Luka Modric ook.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:10 schreef dndiek het volgende:
Plaatjes volgen
Preciesquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef jna het volgende:
Misschien is die Modric gewoon een slimme jongen en doet ie hetzelfde als Grygera en Zlatan destijds. Die stonden ook in de belangstelling van topclubs maar kozen toch voor Ajax als tussenstap.
Die gasten kozen destijds ook voor ajax omdat ajax toen nog regelmatig Champions League speeldequote:
Ach, als hij komende winterstop komt, heeft hij het zelf in de hand.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die gasten kozen destijds ook voor ajax omdat ajax toen nog regelmatig Champions League speelde
In plaats van precies had ik ook tvp kunnen typenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Die gasten kozen destijds ook voor ajax omdat ajax toen nog regelmatig Champions League speelde
Toen Zlatan naar Ajax ging had Ajax al twee jaar geen CL meer gespeeld (net zoals nu dus) en het jaar waarin Zlatan kwam werd de CL ook niet gehaald (verloren tegen Celtic).quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alsof een speler de kans om samen met Urzaiz te trainen zou laten lopen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:05 schreef sjimz het volgende:
dndiek die een Ajax topic opent.
Het moet niet gekker worden
En Modric komt niet
Daar heb je dan wel weer gelijk in.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Alsof een speler de kans om samen met Urzaiz te trainen zou laten lopen..
Ik denk dat je bij Modric dat bedrag er wel uit haalt. Vind ik 5 miljoen voor Aissati gewaagder.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:20 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind 15 miljoen euro wel erg veel geld hoor. Weet niet of dat nou een erg gezonde bedrijfsvoering is als Ajax zijnde.
Inderdaad. Modric voor 15 miljoen zou je haast een 'koopje' kunnen noemen. Ik zie hem bovendien veel liever bij Ajax dan Aissati.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Modric dat bedrag er wel uit haalt. Vind ik 5 miljoen voor Aissati gewaagder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |