Geld genoeg bij Ajaxquote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Nashje het volgende:
Davids en Gabri zijn allebei erg leuke namen en zeker versterkingen. Gewoon allebei halen. Zal wel duur worden in de salarissen.
Ach, we hebben ook wel eens een Laudrup en een Machlas bij Ajax gehad die allebei een heel hoog salaris ontvingen... kan dus primaquote:Op zondag 21 mei 2006 20:41 schreef Nashje het volgende:
Davids en Gabri zijn allebei erg leuke namen en zeker versterkingen. Gewoon allebei halen. Zal wel duur worden in de salarissen.
Waar is Urby?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:02 schreef Jay-Z het volgende:
Steek
Heitinga Stam Vermaelen
Maduro
Gabri Sneijder Davids
Rosales Huntelaar Perez.
Kan best toch
Waar is Urby?quote:Op zondag 21 mei 2006 21:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Is niet verkeerd nee, maar dan lijkt me dit realistischer
Steek
Heitinga Stam Vermaelen
Maduro
Defour Sneijder Davids
Rosales Huntelaar Perez.
Op de bank? Ik hou van hem, maar hij mag leren van Davids en over 1 á 2 jaar zijn plaats innemen.quote:
Nee hoor, totaal verschillende spelers. Wou je Urby als 4 gebruiken? Dan ben je gek.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:07 schreef jna het volgende:
Eigenlijk is het kiezen, Urby of Maduro. (als Davids komt natuurlijk)
Nee 3-1-3-3 of 4-3-3quote:Op zondag 21 mei 2006 21:11 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal verschillende spelers. Wou je Urby als 4 gebruiken? Dan ben je gek.
En het overnemen als Davids weer een van zijn schorsingen uitzit.quote:Op zondag 21 mei 2006 21:06 schreef Jay-Z het volgende:
[..]
Op de bank? Ik hou van hem, maar hij mag leren van Davids en over 1 á 2 jaar zijn plaats innemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |