quote:Op maandag 15 november 2004 17:47 schreef jerryx het volgende:
Kampioenen?Mag je eerst van PSV, Feyenoord en AZ winnen.
Ik nog nooit in die 6 jaar dat ik ga. Ook niet bij Ajax-F'noord of Ajax-ado.quote:Op maandag 15 november 2004 17:50 schreef Max-Westerman het volgende:
FF een vraagje aan de mensen die vaak naar de ArenA gaan
Moet jij je altijd identificeren?
nee, maar wel bij je hebben voor het geval dat. Gisteren ook weer zo'n steward of die even in mijn jas kan kijken.. deed mijn jas open en kan gelijk doorlopen zonder dat ie het doorzocht. drama joh die controles..stelt niks voor.quote:Op maandag 15 november 2004 17:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik nooit maar zou het voor de zekerheid wel meenemen.quote:Op maandag 15 november 2004 17:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Sorry, ik zal jullie niet meer herinneren aan feiten die vervelend zijn voor Ajaxcieden.quote:Op maandag 15 november 2004 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
opzouten
kun je nagaan... gaat het nog "slecht" en hebben ze het nog alleen maar over AJAX.quote:Op maandag 15 november 2004 17:53 schreef jerryx het volgende:
[..]
Sorry, ik zal jullie niet meer herinneren aan feiten die vervelend zijn voor Ajaxcieden.
tsjah als dat niet gebeurd dan hoef je denk ik niet op die prijs te rekenen aan het einde van het seizoen.quote:Op maandag 15 november 2004 17:47 schreef jerryx het volgende:
Kampioenen?Mag je eerst van PSV, Feyenoord en AZ winnen.
Op zo'n first post moet ik gewoon even reageren, sorryquote:Op maandag 15 november 2004 17:55 schreef superjoden het volgende:
[..]
kun je nagaan... gaat het nog "slecht" en hebben ze het nog alleen maar over AJAX.
2 keer gehad , 1 keer een vriend van die geen ident. shit bij zich had en die mocht er dus niet in (notabene bij AJAX2 - FC twente voor de beker .....quote:Op maandag 15 november 2004 17:50 schreef Max-Westerman het volgende:
Eigen domme schuld, zeker als je op Zuid staat moet je ALTIJD identificatie meenemen.quote:Op maandag 15 november 2004 18:02 schreef dontcare het volgende:
[..]
2 keer gehad , 1 keer een vriend van die geen ident. shit bij zich had en die mocht er dus niet in (notabene bij AJAX2 - FC twente voor de beker .....
Idiote was dat we een kaartje van 5 euro hadden voor vak 126 maar daar mocht je dus niet in zonder indentiteits kaart maar je mocht wel je kaartje omruilen voor een kaartje van 10 euro op noord en dan mocht je er wel instelletje geldwolven .....
Stiekem hoop ik dat hij nog steeds niet goed wakker is....quote:Op maandag 15 november 2004 18:12 schreef tong80 het volgende:
Hij was gewoon een beetje moe. Nu gaan we de echte Rosales zien.
ik had het bij me hoorquote:Op maandag 15 november 2004 18:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eigen domme schuld, zeker als je op Zuid staat moet je ALTIJD identificatie meenemen.
Ik vind het nog heel royaal dat ze je een alternatief boden.
Nahja op Zuid vormen ze toch een veel groter risico dan in andere vakken.. Alleen kunnen ze niet zoveel, zeker niet als er een peletonnetje ME op af komtquote:Op maandag 15 november 2004 18:18 schreef dontcare het volgende:
[..]
ik had het bij me hoor(maar dan nog , voor ajax2 ?? )
maaar als je om indentificatie vraagt is dit om te voorkomen dat gasten met een stadion verbod erin komen dan slaat het wat mij betreft nergen op dat je in een ander vak als je meer betaald er wel in mag. Wat is dan het nut van controle ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |