abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:20:26 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34407176

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34407198
Te vroeg

AJAX KAMPIOENEN !
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:22:33 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34407246
Voor als Martin van Geel hier meeleest nog even mijn tip:

"Edgar Barreto lijkt me ook wel wat voor de rechtshalf-positie, een schitterend afstandschot en een uitstekende wedstrijdmentaliteit, maar het is dan ook een Zuid-Amerikaan."
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34407287
Er moet inderdaad geinvesteerd worden, maar ik vind het middenveld op dit moment niet echt de hoogste prioriteit hebben. Een vervanger van Trabelsi vind ik bijvoorbeeld belangrijker nu.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:26:51 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34407381
Het middenveld niet belangrijk? Steven Pienaar, Nigel de Jong, Nourdin Boukhari en misschien Tomás Galásek vertrekken komende zomer bij Ajax, zoveel houden we dan niet over.
pi_34407448
In de zomer moet er duidelijk aan het middenveld gesleuteld worden. Deze transferperiode vind ik dat nog wel meevallen.

Trouwens, Galasek blijft toch waarschijnlijk?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:31:21 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_34407548
Stijn Vreven, Jenner, Zaïri, Diba, Masjtorovic, Saïdi halen. Weg: in ieder geval Heitinga, Boukhari Daar zal Ajax direct 200% sterker van worden.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_34407562
Neuh, we hebben een prima rechtsback als in Heitinga, ik zie liever (als je dan toch zo nodig terug naar 4-3-3 moet een goede vleugelaanvaller
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:32:59 #9
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34407603
Namen noemen heeft geen zin, Martin van Geel kijkt hier niet. Tuurlijk is Barreto een leuke speler, maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat die naar Ajax gaat.
pi_34407689
Wat moet Ajax met Stijn Vreven, Masjtorovic en Saidi? Jenner is een goede en over Zaïri kan ik niet oordelen. De overige 3 kunnen het niveau echt niet aan en heb je meteen weer 3 buitenlanders.
Ajax haalde haar grootste succesen met Nederlanders in de basiself :-)
pi_34407772
AJAX
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:40:51 #13
13462 BansheeBoy
pi_34407882
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:34 schreef marsu het volgende:
Wat moet Ajax met Stijn Vreven, Masjtorovic en Saidi?
Dat zijn echte kerels, het zijn bikkelaars, hebben altijd een goede wedstrijdmentaliteit, goede voetballers geven achterin alleen maar problemen. Van deze 3 vind ik Saïdi nog de beste voetballer, die houdt alles simpel. Hij heeft zelden balverlies, je kunt dus op hem bouwen. Ik snap ook niet waaorm Feyenoord hem niet meer interessant vind. Niemand kan me dat uitleggen.
quote:
Jenner is een goede en over Zaïri kan ik niet oordelen. De overige 3 kunnen het niveau echt niet aan en heb je meteen weer 3 buitenlanders.
Ajax haalde haar grootste succesen met Nederlanders in de basiself :-)
Diba is minstens zo goed als Jenner, echt waar. Zaïri is een speler in de categorie Cristiano Ronaldo, een hele goede dus, en ik ben bang niet haalbaar. Maar men moet een poging durven wagen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_34407913
quote:
Ajax gaat de koopoptie in het huurcontract van Juanfran lichten, zo meldde Johan Derksen gisteren in het tv-programma Voetbal Insite. De Spaanse linksback staat momenteel nog onder contract bij Besiktas.

Ajax kan Juanfran voor een onbekend transferbedrag overnemen van de Turkse topclub. De Spanjaard speelt sinds afgelopen zomer in Amsterdam en maakt de laatste weken een uitstekende indruk.
pi_34408120
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:48:29 #16
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_34408145
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Prima bericht!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2006 @ 11:49:53 #17
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34408192
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
Voor als Martin van Geel hier meeleest nog even mijn tip:

"Edgar Barreto lijkt me ook wel wat voor de rechtshalf-positie, een schitterend afstandschot en een uitstekende wedstrijdmentaliteit, maar het is dan ook een Zuid-Amerikaan."
liever niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34408217
Idd, goeie keus!! Die jongen kan wel ballen en brengt rust
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_34408606
Juanfran
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:01:49 #20
13462 BansheeBoy
pi_34408620
Ik vind Boutahar ook wel een goede, degelijke spelverdeler met een goed schot in de benen. Wellicht iets voor Ajax?

²
pi_34409055
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
pi_34409066
jenner type hoekstra dat gaat mislukken

Laat dan wat jonge jongens doorstromen uit de jeugd, in ieder geval ervaring op doen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:20:14 #23
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34409200
Waarom moet Heitinga weg? Die jongen speelde nog niet zo lang geleden in het NL elftal, hij moet gewoon z'n zelfvertrouwen weer terug krijgen en met een beetje mazzel gaat ie nog naar het WK ook, als Ajacied!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:25:51 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34409345
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Boutahar ook wel een goede, degelijke spelverdeler met een goed schot in de benen. Wellicht iets voor Ajax?

²
Wie is de volgende Marokkaan die BackstreetBoy met Ajax in verband brengt? Is het Mustapha Chadili (Moghreb Tetouan), Tarek Jarmouni (Royal Armed Forces), Nadir Lamyaghri (Wydad Casablanca), Noureddine Souieb (Chabab Mohammedia), Talal El Karkouri (Charlton Athletic), El Armine Erbate (Qatar SC), Nouredine Naybet (Tottenham Hotspur), Abdeslam Ouaddou (Rennes), Houcine Ouchela (Royal Armed Forces), Walid Regragui (Racing Santander), Hafid Abdessadek (Royal Armed Forces), Soufiane Alloudi (Raja Casablanca), Gharib Amzine (Troyes), Youssef Chippo (Al Wakra), Badr El Kaddouri (Dynamo Kiev), Noureddine Kacemi (Grenoble), Houssine Kharja (AS Roma), Mohamed Madihi (Wydad Casablanca), Hicham Mahdoufi (Olympique Khouribga), Youssef Safri (Norwich City), Mohamed Yaacoubi (Osasuna), Moncef Zerka (Nancy), Hicham Aboucherouane (Lille OSC), Mohamed Armoumen (Kuwait SC), Ali Boussabon (Feyenoord), Marouane Chamakh (Girondins Bordeaux) of Youssef Hadji (Stade Rennes)?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:28:59 #25
13462 BansheeBoy
pi_34409439
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:

Lang rijtje namen Marokkaanse internationals
Van dat rijtje zou ik alleen Chamakh, Youssef Hadji en Al-Karkouri wel bij Ajax willen zien ( los van de al genoemde namen uiteraard).

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')