Jawel, maar dat is het dan ook wel. Niet meer over hebben verder.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:55 schreef Messenga het volgende:
Spijt wat op zijn plaats was.
Mwah, zit er dik in dat er nog een schorsing komt natuurlijk. Maar waar ging het hele incident in godsnaam over, een uitbal (wel of niet) vlak voor rust.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is het dan ook wel. Niet meer over hebben verder.
Dat maakt zijn actie niet minder erg...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:42 schreef jna het volgende:
Was niet bepaald slim van Perez inderdaad maar hij doet er tenminste van alles aan om z'n excuses en goede wil aan te tonen.
Als Prof. voetballer heeft hij ook wel een beetje een voorbeeld functie hoor...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:44 schreef Jasza het volgende:
Agh, ik heb als amateur voetballer ook wel is:
K*anker Mocro geroepen ofzo hoor, tis niet goed maar als je ploeg neit draait en je geirriteerd raakt dan kan alles eruit komen.
Niet dat het goed te praten is dat hij kankerneger zegt maarja.
Agh dat vind ik zulke bullshit, het blijft een mensquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:45 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als Prof. voetballer heeft hij ook wel een beetje een voorbeeld functie hoor...
Dat is geen bullshit..tis gewoon zoquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
Agh dat vind ik zulke bullshit, het blijft een mens![]()
Toch blijft het bullshit, Perez blijft een mens en die maken wel is foutenquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dat is geen bullshit..tis gewoon zo
Dan maakt hij wel HELE GROTE fouten...quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Toch blijft het bullshit, Perez blijft een mens en die maken wel is fouten![]()
Dat valt nu ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan maakt hij wel HELE GROTE fouten...
Jij komt zeker nooit in Rome.quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan maakt hij wel HELE GROTE fouten...
Het gekke is dat ik 9 van de 10 keer een Tsjechische in NL versier ipv in Tsjechie.quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:17 schreef Robocock het volgende:
En, wie van jullie hebben er nog Praagse tienersletjes uit elkaar getrokken?![]()
![]()
LINKSbuiten?quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:14 schreef BigFire het volgende:
als hij zich op de linksbuiten positie wil richten mag hij van mij komen. ik vertrouw erop dat HTC hem onder zijn hoede neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |