Ja, hij deed het echt waardeloos toen ie kwam in de winterstop..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb per definitie al weinig vertrouwen in Huntelaar, juist omdat hij geen voetballende spits is maar puur en alleen een goaltjes dief, bij Heerenveen vond ik hem wel aardig maar bij Ajax ronduit waardeloos, ik verwacht eigenlijk nul komma nul van hem dus dat kan alleen maar meevallen.
Denken jullie echt dat we kampioen worden met alleen Huntelaar als 'echte' spits?
Dat beschouw ik nog als het heerenveen seizenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, hij deed het echt waardeloos toen ie kwam in de winterstop..
Knuppel.
Ik heb huntelaar altijd al een niksnut gevonden dus je kunt me niet hypocriet noemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef BonJovi het volgende:
of niet wat een Pannekoek Huntelaar schiet ze een paar wedstrijden niet, dan vergeten mensen gelijk dat hij echt belangrijk was.
Maar jij denkt kampioen te worden met Huntelaar alleen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, hij deed het echt waardeloos toen ie kwam in de winterstop..
Knuppel.
dat zegt genoeg over jou...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb huntelaar altijd al een niksnut gevonden dus je kunt me niet hypocriet noemen![]()
Je hebt m vast ook niet goed gevonden toen hij 1 minuut voor tijd de gelijkmaker scoorde met een mooi omhaal in de halve finale van de beker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb huntelaar altijd al een niksnut gevonden dus je kunt me niet hypocriet noemen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Je hebt m vast ook niet goed gevonden toen hij 1 minuut voor tijd de gelijkmaker scoorde met een mooi omhaal in de halve finale van de beker?
Huntelaar wordt verkeerd gebruikt, tis een prima spits.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kut, heb ik nu alle jochies van de hunterlaar fanclub boos gemaakt? Ja huntelaar vond ik ook een niks nut toen hij een GELIJKMAKER scoorde, en wat zegt dat over mij bonjovi?
Ik wil een voetballende spits zien die nonstop voor dreiging zorgt en die VEEL scoort, BITE ME
Oh, en hoe moet hij dan worden gebruikt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Huntelaar wordt verkeerd gebruikt, tis een prima spits.
Dat jij een voetballende spits wilt zien die voor dreiging zorgt en veel scoort staat los van het feit of Huntelaar een 'niksnut' is. Huntelaar is een -meer dan- prima spits, maar onze trainer gebrukt Huntelaar verkeerd door hem met de rug naar de goal te laten spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kut, heb ik nu alle jochies van de hunterlaar fanclub boos gemaakt? Ja huntelaar vond ik ook een niks nut toen hij een GELIJKMAKER scoorde, en wat zegt dat over mij bonjovi?
Ik wil een voetballende spits zien die nonstop voor dreiging zorgt en die VEEL scoort, BITE ME
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wedde, halen ze straks ook nog eens Van der Meyde.
Zoals bij heerenveen en onder blind, zonder taken rond de 16..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, en hoe moet hij dan worden gebruikt?
Begrijpelijk van Ten Cate dát hij een voetballende spits wil en begrijpelijk dat Huntelaar dan niet functioneert, maar ik ben zwaar benieuwd wanneer hij dan wel functioneert!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat jij een voetballende spits wilt zien die voor dreiging zorgt en veel scoort staat los van het feit of Huntelaar een 'niksnut' is. Huntelaar is een -meer dan- prima spits, maar onze trainer ziet niet de kwaliteiten van Huntelaar en wil hem met de rug naar de goal laten spelen.
Dat insenueert een spits ala Inzaghi en dat is alleen mogelijk als je een middenveld en verdediging neerzet die honderd procent alles tegen houdt, technische middenvelders en een spits die counters snel afmaakt, klinkt niet echt Ajax...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zoals bij heerenveen en onder blind, zonder taken rond de 16..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |