zweden heeft overigensl met 3-1 gewonnen..quote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:30 schreef Suijk het volgende:
Niet te hoogstaand allemaal jongens.
Een nieuwsje dan maar:
Litmanen heeft gescoord tegen Zweden, waar Zlatan de hele wedstrijd meespeelde.
Maar er zijn zelden spelers geslaagd over en weer...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:12 schreef methodmich het volgende:
Denk ik niet, Ajax heeft een goede band met Inter qua transfers door het verleden.
Maar dan hebben we wel weer wat te besteden.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:25 schreef RuudGullit het volgende:
Maxwell vertrekt tussen nu en een jaar toch wel. vd Vaart ook, Zlatan en Sneijder misschien ook, dus met een beetje pech voor jullie is Ajax weer terug bij af volgend jaar.
Ja, en wat wou je daarmee doen? Een topper kopen lukt niet, want die willen niet naar Nederland.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dan hebben we wel weer wat te besteden.
Waarbij Trabelsi allang en breed is opgevold door De Jong en Rafael opgevolgd kan worden door Pienaar (en eventueel door De Ridder) en we dus eigenlijk alleen een rechtsbuiten nodig hebben.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
De wens is de vader van de gedachte bij Ruud.
Maxwell, Sneijder en Zlatan hebben al aangegeven zeker te blijven.
Alleen Raf gaat misschien weg en Trabelsi sowieso.
Ik zou het idd niet echt leuk vinden als Ajax de komende jaren de competitie overheerst, nee.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
De wens is de vader van de gedachte bij Ruud.
Tsja, maar het kan snel gaan. Als een grote club het echt wil, weken ze die jongens wel binnen anderhalf jaar van jullie los. Een bod van 20 miljoen op b.v. Sneijder kan Ajax toch niet weigeren?quote:Maxwell, Sneijder en Zlatan hebben al aangegeven zeker te blijven.
Naast die 2 komt er zeker nog wel een onverwachte transfer, denk ik.quote:Alleen Raf gaat misschien weg en Trabelsi sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |