Je hoort het niet alleen, je ziet het ook. Ze zullen het wel missen dat ze aan elkaars neusje kunnen kriebelenquote:Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef Mr.Mills het volgende:
Je hoort trouwens wel dat ie veel met Nigel de Jong omgaat.
Schoppen tegen een wand gaat niet helpen jongensquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat deze nog een topic meekan.
[afbeelding]
P W N D ! ! !
Zou helemaal leuk zijn als die voorste gast z'n enkel dubbel zou gaan tegen die glaswandquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
P W N D ! ! !
quote:Ajax haalt nog een talent van DOVO
Volgens de website Highlow.nl, versterkt Ajax zich volgend seizoen naast Vito Wormgoor ook met diens clubgenoot, Patrick van de Berkt. Hij is eveneens afkomstig van DOVO.
Van de Berkt is een 16-jarige middenvelder die al eens in het eerste elftal van DOVO speelde. Bij Ajax zal zowel Wormgoor als Van de Berkt moeten starten in de A1, met kans op speelminuten in Jong Ajax.
zou dit een stadionverbod opleveren of mag dit nog net wel?quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
P W N D ! ! !
Meldingen@knvb.nl?quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
zou dit een stadionverbod opleveren of mag dit nog net wel?
Zou zonde zijn, het levert vermakelijke beelden op.quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
zou dit een stadionverbod opleveren of mag dit nog net wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |