Dat zijn echte kerels, het zijn bikkelaars, hebben altijd een goede wedstrijdmentaliteit, goede voetballers geven achterin alleen maar problemen. Van deze 3 vind ik Saïdi nog de beste voetballer, die houdt alles simpel. Hij heeft zelden balverlies, je kunt dus op hem bouwen. Ik snap ook niet waaorm Feyenoord hem niet meer interessant vind. Niemand kan me dat uitleggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:34 schreef marsu het volgende:
Wat moet Ajax met Stijn Vreven, Masjtorovic en Saidi?
Diba is minstens zo goed als Jenner, echt waar. Zaïri is een speler in de categorie Cristiano Ronaldo, een hele goede dus, en ik ben bang niet haalbaar. Maar men moet een poging durven wagen.quote:Jenner is een goede en over Zaïri kan ik niet oordelen. De overige 3 kunnen het niveau echt niet aan en heb je meteen weer 3 buitenlanders.
Ajax haalde haar grootste succesen met Nederlanders in de basiself :-)
quote:Ajax gaat de koopoptie in het huurcontract van Juanfran lichten, zo meldde Johan Derksen gisteren in het tv-programma Voetbal Insite. De Spaanse linksback staat momenteel nog onder contract bij Besiktas.
Ajax kan Juanfran voor een onbekend transferbedrag overnemen van de Turkse topclub. De Spanjaard speelt sinds afgelopen zomer in Amsterdam en maakt de laatste weken een uitstekende indruk.
quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef M0NTANA het volgende:
Voor als Martin van Geel hier meeleest nog even mijn tip:
"Edgar Barreto lijkt me ook wel wat voor de rechtshalf-positie, een schitterend afstandschot en een uitstekende wedstrijdmentaliteit, maar het is dan ook een Zuid-Amerikaan."
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie is de volgende Marokkaan die BackstreetBoy met Ajax in verband brengt? Is het Mustapha Chadili (Moghreb Tetouan), Tarek Jarmouni (Royal Armed Forces), Nadir Lamyaghri (Wydad Casablanca), Noureddine Souieb (Chabab Mohammedia), Talal El Karkouri (Charlton Athletic), El Armine Erbate (Qatar SC), Nouredine Naybet (Tottenham Hotspur), Abdeslam Ouaddou (Rennes), Houcine Ouchela (Royal Armed Forces), Walid Regragui (Racing Santander), Hafid Abdessadek (Royal Armed Forces), Soufiane Alloudi (Raja Casablanca), Gharib Amzine (Troyes), Youssef Chippo (Al Wakra), Badr El Kaddouri (Dynamo Kiev), Noureddine Kacemi (Grenoble), Houssine Kharja (AS Roma), Mohamed Madihi (Wydad Casablanca), Hicham Mahdoufi (Olympique Khouribga), Youssef Safri (Norwich City), Mohamed Yaacoubi (Osasuna), Moncef Zerka (Nancy), Hicham Aboucherouane (Lille OSC), Mohamed Armoumen (Kuwait SC), Ali Boussabon (Feyenoord), Marouane Chamakh (Girondins Bordeaux) of Youssef Hadji (Stade Rennes)?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind Boutahar ook wel een goede, degelijke spelverdeler met een goed schot in de benen. Wellicht iets voor Ajax?²
Van dat rijtje zou ik alleen Chamakh, Youssef Hadji en Al-Karkouri wel bij Ajax willen zien ( los van de al genoemde namen uiteraard).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef M0NTANA het volgende:
Lang rijtje namen Marokkaanse internationals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |