quote:Sneijder rond met Valencia
Wesley Sneijder is persoonlijk rond met het Spaanse Valencia. De middenvelder van Ajax wacht slechts nog op een akkoord tussen beide clubs over de te betalen transfersom.
De Utrechter gaf al meerdere malen aan klaar te zijn voor een overstap naar het buitenland. Daarbij noemde de creatieve spelmaker Engeland en Spanje als lievelingscompetities.
Nu hij persoonlijk een overeenkomst heeft bereikt met Valencia, is de druk op Ajax enkel toegenomen. Hoewel de Amsterdammers volhouden de steunpilaar van het jonge elfal graag nog een jaar te willen behouden, is het een kwestie van tijd voordat Ajax zwicht voor de zak met Spaanse euro's.
Niemand had er van wakker gelegen wanneer hij pas na de 27ste met Valencia was gaan praten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is zelf al een tijd rond, zegt-ie. Dus dat de clubs *nu* pas fatsoenlijk kunnen gaan praten, ligt niet aan hem, maar aan Valencia, dat niet eerder met een fatsoenlijk bod is gekomen.
Ik denk dat je Perez enorm tekort doet door dit. Ze hebben niet dezelfde kwaliteiten, maar Perez heeft dit seizoen met veel minder speeltijd aangetoond dat hij zeker niet veel onder doet voor Sneijder.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef patrickt37 het volgende:
Ben toch benieuwd hoe Ajax dit verlies gaat opvangen. De kracht die van Sneijder uitging was dan ook enorm. Zie zo een speler maar weer eens te vinden.
En met alle respect voor Perez, hij is wel goed, maar toch niet van het kaliber Sneijder.
Daar zat ik ook aan te denken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat je Perez enorm tekort doet door dit. Ze hebben niet dezelfde kwaliteiten, maar Perez heeft dit seizoen met veel minder speeltijd aangetoond dat hij zeker niet veel onder doet voor Sneijder.
Als Ajax slim is kopen ze nu direct een speler voordat Sneijder weg is, anders weten clubs zeker dat er een hoop geld te besteden is. Defour of Boussoufa voor rond de 5 miljoen ophalen en je kunt Perez, Bakircioglu of 1 van die 2 op die positie neerzetten.
Yup, en we hadden hem heel, heel goed kunnen gebruiken komend weekeind als stand-in voor Davids. Toch jammer dat je die niet tijdelijk terug kan halen. Dat mag niet in een huurconstructie, of wel?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef soppa het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Jan Vertonghen het gaat doen komend seizoen. Wat ik tot nu toe gezien heb van hem is dat hij een goed schot heeft, een goede techniek heeft (ondanks zijn lengte) en ook een aardig loopvermogen.
Om een of andere reden geloof ik dat het een hele goede gaat worden, misschien kunnen we hem wel centraal op het middenveld zetten, als een soort tehnische "van strafschopgebied tot strafschopgebied loper"
De CL inkomsten zijn toch niet zo hoog, of wel?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:07 schreef twi het volgende:
Verlies je van AZ dan is deze transfer over het afgelopen jaar dus helemaal niks waard, financieel gezien. Elke cent minder dan 18 miljoen is dan zelfs gewoon puur verlies. Geweldig....
Dat ligt volgens mij aan de huurconstructie, hoe die is opgebouwd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:08 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, en we hadden hem heel, heel goed kunnen gebruiken komend weekeind als stand-in voor Davids. Toch jammer dat je die niet tijdelijk terug kan halen. Dat mag niet in een huurconstructie, of wel?
CL inkomsten over 1 seizoen zijn toch wel minstens 9 miljoen euro bij normale prestaties, is vorig jaar berekend. Dat lopen we bij verlies tegen AZ 2 keer mis binnen 10 maanden tijd. Dure coach, die Henk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:10 schreef Robar het volgende:
[..]
De CL inkomsten zijn toch niet zo hoog, of wel?
Cootje dan maar weer wegkapen voor de neus van Feyenoord?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:16 schreef twi het volgende:
[..]
CL inkomsten over 1 seizoen zijn toch wel minstens 9 miljoen euro bij normale prestaties, is vorig jaar berekend. Dat lopen we bij verlies tegen AZ 2 keer mis binnen 10 maanden tijd. Dure coach, die Henk.
Geen idee hoe de huur regelementen in elkaar steken. Maarja dat is het risico dat je neemt als club.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat ligt volgens mij aan de huurconstructie, hoe die is opgebouwd.
Maar ik kan me voorstellen dat de KNVB daar zeer streng op toekijkt.
Natuurlijk kan dat, maar ik denk dat AZ een moeilijkere tegenstander is dan degene die je in de kwalificatie voor CL kan krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Al winnen we van AZ, dan nog kunnen we de CL mislopen he. We zijn er nog lang niet.
Ja, daar heb je gelijk in. AZ is toch wel een Europees subtoppertje op het moment. En we hebben er nog steeds niet echt van kunnen winnen dit seizoen. Maar ja, met AJAX weet je het nooit. Dalijk liggen we er weer uit tegen APOEL Nicosia oid.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef twi het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar ik denk dat AZ een moeilijkere tegenstander is dan degene die je in de kwalificatie voor CL kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |