Komt uit het vorige topic...quote:Op donderdag 2 september 2004 11:25 schreef Tim_G het volgende:
wie zegt er dan dat het Zlatan zijn schuld is?!?
Het shirt staat hem voor geen meter...quote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Maar dat is logisch nadat een speler het tenue van Ajax ooit heeft aan mogen trekken. De rest staat niet meer.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het shirt staat hem voor geen meter...
2 verschillende shirtreclamesquote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Is die linker Leonardo I ???quote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
Yep, Juve speelt in de Serie A met Sky en CL met Tamoil (zie ook Centraal Juventus Topic)quote:Op donderdag 2 september 2004 11:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
2 verschillende shirtreclames
Dat Tamoil is in NL gewoon een c-merk.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 september 2004 11:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Is die linker Leonardo I ???
Van al die negativiteit die er al een aantal dagen heerst. Van het bestuur, dat moet inzien dat het zo niet langer kan en van de sommige spelers die al te lang uit vorm zijn.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:38 schreef Bayer het volgende:
Wederopstanding? Waarvan precies?
Dat is het trieste, ik denk van niet. Na dit seizoen had er ook wel een club 16mil voor hem neergelegdquote:Op donderdag 2 september 2004 11:07 schreef Speed1971 het volgende:
En als Ajax hem aan het einde van dit seizoen zou hebben verkocht had ie zeer waarschijnlijk minder opgebracht....
Ah, okay.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:40 schreef Suijk het volgende:
Van al die negativiteit die er al een aantal dagen heerst.
Wat een clown, dat shirt staat hem helemaal niet.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[afbeelding]
De Mul komt er nu aan!quote:Op donderdag 2 september 2004 11:45 schreef Chadi het volgende:
Het enige wat ik Ajax kwalijk neem is dat er verdomme geen vleugelspelers uit de eigen jeugd komen terwijl het hele Ajax spel aanvallend daarop gebasseerd is.
Schrijf je Mitea nu al af.quote:Op donderdag 2 september 2004 12:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
De Mul komt er nu aan!Maar ik vind dat ook...al die aankopen...Sikora, Soetaars, Boukhari, Mitea
![]()
Maar daar is al genoeg over gezegd. Ajax wordt gewoon kampioen![]()
Ik denk alleen niet dat een Sonck of Anastasiou zoveel dreiging in hun spel zullen hebben als Zlatan, die bijv. constant een dubbele dekking tegenover zich had staan. Zlatan is gewoon vele malen beter dan de overgebleven spitsen. Met de aanval zoals hij nu overgebleven is kan het dus weldegelijk slechter worden dan het was imo...quote:Op donderdag 2 september 2004 11:41 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het bestuur vindt klungelen. Dat Kone niet door de medische tests komt is jammer, maar er is genoeg materiaal over binnen de club om gewoon naar behoren te presteren, dus het is juist verstandig dat het bestuur zich niet gek heeft laten maken door de waan van de dag en druk van 'supporters'. Alles beter dan paniekaankopen. Met Sonck, vdV , Anastasiou en eventueel de Ridder en Babel is er meer dan voldoende voetballende kwaliteit over. Zlatan liet zo'n 80% van de ballen van de voet af springen, dus slechter dan het was kan het haast niet worden.
AJAX!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |