Ik ook. Maar de algemene tendens is toch dat supporters wegblijven omdat ze een kaartje moeten kopen. Ik zeur daar dan over want moet je je club niet steunen in voor en tegenspoed? Prima toch dat clubs meer geld verdienen. Wij een paar mooie wedstrijden per seizoen erbij en de clubs wat extra poen in de kas. Win win heet dat.quote:
De opzet mag idd wat bijgeschaafd worden. Het idee van van Gaal is misschien een aardige.quote:De play-off systeem is verschrikkelijk slecht van opzet, met als enig logisch doel meer opbrengsten genereen voor club en commercie. Het enige wat dit systeem als voordeel heeft is dat clubs buiten Ajax, AZ en PSV (op dit moment) een extra kans hebben op de CL voorronde.
Dat weet je van te voren. Die kaart van Gabri was gewoon erg dom en die van Davids trouwens ook, zo niet nog dommer. Davids wist dat ie op scherp stond. En ja een blessure is altijd kut. Dat heeft verder niets met de play-offs te maken.quote:De traditioneel sterkste teams van de competitie hebben hier alleen de nadelen van.
Opeens wordt het hele seizoen bepaalt in twee wedstrijden, waarin je nu dus moet spelen tegen AZ zonder Stam, Gabri en Davids!!!!!!!!!!!!!!
Ik blijf het raar vinden dat Ajax geen kampioen is omdat Ajax over 34 wedstrijden 1 doelpunt te kort komt terwijl er wel 4 punten gepakt worden tegen PSV.quote:Ik heb minder problemen met de doelsaldoregel.
Hoe oud ben je? FF heel serieusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef BonJovi het volgende:
We gaan de play -offs winnen ik had gedroomd dat ik bij Ajax speelden en we wonnen
OMG!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:10 schreef BonJovi het volgende:
We gaan de play -offs winnen ik had gedroomd dat ik bij Ajax speelden en we wonnen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de algemene tendens is toch dat supporters wegblijven omdat ze een kaartje moeten kopen. Ik zeur daar dan over want moet je je club niet steunen in voor en tegenspoed? Prima toch dat clubs meer geld verdienen. Wij een paar mooie wedstrijden per seizoen erbij en de clubs wat extra poen in de kas. Win win heet dat.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het geld dat we verliezen door het missen van de CL wordt inderdaad opgevangen door de kaartverkoop en TV gelden
Lul niet zo slap man.
laat ook maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geen 20 zoals hij eerder zei daar was ik al achter![]()
Ik ben 22.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Ik zag laatst dat je een plakplaatje als ajax tattoo had. Vroeger plakte ik ook altijd van die plakplaatjes die bij de kauwgum zaten op mijn arm.
Mijn reactie uit het vorige topic:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar de algemene tendens is toch dat supporters wegblijven omdat ze een kaartje moeten kopen. Ik zeur daar dan over want moet je je club niet steunen in voor en tegenspoed? Prima toch dat clubs meer geld verdienen. Wij een paar mooie wedstrijden per seizoen erbij en de clubs wat extra poen in de kas. Win win heet dat.
Die paar 'mooie' wedstijden, waar wij alleen maar in kunnen verliezen, zijn voor mij geen win-win situatie. Het gaat mij niet om het geld dat ik ervoor moet betalen (ook al is 20 euro belachelijk voor een wedstrijd die wel tot de competitie wordt gerekend, maar niet onder je seizoenskaart valtquote:Dat heeft niks te maken met geen 20 euro overhebben voor een wedstrijd. Ik steun Ajax zo veel ik kan. In de competitie, in Bremen en door 52 euro te betalen voor de bekerfinale. Maar de play-offs zijn gewoon echt klote en wat BB-Boy zegt, we zullen nog veel vaker erdoor benadeeld worden. Hoe graag ik Ajax ook altijd steun, ik wil toch een signaal afgeven. Het lijkt erop dat dat nu redelijk lukt en ik hoop ook dat mensen dat tegen AZ volhouden.
A:Squote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Messenga het volgende:
Natuurlijk verslaan we Dirk Scheringa.
En AZ natuurlijk ook. [afbeelding]
Ik maakte een grapje. En ik ben 20 ja, maar als je naar me post geschiedenis kijkt. Zie je de tijden waar ik in post, dat is dus in de middag rond deze tijd en savonds om 2 of 3 uur ofzo. Als ik 12 zou zijn, zou ik dat niet kunnen in verband met school. En ik ben gestopt met werken omdat het project tijdelijk was, maar je mag denken wat je wiltquote:
Als ie goed was geweest, dan had AZ de beker gehadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef Camplo het volgende:
[..]
A:Sde scheids goed was geweest had het nu 2-1 voor ons gestaan qua winstpartijen.
Hadden we wel geen beker gewonnen
Dan is ze gewoon een omgebouwde man hoor.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:35 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Als als... als mijn tante ballen had gehad, dan was ze mijn oom geweest!!
Gezien de reactie van Louis was dat puur toeval.quote:Feit is wel dat er nu eindelijk genoeg te doen is, en feit is ook dat de 2 clubs die het langste bezig zijn in de competitie nu ook in de finale staan, dus hard werken word nog altijd beloont
bronquote:Rondom de bekerfinale in Rotterdam eerder deze maand kreeg de aanhang van AZ complimenten voor een probleemloze avond, terwijl de supporters van Ajax rondom De Kuip een flinke schade veroorzaakten.
tijd om terug te komen danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:27 schreef jna het volgende:
26 ja, wordt dit jaar nog 27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |