Onnodig en irritant lang?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef RayMania het volgende:
Waarom nooit meer de oude OP met de selectie?.
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef Bananenman het volgende:
Auf wiedersehen.
Werd geroepen naar Twentefans die voor het laatste fluitsignaal vertrokken.quote:
stakkersquote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Op PSV netwerk worden de boeren trouwens weer bang
Ze zijn bang dat ze de titel verspelen en sommige roepen dat Koeman weg moet
Hehe, lachen.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Op PSV netwerk worden de boeren trouwens weer bang
Ze zijn bang dat ze de titel verspelen en sommige roepen dat Koeman weg moet
O daar heb ik de hele dag last vanquote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik ben nog in de Duitse stemming na zo'n dagje bijna-Duitsland. Jwt.
En nu het toch over die openingspost gaat, waarom de hele tijd dat gegeil op het oude Ajax logo eigenlijk? Sure is het mooi en staat het voor veel historische successen, maar het 'nieuwe' logo is er ondertussen ook alweer 17 jaar....ik durf te wedden dat minstens 80% hier niet eens Ajax met het oude logo heeft meegemaakt.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Onnodig en irritant lang?
Waarom de gehele selectie in de OP. Iedereen weet wie er spelen, toch?.
Je woont in bijna-Duitsland?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
O daar heb ik de hele dag last van![]()
Ajax was vroeger ook beter, pannekoek.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:07 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
En nu het toch over die openingspost gaat, waarom de hele tijd dat gegeil op het oude Ajax logo eigenlijk? Sure is het mooi en staat het voor veel historische successen, maar het 'nieuwe' logo is er ondertussen ook alweer 17 jaar....ik durf te wedden dat minstens 80% hier niet eens Ajax met het oude logo heeft meegemaakt.
Op de een of andere manier is het eigenlijk best wel een beetje triest...net zoals ouwe lui die het de hele tijd over vroeger hebben en dat toen alles beter was enzo.
Vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef Panick het volgende:
[..]
Onnodig en irritant lang?
Waarom de gehele selectie in de OP. Iedereen weet wie er spelen, toch?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |