Zo kun jij even goed met paint overwegquote:
quote:Op zondag 23 april 2006 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo kun jij even goed met paint overweg![]()
Als je hier komt om te trollen rot dan gewoon lekker op
HAHAHAHAA. Zeg JIJ.quote:Op zondag 23 april 2006 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit is geen troll, dit is namelijk in ''ons'' topicquote:Op zondag 23 april 2006 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dit is het Ajax-topic hoorquote:Op zondag 23 april 2006 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Helemaal de kluts kwijt.quote:Op zondag 23 april 2006 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je zou er bijna medelijden mee krijgenquote:
Bijna danquote:Op zondag 23 april 2006 18:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je zou er bijna medelijden mee krijgen
quote:
JUIST deze week..quote:
Zometeen niet meer, na het zoveelste reclameblokquote:Op zondag 23 april 2006 19:02 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk, ik heb zin om naar Talpa te kijken.![]()
Misschien met 1-0 in de 2de pot, maat dan hebben we het thuis allang beslistquote:
jammer dat fok niet voor boven de 12 is he?quote:
Die staan al op pagina 2 van dit topic!quote:Op zondag 23 april 2006 18:36 schreef F1Bas het volgende:
klik-avi Rosales
klik-avi Klaas Jan Huntelaar
klik-avi Nordin Boukhari
klik-avi Mitea
Even van het Ajax forum gejat, filmpjes van alle Ajax goals.
Vooral de derde![]()
Precies.quote:Op zondag 23 april 2006 19:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jammer dat fok niet voor boven de 12 is he?
Let jij nou maar op je spellingquote:
hoe kunnen ze dat nou zingenquote:Blind kan tranen maar net bedwingen
23-4-2006 Na de dubbele zege op Feyenoord hebben de supporters zich massaal achter trainer Danny Blind geschaard.
Voor de camera's van AT5 kon Blind zijn tranen maar met moeite bedwingen toen de supporters hem massaal "Danny moet blijven" toezongen. Hij beëindigde het interview uit voorzorg.
Op zijn beurt maakte Blind ook veel complimenten. Hij prees zijn jonge defensie en keeper en vond dat Galásek heerste op het middenveld. Charisteas viel prima in zo waren er meer die prima speelden. Zelfs arbiter Bossen kon zondag op de waardering van Blind rekenen.
Ik keek er tien minuten naar en weet weer waarom ik het haat.quote:Op zondag 23 april 2006 19:03 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zometeen niet meer, na het zoveelste reclameblokAjax zal wel weer als laatst komen
![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 19:13 schreef The_Hives het volgende:
dat zag ik ook net![]()
ander onderwerp
[..]
hoe kunnen ze dat nou zingen
quote:
Het moge duidelijk zijn dat Blind Ajax wel degelijk aan het voetballen kan krijgen. Alleen is het de vraag of het niet incidenten zijn of omdat het team alleen wil strijden als de belangen groot zijn. Na deze week weet ik het ook even niet meer.quote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja hoe ze dat kunnen zingen snap ik wel. Ik zou het alleen zelf niet zingen
Groningen scoort uit, en wint thuis .. ajakkez gaat verliezen mijn hemeltjequote:Op zondag 23 april 2006 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien met 1-0 in de 2de pot, maat dan hebben we het thuis allang beslist.
Omdat Danny een ras-ajacied is. Ik vind ook dat hij de trainersfunctie moet neerleggen, maar ik vind het prachtig hoe de supporters er mee omgaan. Is wel eens anders geweestquote:Op zondag 23 april 2006 19:13 schreef The_Hives het volgende:
dat zag ik ook net![]()
ander onderwerp
[..]
hoe kunnen ze dat nou zingen
Dat klopt. En dat is inderdaad ook positief, maar zing dan: Danny Blind, wie kent hem niet....enzquote:Op zondag 23 april 2006 19:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat Danny een ras-ajacied is. Ik vind ook dat hij de trainersfunctie moet neerleggen, maar ik vind het prachtig hoe de supporters er mee omgaan. Is wel eens anders geweest
Yep, het is nu 19:43 en Feyenoord- Ajax is nog niet geweest.quote:Op zondag 23 april 2006 19:03 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Zometeen niet meer, na het zoveelste reclameblokAjax zal wel weer als laatst komen
![]()
quote:Ajax vernedert Feyenoord
Ajax heeft Feyenoord in De Kuip tot op het bot vernederd. De Amster-dammers wonnen de return van de eerste ronde in de play-offs met 2-4. Ajax won de thuiswedstrijd al met 3-0. Ajax vervolgt de play-offs met een dubbele ontmoeting tegen FC Groningen
Vind het fantastisch dat hij als echte Ajacied toch nog het seizoen positief kan afsluiten, maar het hele seizoen was totaal gezien gewoon kut.quote:Op zondag 23 april 2006 19:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat klopt. En dat is inderdaad ook positief, maar zing dan: Danny Blind, wie kent hem niet....enz.
Ik hoor nu iedereen alweer zeggen dat het seizoen toch nog redelijk geslaagd is. Als je dan zingt dat hij (als trainer) moet blijven, geef je een verkeerd signaal af.
quote:Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef jimjim1983 het volgende:
erg dom dat Blind Maduro, Rosales en Huntelaar niet meteen wisselde na de 2-0.
Wat een onzinquote:Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef jimjim1983 het volgende:
tja, opzich wel, maar goed, dat is eigenlijk de rol van de scheids, spelers tegen overtredingen beschermen door van te voren de grens aan te geven.quote:Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef jimjim1983 het volgende:
dat is niet zomaar wisselen, dat is rust geven. bij 2-0 was de wedstrijd al gespeeld (voor zover het dat al niet was).quote:Op zondag 23 april 2006 20:12 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Wat een onzinDie jongens hebben ook vertrouwen nodig, ook al zullen ze die wissels wel begrijpen. Het is wel zonde dat dan uitgerekend Rosales en Maduro geblesseerd raken, maar je kunt niet zomaar gaan wisselen.
Dan had je Heitinga, Vermaelen, Emanuelson, Galasek en Rosenberg ook kunnen wisselen... Er zijn maar 3 wissels mogelijk hoorquote:Op zondag 23 april 2006 20:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is niet zomaar wisselen, dat is rust geven. bij 2-0 was de wedstrijd al gespeeld (voor zover het dat al niet was).
ja je moet een keuze maken dan. maar hij wisselde sowieso niemand, dat is al stom.quote:Op zondag 23 april 2006 20:22 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dan had je Heitinga, Vermaelen, Emanuelson, Galasek en Rosenberg ook kunnen wisselen... Er zijn maar 3 wissels mogelijk hoor
Wat een bullshit, als ie dát had gedaan waren de kakkerlakjes pas gaan schoppen.. Want dan heeft Ajax geen wissels meer.. Dus een blessure dan = Ajax de lul.quote:Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef jimjim1983 het volgende:
Twas net ook op talpa, maar ik heb ze iig niet op me pc.quote:Op zondag 23 april 2006 20:37 schreef Tvduijn het volgende:
Heeft iemand die beelden van Danny die de supporters bedankt? Geen RTVNH hiero
Rosales - Hamstring tijdens sprintquote:Op zondag 23 april 2006 20:12 schreef HeatWave het volgende:
tja, opzich wel, maar goed, dat is eigenlijk de rol van de scheids, spelers tegen overtredingen beschermen door van te voren de grens aan te geven.
Achteraf is altijd makkelijk praten.quote:Op zondag 23 april 2006 20:09 schreef jimjim1983 het volgende:
quote:Ajax doet Boukhari aanbieding
Nourdin Boukhari krijgt opnieuw een contractaanbieding van Ajax.
Opmerkelijk, aangezien de middenvelder eerder dit jaar te horen kreeg dat hij uit Amsterdam mocht vertrekken. Boukhari maakte een vreemd seizoen door. Hij was de grote man in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV, maar werd in januari ook door zijn eigen aanhang uitgejouwd. De laatste maand liet Boukhari weer zijn goede vorm zien.
Mauro Rosales en vermoedelijk ook Hedwiges Maduro zullen woensdag ontbreken in het duel tegen FC Groningen. Beide spelers liepen in het duel tegen Feyenoord blessures op.
Het staat zo mooi hequote:
quote:Op zondag 23 april 2006 20:18 schreef Jasza het volgende:
Zag net Blind na de wedstrijd de supporters bedankennog niet vaak gezien, was op RTVNH
quote:Volgens Henk Aa (sponsor Roda en Go Ahead) gaat HtC naar Ajax. Hij zou het kunnen weten, want hij is een bossom buddy van HtC. En hoe weet je dat, zullen jullie vragen. Welnu, een maatje van me (die me gisteravond een belletje gaf) is lid van de BC van de Eagles en had 't met Aa over HtC. Volgens Aa laat HtC weinig los, maar zei Aa: ik ken 'm langer dan vandaag... Bovendien had Aa de vader van Kromkamp gesproken, zoonlief had HtC aan de lijn gehad. Volgens Aa had HtC Janneman voor Ajax op de korrel.
whahahaha, wat zijn ze toch kansloos. Echt te triest voor woorden. Heerlijk hoe Huntelaar die kakkerlakken de mond heeft gesnoerdquote:
Wat spreekt Pienaar opeens perfect Nederlands (Amsterdams)?quote:Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef Houniet het volgende:
Hier hoor/zie je Pienaar over zijn kaart
En de beelden van Boukhari en het publiek
quote:Op zondag 23 april 2006 20:53 schreef Nashje het volgende:
Opmerkelijk verhaaltje van een psv'er:
[..]
Zuid-Afrikaans is niet zo verschillend van Nederlands hoor.quote:Op zondag 23 april 2006 21:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat spreekt Pienaar opeens perfect Nederlands (Amsterdams)?
Zelfde probleem, al viel ik een half uurtje later in slaapquote:Op zondag 23 april 2006 20:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Godverrrr, in slaap gevallen om 18:55 en om 20:33 wakker te worden om Gullit nog over Ron Jans te zien lullen![]()
We houden het op verlegenheid.quote:Op zondag 23 april 2006 21:03 schreef Mr.Mills het volgende:
Klopt, maar tot voor kort sprak ie alleen Engels.
HTC?quote:Op zondag 23 april 2006 20:53 schreef Nashje het volgende:
Opmerkelijk verhaaltje van een psv'er:
[..]
Heeft 'ie altijd al gesproken, al jaren. Alleen wilde 'ie altijd liever Engels praten. En hoe vaak is 'ie nu eigenlijk geinterviewd? Vind het vreemder dat er uit zo'n iel persoontje zo'n zware stem komtquote:Op zondag 23 april 2006 21:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat spreekt Pienaar opeens perfect Nederlands (Amsterdams)?
quote:Op zondag 23 april 2006 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Henk Ten CateKlinkt net als een Haagse busdienst he?
Dat interview met Johnny.quote:Op zondag 23 april 2006 20:54 schreef Houniet het volgende:
Hier hoor/zie je Pienaar over zijn kaart
En de beelden van Boukhari en het publiek
quote:Op zondag 23 april 2006 21:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zelfde probleem, al viel ik een half uurtje later in slaap
Mja, dan zal dat het zijn, had hem nog nooit Nederlands horen praten. Je hoort trouwens wel dat ie veel met Nigel de Jong omgaatquote:Op zondag 23 april 2006 21:05 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft 'ie altijd al gesproken, al jaren. Alleen wilde 'ie altijd liever Engels praten. En hoe vaak is 'ie nu eigenlijk geinterviewd? Vind het vreemder dat er uit zo'n iel persoontje zo'n zware stem komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |