Toch niet als je naar de wedstrijdstatistieken van de afgelopen 10 jaar kijkt denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als de statistieken tellen. Dan ben ik wel blij.
Pak de hele historie erbij en je weet het.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:09 schreef PyTh het volgende:
de afgelopen 10 jaar
PSV'ers houden graag van tijdsmarges valt mij altijd op.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:15 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Pak de hele historie erbij en je weet het.
Heracles is lastig.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
PSV'ers houden graag van tijdsmarges valt mij altijd op.
Maar goed, eerst moet PSV tegen AZ, en moeten wij profiteren door Heracles te verslaan.
PSV - AZ is het toch?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
PSV'ers houden graag van tijdsmarges valt mij altijd op.
Maar goed, eerst moet PSV tegen AZ, en moeten wij profiteren door Heracles te verslaan.
Goedenmorgenquote:
Dat is weer wat minder inderdaad. PSV hoeft maar 1 speler (VoH) af te staan voor de WK-kwalificatiewedstrijden, Ajax is er maar liefst 5 kwijt (Lindenbergh, Sneijder, De Jong, Maduro, Babel)quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Gelukkig een weekje rust
en na die week nog meer geblesseerden...
u vraagt wij draaienquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:15 schreef Tamagotchi het volgende:
[..]
Pak de hele historie erbij en je weet het.
helaas is de werkelijkheid andersquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:23 schreef golfer het volgende:
Blessures of niet, wij zijn AJAX, wij zijn beste!.
Dat zien we de 23e welquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
helaas is de werkelijkheid anders
PSV was vorig jaar ook een beetje slecht begonnen aan de competitie. Dus waarom Ajax nu nietquote:Op maandag 3 oktober 2005 16:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
helaas is de werkelijkheid anders
quote:Als Rosales wordt gevraagd naar zijn herstel, keert de glimlach terug op zijn gezicht. Hij is bijna verlost van zijn liesblessure en de gipscorsage om de pols mag er waarschijnlijk over drie weken definitief af. Als alles verder goed loopt, sluit Rosales zich deze week weer bij de groep aan.
Ook de oerkreet van Sneijder verwijst naar zijn voorspoedige herstel. Van een verrekte hamstring blijkt nauwelijks meer sprake. Sneijder heeft alles op volle kracht kunnen en mogen doen.
,,Dinsdag sluit ik me in Noordwijk aan bij de selectie van het Nederlands elftal’’, vertelt hij na de training. ,,Misschien train ik dan wel apart van de groep. Woensdag doe ik waarschijnlijk wel weer met de rest mee.’’ Doelend op de mogelijke WK-kwalificatie, die Oranje zaterdag af kan dwingen bij Tsjechië: ,,Ik ben in elk geval klaar voor een feestje in Praag.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |