Inderdaad, hij moet blijven, zeker als Grygera weggaat.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:35 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Inderdaad, hij moet blijven, zeker als Grygera weggaat.
Heitinga staat er een beetje apart op.quote:
typisch voor die beestenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Ik reageer voortaan niet meer op kakkerlakken. Wordt er zo moe van. Ze blijven maar terugkomen.
Er is ook maar een manier om ze stil te krijgen...quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Ik reageer voortaan niet meer op kakkerlakken. Wordt er zo moe van. Ze blijven maar terugkomen.
Wees jij nou de verstandigstequote:Op zaterdag 15 april 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Die reacties bij die goal van Finidi.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:34 schreef jna het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)n_1994-1995.wma.html
Voor de liefhebbers
Heerlijk datquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:34 schreef jna het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)n_1994-1995.wma.html
Voor de liefhebbers
Trabelsi hoort bij een club die wel de CL kan winnenquote:In tegenstelling tot eerdere berichten heeft Ajax-verdediger Hatem Trabelsi niet met Internazionale gesproken over een eventuele transfer. Dit zegt de Tunesische rechtsback vandaag in een gesprek met RTVNH.
Trabelsi heeft komende zomer een aflopend contract bij Ajax en mag met elke club praten. Hoewel Italiaanse media afgelopen week anders berichtten, meldt de verdediger dat hij niet met Inter gesproken heeft.
Zal van Geel ook wel een stadionverbod krijgen bij RC Genkquote:Ajax gaat komende week pogingen ondernemen om RC Genk-talent Steven Defour te contracteren. Of dit gaat lukken is zeer de vraag, want de Belgische club meldde gisteren dat het de middenvelder absoluut niet kwijt wil.
"Als Ajax wil onderhandelen over Defour, dan zullen wij hen nogmaals duidelijk moeten maken dat Steven niet te koop is", aldus sportief directeur Ariel Jacobs in de Belgische krant Het Laatste Nieuws. Genk verdenkt Ajax ervan achter de rug van de club om contact te hebben gezocht met Defour
quote:Vorige week heeft superster Robbie Williams zijn voetbalkwaliteiten aan Ajax laten zien. In Ajax-shirt toonde hij een kleine groep coaches en vrienden dat hij heel wat meer in zijn mars heeft dan alleen zijn zangkwaliteiten. “We waren erg onder de indruk van zijn kwaliteiten en overwogen hem serieus een contract aan te bieden.”
Maandagavond ging de wereldtoernee van Robbie Williams in Durban, Zuid-Afrika van start. Vorige week nam de Engelse superster alvast een kijkje in Kaapstad waar hij donderdagavond optreedt. Op de website van Ajax Cape Town staat de tegenwoordig in Los Angeles woonachtige Robbie Williams met een Ajax shirt aan. Hij kwam naar het Ikamva complex van Ajax Cape Town om met wat coaches en vrienden te trainen. Op de officiële website zegt Craig Rosslee, hoofd opleidingen van de Amsterdamse zusterclub, gekscherend dat hij en assistent-trainer Gordon Igesund “erg onder de indruk waren van zijn kwaliteiten en serieus overwogen hebben hem voor de rest van het seizoen een contract aan te bieden.”
Op woensdag 21 en donderdag 22 juni staat Robbie Williams twee avonden in de Amsterdam ArenA. De zanger is bijna geobsedeerd door voetbal. “Ze is mijn vrouw en mijn minnares”, vertelde hij in een interview met boulevardkrant The Sun. “Ze heeft me nog nooit teleurgesteld.” Williams is een verdienstelijk voetballer en kocht onlangs aandelen in Port Vale, de club waar hij al sinds jaar en dag supporter van is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |