Je hoort het niet alleen, je ziet het ook. Ze zullen het wel missen dat ze aan elkaars neusje kunnen kriebelenquote:Op zondag 23 april 2006 21:10 schreef Mr.Mills het volgende:
Je hoort trouwens wel dat ie veel met Nigel de Jong omgaat.
Schoppen tegen een wand gaat niet helpen jongensquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat deze nog een topic meekan.
[afbeelding]
P W N D ! ! !
Zou helemaal leuk zijn als die voorste gast z'n enkel dubbel zou gaan tegen die glaswandquote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
P W N D ! ! !
quote:Ajax haalt nog een talent van DOVO
Volgens de website Highlow.nl, versterkt Ajax zich volgend seizoen naast Vito Wormgoor ook met diens clubgenoot, Patrick van de Berkt. Hij is eveneens afkomstig van DOVO.
Van de Berkt is een 16-jarige middenvelder die al eens in het eerste elftal van DOVO speelde. Bij Ajax zal zowel Wormgoor als Van de Berkt moeten starten in de A1, met kans op speelminuten in Jong Ajax.
zou dit een stadionverbod opleveren of mag dit nog net wel?quote:Op zondag 23 april 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
P W N D ! ! !
Meldingen@knvb.nl?quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
zou dit een stadionverbod opleveren of mag dit nog net wel?
Zou zonde zijn, het levert vermakelijke beelden op.quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
zou dit een stadionverbod opleveren of mag dit nog net wel?
haha dat zou wel een hele vette actie zijn, heeft iemand hier een filmpje oid van?quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Domenica het volgende:
Gingen de ajax supporters nou die goaltune bij feyenoord zingen?![]()
Idd, hoorde ik ookquote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Domenica het volgende:
Ja.quote:Op zondag 23 april 2006 21:23 schreef DeeBee het volgende:
is het nu al definitief dat er eerst thuis tegen Groningen wordt gespeeld?![]()
quote:Volgende wedstrijd
Ajax - FC Groningen
Play-offs
Woensdag 26 april
Ik hoorde dat ook op de radio volgens mij, bij de 1-4.quote:Op zondag 23 april 2006 21:25 schreef Domenica het volgende:
Hij is lekker snel, heeft een aardige balbehandeling en heeft een lekker schot. Alleen zijn voorzetten zijn vaak kut maar wie weet heeft hij daar hard aan gewerkt. Ik denk dat hij het wel kan hoor, alleen mitea heeft heel veel vertouwen etc nodig om zn niveau te halen.quote:Op zondag 23 april 2006 21:28 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
haha dat zou wel een hele vette actie zijn, heeft iemand hier een filmpje oid van?
Wat ziet iedereen trouwens in Mitea? Ik vind hem absoluut niet geschikt voor het Ajax niveau. Enige voordeel is dat hij een klassieke links buiten is
Jep kloptquote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ook op de radio volgens mij, bij de 1-4.![]()
laaalalalaalaaaalalalalalalaaaalalalalalaaaa la la la la la laaaaaaa la la lalalalalalaaaaa lala laaaa.quote:
lalalalalalalalalala lalalalaa laa lala laaaaaaquote:
ik had hier de samenvatting bekeken. Daar hoorde ik het:quote:Op zondag 23 april 2006 21:28 schreef Steve.Porter het volgende:
[..]
haha dat zou wel een hele vette actie zijn, heeft iemand hier een filmpje oid van?
Was hier eerst absoluut geen voorstander van, maar na de afgelopen weken moeten we iemand als Nourdin gewoon achter de hand houden, fantastische gozerquote:"RTVNH: Ajax doet Boukhari aanbieding"
Volgens RTVNH doet Ajax Nourdin Boukhari een nieuwe aanbieding. Dat zou een beloning zijn voor zijn constante spel van de afgelopen weken. Eerder mocht Boukhari nog vertrekken bij Ajax.
Nu opeens wel?quote:Op zondag 23 april 2006 21:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Miteaaaaaaaaaaaaaaa
Wat een geweldig team hebben we toch.
en zoveel linksbuitens zijn er niet dus hij heeft van mij 100% vertrouwen.quote:Op zondag 23 april 2006 21:29 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Hij is lekker snel, heeft een aardige balbehandeling en heeft een lekker schot. Alleen zijn voorzetten zijn vaak kut maar wie weet heeft hij daar hard aan gewerkt. Ik denk dat hij het wel kan hoor, alleen mitea heeft heel veel vertouwen etc nodig om zn niveau te halen.
Nee hij zegt dat we een geweldig team hebben. Niks over heldenteam.quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nu opeens wel?
Het hele jaar is het kut en met wint de eerste serie van play-off wedstrijden nogal geflatteerd en opeens is het weer een heldenteam?
ff afwachten he.quote:
Joh, dat zien we dan volgend seizoen wel.quote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nu opeens wel?
Het hele jaar is het kut en met wint de eerste serie van play-off wedstrijden nogal geflatteerd en opeens is het weer een heldenteam? Kom zeg, je speelde net iets beter dan een dramatisch Feyenoord, maar zo kom je de voorondes niet eens door man, als je al van Groningen wint. Ik snap dat je blij bent met de overwinning, was ik ook geweest als de situatie omgekeerd was, maar dit......
Sarcasme, overdrijven enzoquote:Op zondag 23 april 2006 21:38 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nu opeens wel?
Het hele jaar is het kut en met wint de eerste serie van play-off wedstrijden nogal geflatteerd en opeens is het weer een heldenteam? Kom zeg, je speelde net iets beter dan een dramatisch Feyenoord, maar zo kom je de voorondes niet eens door man, als je al van Groningen wint. Ik snap dat je blij bent met de overwinning, was ik ook geweest als de situatie omgekeerd was, maar dit......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |