Ik ben het met je eens dat we nog maar moeten afwachten hoe Rosenberg gaat presteren. Maar wat positivisme mag wel op zijn tijdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:13 schreef jobosrulez het volgende:
Nou ik hoop het hopen met iedereen dat Rosenberg een nieuwe doelpunten machine wordt. Maar ik wil hem eerst wel eens tegen betere tegenstanders aan het werk zien. Bijvoorbeeld in het AT tegen Arsenal. Daar staan dan meteen wat technisch betere verdedigers.
Dat is waar ROSENBERG OHOOHO JE BENT DE KAMPIOENquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:15 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat we nog maar moeten afwachten hoe Rosenberg gaat presteren. Maar wat positivisme mag wel op zijn tijd![]()
Nou jah beter dat ajax de punten in de competitie weg zuigt van hun tegenstanders dan foto´s van jou waar je je vriend zuigt AJAXquote:
ehhh...."...van jou waar je je vriend zuigt??" ghehehehe...je bedoeld foto's van jou waar je vriendin je zuigt.....? Kunnen geregeld worden voor een mooie prijs...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:27 schreef jobosrulez het volgende:
[..]
Nou jah beter dat ajax de punten in de competitie weg zuigt van hun tegenstanders dan foto´s van jou waar je je vriend zuigt AJAX![]()
Rosenberg 0-1 ('21)quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
0-12 vanmiddag dus. Wie scoorden?
quote:Pienaar wil contract wel verlengen
Steven Pienaar lijkt nu dan toch langer bij Ajax te willen blijven. Zijn zaakwaarnemer had in de zomer de contractonderhandelingen afgebroken en aangegeven dat hij dan transfervrij zou vertrekken volgend seizoen. De Amsterdamse zender AT5 meldt nu dat de Zuid-Afrikaan zelf liet weten de komende jaren nog bij Ajax te willen blijven. Van Eijden liet vorige week al weten de onderhandelingen met de middenvelder weer te willen heropenen.
Uiteraardquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:35 schreef F1Bas het volgende:
Wij zijn de beste!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |