien het wel en kunnen er toch weinig aan doen. Aangezien Gabri gratis kan komen lijkt het me geen probleem. Kun je volgend seizoen altijd nog verkopen als het echt niks blijkt, dan haal je zn salaris er wel weer uit. Bovendien is ie bij elkaar nog altijd goedkoper dan Landzaat.

Maar ik maak me meer druk om Davids, straks kaatst die transfer weer af, net als vorig jaar
Dat zal dan toch echt aan Davids liggen. Als hij perse wil, dan komt hij.
Houd van een lijntje.
pi_38389750
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:54 schreef cultheld het volgende:

[..]
Steef zit in het wereldje
Mensen uit het wereldje zitten er nooit naast nee
quote:
en RGB woont in Spanje, ontvangt daar de Spaanse competitie en heeft Gabri dus vaker zien spelen dan willekeurige enthousiaste Ajaxfans,
Ik zie ook zoveel wedstrijden, ik heb ook een mening over spelers, maar je weet pas hoe spelers presteren als je er mee werkt en dagelijks aan het werk ziet. Er zijn genoeg spelers die totaal mislukken bij een club, maar het bij de volgende club geweldig doen. Het gaat om de omgeving, het vertrouwen, de kwaliteit van de speler zelf uiteraard en de kansen die hij krijgt.
quote:
Maar geloof wat je wilt geloven en strooi met aannames: De teleurstelling is straks des te groter .
Ik heb nog helemaal geen mening over de voetballer Gabri. Dat kan ik pas na een jaar bij Ajax zien of hij daadwerkelijk een versterking is. Na een jaar pas inderdaad. Dan kan je eerlijk oordelen over Gabri of hij Ajax in de Eredivisie sterker maakt. Niet op basis van statistieken, videobeelden van 3 jaar geleden of zogenaamde kenners.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 22:19:34 #23
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_38389820
Steef zit zeker in een wereldje ja, ik ben er alleen nog niet uit wat voor een wereldje....
Houd van een lijntje.
pi_38389829
Ik geloof wel in een komst van Davids. Tottenham is ook niet voor niks met die Zokora bezig.
pi_38389840
Gabri is onze nieuwe godenzoon! En Dufour misschien.

Oja, misschien leuk om al het Ajax nieuws te volgen op de Ajax headliner..

En, HUNTELAARR!!!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')