Kut.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:26 schreef the_hunter het volgende:
Oh Montana, we hadden trouwens gewoon bier in de bus. Heen en terug
De sfeer is meestal ook erg saai, om maar niet van de tempraturen te spreken.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:31 schreef -Wolf- het volgende:
Tsja, als je Moskou of Donetsk loot is het allemaal wat lastiger. Voor Rusland heb je een visum nodig, Moskou is peperduur, en in beide steden spreken ze amper Engels en ben je een beetje verloren als je geen Russisch spreekt. Bovendien is het er niet heel erg veilig voor toeristen/ buitenlanders.
Maar de vrouwen...![]()
![]()
.
Krijgt hij dat rugnummer dan?quote:
Ik hoop dat hij 19 krijgtquote:Op donderdag 14 december 2006 13:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Krijgt hij dat rugnummer dan?
Overigens ben ik blij met elke tegenstander, omdat ik er toch niet naartoe hoef
Mwoh, in februari is het pas echt koud. -20 in Moskou.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De sfeer is meestal ook erg saai, om maar niet van de tempraturen te spreken.
Jij was erbij vertel nou eens wat er is gebeurt, het zal wel weer zwaar meevallen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:26 schreef the_hunter het volgende:
Oh Montana, we hadden trouwens gewoon bier in de bus. Heen en terug
Je bedoeld bij dat wegrestaurantje?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij was erbij vertel nou eens wat er is gebeurt, het zal wel weer zwaar meevallen natuurlijk.![]()
Kijk eens aan, dat viel toch wel mee ze deden net of dat hele restaurant is gesneuveldquote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je bedoeld bij dat wegrestaurantje?
1 of 2 ruitjes zijn gesneuveld, omdat we (bijna) geen eten konden krijgen daar. Verder is er niks gebeurd.
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:55 schreef SiemeN het volgende:
AEK Athene lijkt me wel een leuke loting voor deze ronde.
Wanneer is de volgende ronde denk je?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Mwoh, in februari is het pas echt koud. -20 in Moskou.. Ik ben het wel gewend hoor.
.
Daar moet je voor betalen toch, AjaxTV?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Babel op Ajax Internet TV![]()
Lijkt het erg naar z'n zin te hebben![]()
Ajax internet tv is gratis voor Ajax Seizoenkaarthouders. Tot 31 december.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen toch, AjaxTV?
Serieus?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ajax internet tv is gratis voor Ajax Seizoenkaarthouders. Tot 31 december.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |