Ja, hij deed het echt waardeloos toen ie kwam in de winterstop..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb per definitie al weinig vertrouwen in Huntelaar, juist omdat hij geen voetballende spits is maar puur en alleen een goaltjes dief, bij Heerenveen vond ik hem wel aardig maar bij Ajax ronduit waardeloos, ik verwacht eigenlijk nul komma nul van hem dus dat kan alleen maar meevallen.
Denken jullie echt dat we kampioen worden met alleen Huntelaar als 'echte' spits?
Dat beschouw ik nog als het heerenveen seizenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, hij deed het echt waardeloos toen ie kwam in de winterstop..
Knuppel.
Ik heb huntelaar altijd al een niksnut gevonden dus je kunt me niet hypocriet noemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef BonJovi het volgende:
of niet wat een Pannekoek Huntelaar schiet ze een paar wedstrijden niet, dan vergeten mensen gelijk dat hij echt belangrijk was.
Maar jij denkt kampioen te worden met Huntelaar alleen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, hij deed het echt waardeloos toen ie kwam in de winterstop..
Knuppel.
dat zegt genoeg over jou...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb huntelaar altijd al een niksnut gevonden dus je kunt me niet hypocriet noemen![]()
Je hebt m vast ook niet goed gevonden toen hij 1 minuut voor tijd de gelijkmaker scoorde met een mooi omhaal in de halve finale van de beker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik heb huntelaar altijd al een niksnut gevonden dus je kunt me niet hypocriet noemen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:53 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Je hebt m vast ook niet goed gevonden toen hij 1 minuut voor tijd de gelijkmaker scoorde met een mooi omhaal in de halve finale van de beker?
Huntelaar wordt verkeerd gebruikt, tis een prima spits.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kut, heb ik nu alle jochies van de hunterlaar fanclub boos gemaakt? Ja huntelaar vond ik ook een niks nut toen hij een GELIJKMAKER scoorde, en wat zegt dat over mij bonjovi?
Ik wil een voetballende spits zien die nonstop voor dreiging zorgt en die VEEL scoort, BITE ME
Oh, en hoe moet hij dan worden gebruikt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Huntelaar wordt verkeerd gebruikt, tis een prima spits.
Dat jij een voetballende spits wilt zien die voor dreiging zorgt en veel scoort staat los van het feit of Huntelaar een 'niksnut' is. Huntelaar is een -meer dan- prima spits, maar onze trainer gebrukt Huntelaar verkeerd door hem met de rug naar de goal te laten spelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kut, heb ik nu alle jochies van de hunterlaar fanclub boos gemaakt? Ja huntelaar vond ik ook een niks nut toen hij een GELIJKMAKER scoorde, en wat zegt dat over mij bonjovi?
Ik wil een voetballende spits zien die nonstop voor dreiging zorgt en die VEEL scoort, BITE ME
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wedde, halen ze straks ook nog eens Van der Meyde.
Zoals bij heerenveen en onder blind, zonder taken rond de 16..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, en hoe moet hij dan worden gebruikt?
Begrijpelijk van Ten Cate dát hij een voetballende spits wil en begrijpelijk dat Huntelaar dan niet functioneert, maar ik ben zwaar benieuwd wanneer hij dan wel functioneert!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat jij een voetballende spits wilt zien die voor dreiging zorgt en veel scoort staat los van het feit of Huntelaar een 'niksnut' is. Huntelaar is een -meer dan- prima spits, maar onze trainer ziet niet de kwaliteiten van Huntelaar en wil hem met de rug naar de goal laten spelen.
Dat insenueert een spits ala Inzaghi en dat is alleen mogelijk als je een middenveld en verdediging neerzet die honderd procent alles tegen houdt, technische middenvelders en een spits die counters snel afmaakt, klinkt niet echt Ajax...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zoals bij heerenveen en onder blind, zonder taken rond de 16..
Owh en Heerenveen wel zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat insenueert een spits ala Inzaghi en dat is alleen mogelijk als je een middenveld en verdediging neerzet die honderd procent alles tegen houdt, technische middenvelders en een spits die counters snel afmaakt, klinkt niet echt Ajax...
Oja even vergeten dat het hier geen discussie forum is...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:01 schreef BonJovi het volgende:
Ga naar het heerenveen topic ofzo omdat je Alves zo graag wilt
Die is geschorst door Everton en mag waarschijnlijk vertrekken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wedde, halen ze straks ook nog eens Van der Meyde.
Omdat Huntelaar daar wel in zijn ideale rol speelden en scoorden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WIE HEEFT HET HIER OVER HEERENVEEN? behalve jij!
Dan ga jij toch lekker terug naar 2005 het heerenveen topic doorlezen, VLEGEL!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Omdat Huntelaar daar wel in zijn ideale rol speelden en scoorden.
Je zegt alleen dat Ac Milan zo kan spelen met Inzaghi, dat klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker terug naar 2005 het heerenveen topic doorlezen, VLEGEL!!!![]()
Dat is t punt niet..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker terug naar 2005 het heerenveen topic doorlezen, VLEGEL!!!![]()
Hoho, dat zei ik helemaal niet, ik zei dat AC Milan zo speelt mét Inzaghi en wekte de suggestie dat het spel niet typisch Ajax is 2 compleet andere uitspraken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:08 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je zegt alleen dat Ac Milan zo kan spelen met Inzaghi, dat klopt gewoon niet.
Natuurlijk wil ik dat hij scoort, maar jullie durven dus echt te zeggen dat het aan de opstelling cq Ten Cate ligt dat Hunterlaar ondermaats presteerd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dat is t punt niet..
Wat heb jij nou liever dat huntelaar veel scoort of dat hij zoveel taken krijgt dat hij niet meer aan scoren toe komt?
Ja was al weken bekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:10 schreef soccerbrain het volgende:
Gasten.!! we gaan samenwerken!...dit stond in HLN, de Belgische Telegraaf.
Ajax wil samenwerkingsakkoord met Club
knip
Ja..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat hij scoort, maar jullie durven dus echt te zeggen dat het aan de opstelling cq Ten Cate ligt dat Hunterlaar ondermaats presteerd?
Geen idee ik durf geen naam te noemen in ieder geval, maar in ieder geval een bluf spits die eigenlijk steeds de verdeding bezighoud vooral veel snelheid heeft en technisch genoeg is om een man uit te spelen vooral deze 2 laatste eigenschappen zijn belangrijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:17 schreef Fides het volgende:
Ik vind dat Pizzakoppo toch wel ergens een puntje heeft, maar Pizzakoppo, wie zou jij wel een echte Ajax spits vinden?
iig zonder taken, laat hem maar lekker rondhangen in de 16..wachten en kijken waar de bal komt om hem er dan mooi in te schieten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan ben ik zeer benieuwd hoe jij het voor je ziet qua opstelling dat Hunter wel presteerd!
Type Ronaldo/ Leonardo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen idee ik durf geen naam te noemen in ieder geval, maar in ieder geval een bluf spits die eigenlijk steeds de verdeding bezighoud vooral veel snelheid heeft en technisch genoeg is om een man uit te spelen vooral deze 2 laatste eigenschappen zijn belangrijk.
Ik ben 100% voor een 4/4/2 systeem, liever vandaag als morgen invoeren volgens mij is op het moment dat Ajax zo gaat spelen er genoeg mogelijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:20 schreef Loserkid het volgende:
[..]
iig zonder taken, laat hem maar lekker rondhangen in de 16..wachten en kijken waar de bal komt om hem er dan mooi in te schieten.
in een 4-4-2 systeem t liefst met suarez om hem heen hangend die meer voor de actie gaat..
Absoluut type Leonardo, ik zie hem ook echt enorm goed spelen aankomend seizoen, veel vertrouwen in hem helaas is hij nog geblesseerd, en zoals nu al blijkt in alle gespeelde wedstrijden op een enkeling na, dit gaat zo niet goedkomen!quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Huntelaar functioneerde het beste in Blind's 5 centrumspitsen en pleur de bal er maar in systeem. Maar dat lijkt me geen goed systeem normaal gesproken.
Nouja, historische gezien is 'een echte Ajax spits' geen snelheidsmonster toch (Van Basten, Kluivert). Ik zie graag iemand met een goede techniek (met name kaats en aanname), genoeg fysieke kracht heeft en het liefst ook nog een neusje voor de goal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geen idee ik durf geen naam te noemen in ieder geval, maar in ieder geval een bluf spits die eigenlijk steeds de verdeding bezighoud vooral veel snelheid heeft en technisch genoeg is om een man uit te spelen vooral deze 2 laatste eigenschappen zijn belangrijk.
Typisch Belgiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:10 schreef soccerbrain het volgende:
Met Tom De Mul (voor maar liefst 5 miljoen euro naar UEFA Cup-winnaar Sevilla)
quote:
Vrije rol.. lekker niks doen en zijn momenten afwachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, en hoe moet hij dan worden gebruikt?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Samenwerking met Brugge? Nooit! Tyf op met die grafclub!
Tsjaquote:Van der Meyde niet meer geaccepteerd
vrijdag 17 augustus, door jelle, Hellevoetsluis, 19:54u, VI
Andy van der Meyde's heeft het mogelijk definitief verbruid bij Everton. De Nederlandse aanvaller zit een disciplinaire schorsing van een week uit en kreeg de hoogst mogelijke geldboete opgelegd van zijn club.
De ex-Ajacied kwam afgelopen zondag niet opdagen op de training. 'Andy is tig keer gewaarschuwd voor dit soort dingen', vertelde manager David Moyes op de website van Everton. 'We tolereren het niet langer. Volgende week neem ik een beslissing over zijn toekomst.'
Van der Meyde speelt sinds de zomer van 2005 bij The Toffees en staat er nog tot medio 2009 onder contract. De zeventienvoudig international (één goal) kwam in twee jaar tot achttien competitieduels, waarin hij twaalf keer in de basis begon. Van der Meyde scoorde niet.
Precies een jaar geleden zei Moyes al eens dat Van der Meyde bezig was met zijn laatste kans. De geboren Arnhemmer was toen onwel geworden omdat er met zijn drankje zou zijn geknoeid. Moyes veroordeelde hem desalniettemin omdat Van der Meyde tegen de regels in twee dagen voor een wedstrijd op stap was geweest.
Hoe oud is die gast eigenlijkquote:
Lucky Ajax ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
25 / 26 ofzo. De nieuwe mister ajax.
Ook mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Samenwerking met Brugge? Nooit! Tyf op met die grafclub!
leuk om te horen want zelf heb ik het nu even helemaal gehad met Ajax - daarvor stelde ze me echt veel te veel teleur afgelopen woensdag (en dat na het klote seizoen van vorig jaar - ik baal daar echt van)quote:~Rebel~"]Christ I hate to see good young teams being torn apart. I really wish the footballing world wasn't the way it is, everytime a smaller club has outstanding players they invariably move on. Its horrible to look at some of the players who have moved on from clubs like Ajax, Parma and even West Ham, and wonder what they could have achieved had they stayed together. Ajax will rebuild and come back as strong as ever in time, but its just annoying.
ah, pfft, its late - rant over!
Zoals?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef Fides het volgende:
Sluit dan een samenwerkingscontract met een club die weleens talentjes voortbrengt.
Ik ben voornamelijk teleurgesteld omdat ik dacht dat het qua beleidbepalers en technische staf eindelijk wel goed zat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:33 schreef Doc het volgende:
Van een LFC forum: http://forums.thisisanfield.com/viewtopic.php?t=20099&start=75
[..]
leuk om te horen want zelf heb ik het nu even helemaal gehad met Ajax - daarvor stelde ze me echt veel te veel teleur afgelopen woensdag (en dat na het klote seizoen van vorig jaar - ik baal daar echt van)![]()
Ik mis perez ook..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:07 schreef Chadi het volgende:
Ik vind het niet meer dan logisch om Sneijder te laten gaan voor 27 miljoen euro. Wat mij opzien baart is dat er geen vervange ris en de vervanger eigenlijk aan PSV is verkocht voor 2 mil.
Dacht ik ook. Maar ja HtC kan geen onderscheid maken tussen pers zaken en voetbalkwaliteiten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:09 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik mis perez ook..
Toen babel weg was dacht ik eigenlijk dat hij wel zou blijven.. maar helaas.
gek he! Als je weet dat je gewoon bij de beste 11 hoort en je linksbuiten wordt gezet in de 70ste minuut omdat de trainer je niet zo erg mag.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:15 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het was Perez zelf die weg wou. Maar Perez is een heilige natuurlijk...
Sorry jongens. Als dat echt zo is, dan is dat mijn schuld. Ik heb dat balletje min of meer laten rollen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef kevin6188 het volgende:
Voor de mensen die morgen een kaart voor Slavia-uit wilden kopen: de verkoop is uitgesteld.
Er zijn vraagtekens gerezen over de prijs die Slavia Praag berekent. Volgens bronnen binnen Ajax zou de vraagprijs 34 euro (eretribune prijs) zijn, terwijl voor een gelijkwaardig "spiegelvak" een kaartje 14 euro kost. Dinsdag a.s. zal er meer duidelijkheid zijn over de prijs en de voorverkoop voor deze wedstrijd. Het huidige verkoopschema komt hiermee te vervallen. Ajax adviseert hun site goed in de gaten te houden.
bron: Ajaxf-side.nl
Pranjic heb ik eigenlijk altijd wel ok gevonden geef ik eerlijk toe. Maar ja, een tweede Wesley vind je nergens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:30 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Ik zit net naar Heerenveen - Willem 2 te kijken en ben best onder de indruk van die Pranjic. Ze zeiden al in de rust dat het wel een goede vervanger zou zijn voor Sneijder. Wat vinden jullie daarvan.
Is ook gewoon een heel goede keeper voor Willem II begrippen. Vermeer komt idd niet verder dan 3e keus in A'dam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:56 schreef Loserkid het volgende:
Vermeer keept best lekker..
Alleen vind ik dat hij wel eens kan werken uit zijn uitschot. Die vind ik slecht en te gehaast. Verder altijd goede keeper gevonden maar zeker nog geen 1ste keus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:56 schreef Loserkid het volgende:
Vermeer keept best lekker..
misschien onzekerheid en natuurlijk een gebrek aan ervaring..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:01 schreef amsterdammertje113 het volgende:
[..]
Alleen vind ik dat hij wel eens kan werken uit zijn uitschot. Die vind ik slecht en te gehaast. Verder altijd goede keeper gevonden maar zeker nog geen 1ste keus.
Ik denk en hoop het ook. Dit is in ieder geval een goede zaak dat hij zijn minuten krijgt bij Willem 2. Dat is beter dan in het 2de elftal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:28 schreef devv05 het volgende:
Vermeer wordt een goeie.
quote:Lindenbergh rond met NEC
Olaf Lindenbergh heeft een akkoord bereikt met NEC over een overgang naar Nijmegen. Dit meldt het Algemeen Dagblad vrijdagavond.
Het enige obstakel in de transfer is de opstelling van Ajax, dat wél van de middenvelder af wil. Lindenbergh heeft echter in Amsterdam nog een doorlopend contract en NEC kan niet voldoen aan zijn salariseisen.
Lindenbergh is tevreden met het door NEC geboden bedrag, mits Ajax bijbetaalt tot zijn huidige salaris. De Amsterdammers zijn daartoe slechts deels bereid, terwijl de oud-speler van AZ niet wil inleveren.
Wat denkt die man wel niet. Laat hem maar lekker loon inleveren en blij zijn dat er nog een club gebruik wil maken van hem. Ajax zou dom zijn om een deel van het salaris voor zijn rekening te nemen.quote:
speelde erg teleurstellend, vooral de ontbrekende scherpte bij die puike voorzet van Bobson was schrijnend.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:51 schreef Loserkid het volgende:
Is Poepon nou verhuurt of verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |