Eens.quote:Op zondag 20 april 2008 16:37 schreef DeTolk het volgende:
De enige die ik het bij PSV gun is Koevermans. die verdiend een kampioenschap. En nou opbokke.
Ja doe dat effe dan als je wil. Als ik plaatjes wil zien van PSV kijk ik wel op www.antivoetbal.nlquote:
Ik iets te veelquote:Op zondag 20 april 2008 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij hadden weinig mensen hier hoop toch?
Klopt, sowieso was het vandaag niet zo spannend als vorige jaar.quote:Op zondag 20 april 2008 16:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij hadden weinig mensen hier hoop toch?
Bedankt. Jij gefeliciteerd met het kampioenschap.quote:Op zondag 20 april 2008 16:45 schreef maril het volgende:
Als psvfan zeg ik , ga door zoals jullie de laatste weken speelde en je speelt CL, ik gun ajax dat trouwens , ik heb daar geen last van.
Nee, maar toen ging het ook om 3 clubs en was het spannend tot aan de laatste minuutquote:Op zondag 20 april 2008 16:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, sowieso was het vandaag niet zo spannend als vorige jaar.
Hoopte stiekem wel op een Zippo tegen zijn hoofdquote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef Miemies het volgende:
Wie zo kampioen wordt, is geen kampioen!
na de 0 - 1 zag ik het niet meer gebeuren en heb ik me lopen ergeren aan gomes die tig keer in beeld kwam
quote:Op zondag 20 april 2008 16:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Bedankt. Jij gefeliciteerd met het kampioenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |