abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21263668
uit het vorige topic:
quote:
Je bedoelt Twente. Dat is iets heel anders dan de Achterhoek!
Niet meer happen, dat willen die gasten juist
pi_21263673
Heb je die Ajax Night op C+ toevallig opgenomen?
pi_21263685
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:01 schreef Dizzee het volgende:
Heb je die Ajax Night op C+ toevallig opgenomen?
Ik niet. Twi heeft die wedstrijden vast nog wel gewoon op zijn PC staan dus moet je bij hem zijn.
pi_21263697
Tegen de kleinere clubjes (ja ook Twente valt daaronder) is de sfeer vaak kut, maar tegen fnoord/psv en zeker in Europese wedstrijden is daar meestal echt heel weinig mis mee hoor.. En bijna alles wordt zelf betaald/georganiseerd/gemaakt dus dat is een kut excuus.

Helaas zal ik dit seizoen maar heeeel weinig wedstrijden zelf bijwonen omdat ik geen seizoenskaart heb kunnen bemachtigen.. Klote wachtrij, en gewoon genaait door Ajax zelf
pi_21263709
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:01 schreef tukkeronline het volgende:
uit het vorige topic:
[..]

Niet meer happen, dat willen die gasten juist
Ik ben géén tukker hoor; ik voel me net een buitenlander als ik Enschede en regionen verkeer.
pi_21263722
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:04 schreef gras het volgende:

[..]

Ik ben géén tukker hoor; ik voel me net een buitenlander als ik Enschede en regionen verkeer.
Dat willen die gasten juist
pi_21263723
Finide 37? Zou me niet verbazen. De werkelijke leeftijd zullen we toch nooit te weten komen.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:05:55 #9
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21263734
Topic 80 alweer, gaat snel zeg!

Ajax wint wel tegen Twente, de afgelopen 10 jaar wonnen de drie grote clubs bijna altijd hun openingswedstrijd. Oppassen voor Cziommer, die is in vorm. Als hij niet scoort dan wordt het een nulletje of vier voor ajax.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21263743
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:05 schreef gras het volgende:
Finide 37? Zou me niet verbazen. De werkelijke leeftijd zullen we toch nooit te weten komen.
Zie OP
pi_21263785
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Zie OP
Alsof dat klopt? Denk het niet.
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:10:04 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21263811
Finidi.
Mooie carriere wel achter de rug en heerlijke voetballer altijd om naar te kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21263823
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:03 schreef devv05 het volgende:
Tegen de kleinere clubjes (ja ook Twente valt daaronder) is de sfeer vaak kut, maar tegen fnoord/psv en zeker in Europese wedstrijden is daar meestal echt heel weinig mis mee hoor
Sfeer is niet alleen vuurwerk in top-wedstrijden.
Ik vind dat je pas van een goede sfeer mag spreken als de club in elke wedstrijd, zowel vocaal als optisch wordt ondersteund.

Maar wat wil je nou zeggen? Dat Ajax bij de top van Nederland zit qua sfeer
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 18:12:26 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21263863
Kap nou eens met dat geneuzel en vergelijkingen trekken over sfeer en stadions hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21263890
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:12 schreef golfer het volgende:
Kap nou eens met dat geneuzel en vergelijkingen trekken over sfeer en stadions hier.
Inderdaad, discussie heeft geen zin (ja nee spelletje)

(Bij Twente is toch de meeste sfeer )
pi_21263937
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:10 schreef Moody het volgende:

[..]

Maar wat wil je nou zeggen? Dat Ajax bij de top van Nederland zit qua sfeer
Nee, alhoewel misschien tijdens Europese wedstrijden wel. Maar het is ook lang niet zo slecht als vaak beweerd wordt, er zijn echt niet zoveel clubs waar het elke wedstrijd beter is.
pi_21263939
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:12 schreef golfer het volgende:
Waarom? Ik wil de discussie best aangaan en sommige Ajax-fans dus ook.
Een foum is er toch om op te discusseren

Wacht es...je bent zelf ook Ajax-fan he?
'13 |
'14
pi_21263991
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:16 schreef devv05 het volgende:

[..]

Nee, alhoewel misschien tijdens Europese wedstrijden wel. Maar het is ook lang niet zo slecht als vaak beweerd wordt, er zijn echt niet zoveel clubs waar het elke wedstrijd beter is.
Ajax is geen volksclub en daar is in de regel de sfeer minder fanatiek.

Tijdens Europese wedstrijden moet Ajax het ook afleggen tegen vele Europese clubs.
Kijk alleen al naar Italiaanse en Spaanse clubs.

Maar goed, ik hou wel op, in dit topic mogen we niet over sfeer praten
'13 |
'14
pi_21264014
Wie kan mij de definitie van 'sfeer' geven? Bij voorbaat dank.

Echt zinloos deze discussie.
pi_21264091
Met de komst van Felipe lijkt mij de toekomst van John O'Brien ook wel over. Erg jammer, want was toch een uitstekende back. Beter dan Maxwell.
pi_21264102

Kom op Moody, je hebt het over Italiaanse clubs. Ja gek he... Durf je Twente daar wel tussen te plaatsen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21264110
Koeman houdt vast aan buitenspelers

Amsterdam, 13 augustus 2004
Tegen FC Twente zal Ajax 'gewoon' met buitenspelers starten. Trainer Ronald Koeman kiest voor het 4-3-3 systeem, omdat zo de hele voorbereiding is getraind en gespeeld. Mocht voor Nicolae Mitea de seizoensopening te vroeg komen, dan stelt Koeman liever iemand anders op dan dat het systeem op de schop gaat.

Met Mitea is direct de speler genoemd over wie de meeste twijfel bestaat of hij het duel tegen FC Twente haalt. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan Koeman Boukhari opstellen. ,,Dat zou kunnen ja", gaf Koeman vrijdagmiddag toe. ,,Want als we de hele voorbereiding 4-3-3 hebben gespeeld wil ik daaraan vasthouden. Als we dan een probleem hebben op een bepaalde positie dan moeten we niet schromen spelers erbij te halen. Dan gaan we niet alles op zijn kop zetten door in een ander systeem te spelen. En 4-4-2 is ook geen optie, want wie moeten we dan als hangende linksbuiten opstellen?" stelde Koeman een wedervraag.
De trainer was tevreden over de voorbereiding. ,,Die ging tot en met Engeland prima, in het Amsterdam Tournament redelijk maar de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal was niet goed. We waren onzeker, maar kwamen toch met 2-1 voor. Dat we dat uit handen hebben gegeven mag niet. De fouten die daarbij zijn gemaakt, hebben we grondig geanalyseerd. Het spel zonder bal moet beter en er moet door elke speler meer verantwoordelijkheid worden genomen voor de eigen man. We moeten hopen dat dat verbetert en als dat zo is, dan staan we er weer."
pi_21264115
En ja Ajax behoort tot de top van Nederland op het gebied van sfeer. Op TIFO gebied zeker, en ook dat is sfeer zeg je net zelf.
In Southern Sun
pi_21264128
He bah ik zag net Mido in de OP...
In Southern Sun
pi_21264131
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:

Kom op Moody, je hebt het over Italiaanse clubs. Ja gek he... Durf je Twente daar wel tussen te plaatsen?
Zegt ie dat dan?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')