Kut.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:26 schreef the_hunter het volgende:
Oh Montana, we hadden trouwens gewoon bier in de bus. Heen en terug
De sfeer is meestal ook erg saai, om maar niet van de tempraturen te spreken.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:31 schreef -Wolf- het volgende:
Tsja, als je Moskou of Donetsk loot is het allemaal wat lastiger. Voor Rusland heb je een visum nodig, Moskou is peperduur, en in beide steden spreken ze amper Engels en ben je een beetje verloren als je geen Russisch spreekt. Bovendien is het er niet heel erg veilig voor toeristen/ buitenlanders.
Maar de vrouwen...![]()
![]()
.
Krijgt hij dat rugnummer dan?quote:
Ik hoop dat hij 19 krijgtquote:Op donderdag 14 december 2006 13:45 schreef Robar het volgende:
[..]
Krijgt hij dat rugnummer dan?
Overigens ben ik blij met elke tegenstander, omdat ik er toch niet naartoe hoef
Mwoh, in februari is het pas echt koud. -20 in Moskou.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De sfeer is meestal ook erg saai, om maar niet van de tempraturen te spreken.
Jij was erbij vertel nou eens wat er is gebeurt, het zal wel weer zwaar meevallen natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:26 schreef the_hunter het volgende:
Oh Montana, we hadden trouwens gewoon bier in de bus. Heen en terug
Je bedoeld bij dat wegrestaurantje?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Jij was erbij vertel nou eens wat er is gebeurt, het zal wel weer zwaar meevallen natuurlijk.![]()
Kijk eens aan, dat viel toch wel mee ze deden net of dat hele restaurant is gesneuveldquote:Op donderdag 14 december 2006 13:56 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Je bedoeld bij dat wegrestaurantje?
1 of 2 ruitjes zijn gesneuveld, omdat we (bijna) geen eten konden krijgen daar. Verder is er niks gebeurd.
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:55 schreef SiemeN het volgende:
AEK Athene lijkt me wel een leuke loting voor deze ronde.
Wanneer is de volgende ronde denk je?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:54 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Mwoh, in februari is het pas echt koud. -20 in Moskou.. Ik ben het wel gewend hoor.
.
Daar moet je voor betalen toch, AjaxTV?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Babel op Ajax Internet TV![]()
Lijkt het erg naar z'n zin te hebben![]()
Ajax internet tv is gratis voor Ajax Seizoenkaarthouders. Tot 31 december.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen toch, AjaxTV?
Serieus?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:43 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ajax internet tv is gratis voor Ajax Seizoenkaarthouders. Tot 31 december.
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:14 schreef denthemen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iOR-g-WKkHk vond ik toevallig, schitterend filmpje, hoor die vreugde
quote:
Tegen Utrecht, altijd leukquote:Op donderdag 14 december 2006 15:14 schreef denthemen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iOR-g-WKkHk vond ik toevallig, schitterend filmpje, hoor die vreugde
Ajax - Wisla ?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoogtepunten van gisteren:
http://www24.rapidupload.com/d.php?file=dl&filepath=3139
Nou, alleen als we heul veul mazzel hebben.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:31 schreef Loserkid het volgende:
Ach t maakt mij niet zoveel uit... denk dat we de UEFA cup nog wel eens kunnen winnen
Eurosport wellicht (?)quote:Op donderdag 14 december 2006 17:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, alleen als we heul veul mazzel hebben.
Komt die loting nog op TV?
Ik weet niet of ik Ajax overschat of dat jij Ajax onderschat.. maar ik heb er echt een goed gevoel bij, je merkt nu gewoon dat t allemaal wat lekkerder gaat, dat er iets groeit..quote:Op donderdag 14 december 2006 17:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, alleen als we heul veul mazzel hebben.
Komt die loting nog op TV?
Het groeit wel ja, maar er zitten nog te veel totale off-day wedstrijden bij en daarom denk ik ook niet dat we veel kans maken om te winnen.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Ajax overschat of dat jij Ajax onderschat.. maar ik heb er echt een goed gevoel bij, je merkt nu gewoon dat t allemaal wat lekkerder gaat, dat er iets groeit..
Misschien. Maar het huidige Ajax zou het extreem lastig krijgen tegen bijvoorbeeld Werder Bremen vrees ik.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Ajax overschat of dat jij Ajax onderschat.. maar ik heb er echt een goed gevoel bij, je merkt nu gewoon dat t allemaal wat lekkerder gaat, dat er iets groeit..
Dank.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoogtepunten van gisteren:
http://www24.rapidupload.com/d.php?file=dl&filepath=3139
Net even gekeken en Lissabon is ook aardig te bereizen en redelijk goedkoop. Maar geef mij inderdaad ook maar Athene.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Eigenlijk ben ik alleen blij met Athene.
daar hebben we ook nog wat goed te maken volgens mijquote:Op donderdag 14 december 2006 17:10 schreef DeTolk het volgende:
Werder Bremen.
Nee dat had je kunnen zeggen als het 0-1 geworden was na één counter.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:46 schreef N.i.c.k het volgende:
Gisteren matige wedstrijd en een prima 0-3; Een typische psv-overwinning zou ik zeggen !
Meer een zorg voor in de competitie. In Europa gewoon degelijk voetballen en je niet meer stom laten verrassen.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee dat had je kunnen zeggen als het 0-1 geworden was na één counter.
Neemt niet weg dat het voetbal beter moet!
http://download.ajaxgoal.com/index.php?act=view&id=60quote:Op donderdag 14 december 2006 22:19 schreef RayMania het volgende:
Iemand nog een linkje naar Heitinga's goal? Kan hem nergens vinden.
http://www.esseveeforum.be/index.php?topic=212.0quote:Op donderdag 14 december 2006 23:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef eens een link.
registreren is zo gedaan.quote:
quote:Kvon Vermaelen toch wel een tikkeltje TE arrogant. Maja hij ziet elke dag het voorbeeld van andere hollanders....
quote:- Wat iedereen een beetje vreesde was een feit: een snelle goal van Ajax haalde het tempo gedeeltelijk uit de match... Teveel respect voor de tegenstander ook denk ik. Heel jammer. Het duurde een kwartier vooraleer we doorhadden dat die van Ajax ook maar 2 benen hebben...
- de sfeer was bij momenten goed en is nooit echt stilgevallen, al was het niet te vergelijken met de match tegen Praag natuurlijk. Toch respect en dank aan iedereen die aan de vlagjes/spandoeken geholpen heeft.Onbegrijpelijk dat die van Ajax niet meedoen met de wave.
quote:en die supporters...omg ze staan 0-1 voor, wij zetten de wave in en ze doen nie eens mee gvd. als je achter staat kan ik het begrijpen da je nie mee doet, maarja hollanders é.
quote:Nog ff over Babel van Ajax, wat beer van een kerel toch en nog maar 19 dacht ik, geen wonder dat Minne er bijna niks kon tegen doen.
quote:Thomas Vermaelen heeft zich echt gedragen volgens het Nederlandse cliché (arrogant en vol capsones) en niet zoals het Vlaams cliché (no nonsens en hardwerkend). Daardoor was het ook niet zo moeilijk om hem gans de match uit te fluiten. Voor mijn part laat die zich naturaliseren want typekes zoals hem hebben we niet nodig in de nationale ploeg. Door voetballers zoals hem stellen de Duivels geen jota meer voor.
quote:Niks aan te doen, kop omhoog, deze ploeg was geen spek voor onze bek.
Toch wel genoten van een Jaap Stam hoor, man man wat een blok GRANIET.
quote:Je hebt gelijk dat het een saaie wedstrijd was. SVZW was waarschijnlijk niet in staat om meer te brengen dan gisteren. Ten Cate heeft goed zijn werk gedaan en de angel uit het spel van Zulte Waregem kunnen halen (de snelle omschakeling tussen verdediging en aanval). Mede door een outstanding Jaap Stam.
quote:babel (wat een speler trouwens!)
quote:Saaie match misschien, maar toch, klassespelers als Stam,Babbel,Perez,en andere zien wij niet zo vaak bezig,jammer genoeg.
Inderdaad. Had België maar elf Vermaelens, dan speelden ze heel wat beter dan dat trieste zootje wat zich nu de Rode Duivels noemtquote:
Nou en of.quote:
quote:Over vermaelen ja hij verdiende dat fluitconcert. Als hij bij de rode duivels speelt doet ie nie te kloten om dat ie toch al bij ajax speelt. Wat betekent vaderliefde voor iemand die bij de hollanders speelt en zichzelf meer hollander dan belg noemt. Heeft hij ooit nog vernoemt in een interview in het begint dat hij doorbrak bij ajax.
Die haat is best triest idd.quote:
Blijft een fraaie goal.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
http://download.ajaxgoal.com/index.php?act=view&id=60
Prego
Huntelaar en Johnnyquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Huntelaar vergeleek de goal met die van Finidi
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:43 schreef Loserkid het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:23 schreef Steve_I. het volgende:
[..]ongelooflijk, die arrogantie van 020 kent ook echt geen grenzen ook he
Weken achter elkaar speel je kut, ga je van 2 punten voor op PSV naar een in principe niet meer in te halen achterstand, speel je gelijk tegen praag en wordt je van de mat geveegd door espanyol, vervolgens een gelijk spelletje tegen AZ en een potje tegen een team waarvan de meesten een tijdje geleden nog parttimers waren, en er wordt al weer geblleerd dat ze de uefacup wel even kunnen winnen.... en als jullie hem niet winnen is het toch de uefacup maar![]()
![]()
![]()
Maar niemand uit 020 laat zn eigen doodsteken door een visquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:23 schreef Steve_I. het volgende:
[..]ongelooflijk, die arrogantie van 020 kent ook echt geen grenzen ook he
Weken achter elkaar speel je kut, ga je van 2 punten voor op PSV naar een in principe niet meer in te halen achterstand, speel je gelijk tegen praag en wordt je van de mat geveegd door espanyol, vervolgens een gelijk spelletje tegen AZ en een potje tegen een team waarvan de meesten een tijdje geleden nog parttimers waren, en er wordt al weer geblleerd dat ze de uefacup wel even kunnen winnen.... en als jullie hem niet winnen is het toch de uefacup maar![]()
![]()
![]()
Athenequote:Op vrijdag 15 december 2006 08:52 schreef M0NTANA het volgende:
Nog altijd hoop ik op Werder Bremen, ook al is dat zo ongeveer de beste club die we kunnen loten.
Begreep dat er ook meteen wordt geloot voor de vierde ronde, klopt dit?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:54 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Athene
Benfica
Bremen
Ik die volgorde hoop ik.
Geen idee. Ik las het ook ja. Ik begin toch wel nerveus te worden voor de loting hehe.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Begreep dat er ook meteen wordt geloot voor de vierde ronde, klopt dit?
Ik ook, man. Hoop echt op een mooie loting, wedstrijden in februari toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:02 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Geen idee. Ik las het ook ja. Ik begin toch wel nerveus te worden voor de loting hehe.
Heen 14, 15 februari geloof ik. Terug een week later dacht ik. Is het al bekend of we uit of thuis spelen de eerste wedstrijd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ook, man. Hoop echt op een mooie loting, wedstrijden in februari toch?
Ik kan waarschijnlijk niet eens naar de uitwedstrijd godverdomme. We spelen de 22e uitquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck, man. We moeten nog zo'n vier uur werken, voordat we weten waar we aan toe zijn.
Ff doorbijten, ik nog zo'n 3 uurquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:20 schreef M0NTANA het volgende:
Fuck, man. We moeten nog zo'n vier uur werken, voordat we weten waar we aan toe zijn.
Waar hoop jij op? Olympique Lyon, Chelsea?quote:
Je bent toch geen Brabander, die moet carnavallen hè?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk niet eens naar de uitwedstrijd godverdomme. We spelen de 22e uit
Huntelaar speelt nog geen jaar bij jullie en hij is nu al een echte ajacied?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Huntelaar en Johnny![]()
Echte Ajacieden!
Ik denk niet dat ern PSV'ers of Feyenoorders zijn die zich de goal van Finidi herinneren. En wanneer ze er wel zijn herinneren ze zich niet dat 'ie hem in 1 keer op de pantoffel nam.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Huntelaar speelt nog geen jaar bij jullie en hij is nu al een echte ajacied?
Danny Buijs speelde nog bij FCG, toen was het al een echte Feyenoorder.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:44 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Huntelaar speelt nog geen jaar bij jullie en hij is nu al een echte ajacied?
Hoop op Man U of Bayern Munchen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
Waar hoop jij op? Olympique Lyon, Chelsea?
Verkeerd gekeken hehe. We spelen eerst uit. 14e of 15e. Dus ik kan wel. En nee, ik moet niet carnavallen, maar mijn baas is dan op vakantie dus dan kan ik geen vrij krijgenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar hoop jij op? Olympique Lyon, Chelsea?
[..]
Je bent toch geen Brabander, die moet carnavallen hè?
Die van Finidi blijft mooier, imho. De actie vooraf (overstapje Litmanen), het schot met buitenkant rechts van Finidi, om hem daarna draaiend en al in de kruising (ipv via de lat) erin te zien gaan; man oh man, wat was dat een goal.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Huntelaar vergeleek de goal met die van Finidi
Scherp +2quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Danny Buijs speelde nog bij FCG, toen was het al een echte Feyenoorder.
Manchester zal jullie van de mat spelen.Sjelski is een kutclub en bayern zijn moffen, weet je zeker dat je hier tegen wilt lotenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop op Man U of Bayern Munchen.
Ook Chelsea zou ik niet erg vinden maar dan ben je wel zo goed als zeker uitgeschakeld.
Enige club waar ik niet tegen wil loten is Lyon......
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Manchester, Sjelski en Bayern zijn kutclubs, weet je zeker dat je hier tegen wilt loten
Het wordt sowieso heel lastig om de kwartfinale te halen dus ik heb lieve een leuke tegenstander met een mooie uitwedstrijd in het vooruitschiet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Manchester zal jullie van de mat spelen.Sjelski is een kutclub en bayern zijn moffen, weet je zeker dat je hier tegen wilt loten![]()
Southend, Readingquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het wordt sowieso heel lastig om de kwartfinale te halen dus ik heb lieve een leuke tegenstander met een mooie uitwedstrijd in het vooruitschiet.
Zo geweldig vind ik Man U trouwens niet, zeker niet in uitwedstrijden. (FC Kopenhagen, Celtic, Benfica)
Reading doet het toch over het algemeen niet zo slecht?quote:
Reading-uit kan je punten laten liggen, ja. Volgens mij was United niet eens zo slecht die dag, maar ik ga het niet indrukwekkend noemen dat ze daar een kwartier voor tijd een punt pakken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Reading doet het toch over het algemeen niet zo slecht?
In dat opzicht mag ManU het daar toch wel moeilijk hebben?
Of was die wedstrijd gewoon echt dramatisch?
Je moet je Shift-toets beter leren gebruiken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef PyTh het volgende:
Heb trouwens zo'n gevoel dat ajax CSKA Moskou gaat loten....
Dat is tegen mijn principe Snert.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:47 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je moet je Shift-toets beter leren gebruiken.
Tegen Kopenhagen speelde het halve 2e, en tegen Celtic hebben ze de hele wedstrijd gedomineerd.Tegen Benfica was het iets minder, maar wel gewonnen.Maar ik heb hetzelfde als jou, gewoon een leuke tegenstander loten!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het wordt sowieso heel lastig om de kwartfinale te halen dus ik heb lieve een leuke tegenstander met een mooie uitwedstrijd in het vooruitschiet.
Zo geweldig vind ik Man U trouwens niet, zeker niet in uitwedstrijden. (FC Kopenhagen, Celtic, Benfica)
Doe maar niet, want dan wil ik weer reageren met in welke wedstrijden chelsea niet overtuigde,en dan gaan we erg OTquote:
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Waarom weten we nog niks over de blessure van Sneijder?![]()
Omdat een forse zwelling verder onderzoek voorlopig onmogelijk maakt (las ik vanmorgen op teletekst).....quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef koningdavid het volgende:
Waarom weten we nog niks over de blessure van Sneijder?![]()
Klinkt niet best dan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:09 schreef BoNi het volgende:
[..]
Omdat een forse zwelling verder onderzoek voorlopig onmogelijk maakt (las ik vanmorgen op teletekst).....
Hoop het niet, maar sowieso zijn het allemaal kutclubs tegen wie we kunnen loten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:45 schreef PyTh het volgende:
Heb trouwens zo'n gevoel dat ajax CSKA Moskou gaat loten....
Nee, die netten halen ze weg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:51 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zit tegen Roda in 416, heb je dan last van die netten?
Carnaval is vet....maar dat begint de 17e pasquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:37 schreef M0NTANA het volgende:
Je bent toch geen Brabander, die moet carnavallen hè?
UEFA.com zal wel iets Flash-achtigs hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:34 schreef Robar het volgende:
Is de loting ergens op internet Live te volgen?
Ken het niet vindenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:35 schreef twi het volgende:
[..]
UEFA.com zal wel iets Flash-achtigs hebben.
Het zijn Duitsers twi, DUITSERS!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:35 schreef twi het volgende:
Ik weet niet wat iedereen bij Werder heeft. Ik blijf het een grijzemuizenclub vinden. Dat zijn ze allemaal wel, maar dan heb ik toch meer bij AEK, Benfica of zelfs Bordeaux.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers twi, DUITSERS!.
Ze waren al geplaatst en Alex liet het lopenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:44 schreef Pritt het volgende:
Ik hoop niet Bordeaux.
PSV had eerste wedstrijd een halve kans en won daarom.
Tweede wedstrijd waren ze kansloos.
Ik volg het ook gewoon via VI.nl.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik moet het helaas zonder geluid doen
Ik ga denk ik heen,maar zullen wel weer rellen komen dus doe geen spurs shirt aan.quote:
De moeilijkste, denk ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef Ayaxola het volgende:
Wel dichtbij, maar verder![]()
Denk 1 van de moeilijkste tegenstanders die je kan loten.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax - Werder Bremen en Tottenham Hotspur - Feyenoord, bitte!
Zijn de wedstrijden al gespeeld dan?quote:
Denk dat Werder eigenlijk ook niet staat te springen met Ajaxquote:
Nu niet al te zelfoverschattend worden he.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Denk dat Werder eigenlijk ook niet staat te springen met Ajax.
Is inderdaad goed te doen qua reisquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:17 schreef -Wolf- het volgende:
Kijken of een reisje naar Bremen erin zit..
Lekker boeien, in februari zijn we weer het baasje op het veld.
Ze streden tot de laatste dag in de poule met Chelsea en Barcelona om de volgende ronde van de CL.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef PyTh het volgende:
Werder is wel een ploeg die ook wil voetballen in ieder geval, dus je zult genoeg kansen krijgen waarschijnlijk.
Uit dat rijtje van nummers twee dan hèquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Nu niet al te zelfoverschattend worden he.
Eerst maar eens winnen van Werder.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:25 schreef twi het volgende:
Even Werder verslaan, en dan Spartak of Celta. Lekker hoor
Spartak, geen CSKA.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:25 schreef Dennus-F het volgende:
pff CSKA of Celta derna..
Makkie toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Eerst maar eens winnen van Werder.
Ik denk dat de gedachte dat hij tegenover Stam kan komen te staan de transfer wel bespoedigdquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:30 schreef Pritt het volgende:
Ik zie wel kansen hoor.
Werder wil ook voetballen en dat zijn net de ploegen waar Ajax ook lekker tegen kan spelen.
Tuurlijk is Werder de sterkste ploeg die we konden krijgen maar onmogelijk is het niet.
Hopelijk krijgt Klose een mooie transfer in de winter.
Link pleasequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef Lennox het volgende:
Als je nu een beetje op de Bremen fora kijkt, zie je dat sommigen het wel redelijk in hun broek doen hoor
Ajax blijft toch altijd wel een naam he
Leoanrdo voetbalt heel die verdediging op een hoop.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:38 schreef -Wolf- het volgende:
Stelletje pessimisten. Over 2 maanden zal AJAX echt wel in vorm zijn. Zo hard gaat dat in de voetballerij.
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef Lennox het volgende:
Als je nu een beetje op de Bremen fora kijkt, zie je dat sommigen het wel redelijk in hun broek doen hoor
Ajax blijft toch altijd wel een naam he
quote:ajax wie geil n holländer
http://board.fanszene-bremen.net/thread.php?threadid=7143&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=8quote:
zo te zien is 99% vol vertrouwen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:41 schreef devv05 het volgende:
Denk dat die gasten ook niet zo blij met ons zijn hoor
Voor hun was Ajax ook één van de zwaarste tegenstanders.
ja dat is ook zo. Denk dat t niemand zou hebben verbaast vooraf aan het toernooi dat dit een finale zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:41 schreef devv05 het volgende:
Denk dat die gasten ook niet zo blij met ons zijn hoor
Voor hun was Ajax ook één van de zwaarste tegenstanders.
Ze zijn niet bepaald bang volgens mij. Ze vinden ons gewoon de mooiste tegenstander, nou goed.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:41 schreef Lennox het volgende:
[..]
http://board.fanszene-bremen.net/thread.php?threadid=7143&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=8
99 Euro naar Moskou, maar je vergeet je visum van 60 Euro.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef jna het volgende:
Die klootzakken zitten al bijna hun vlucht naar Moskou of Vigo te boeken
die reactiesquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:41 schreef Lennox het volgende:
[..]
http://board.fanszene-bremen.net/thread.php?threadid=7143&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=8
quote:geil. die jooden
bremen & groningen
Maar dat zijn wij toch ook!quote:
aldus zo'n gozer op http://board.fanszene-bremen.net/thread.php?threadid=7143&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=8quote:ajax wie geil n holländer![]()
Haha, die zelfmoord smiliequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
moffen![]()
Echoooooooooquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:49 schreef toma het volgende:
[..]
aldus zo'n gozer op http://board.fanszene-bremen.net/thread.php?threadid=7143&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=8
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef toma het volgende:
[..]
ja dat is ook zo. Denk dat t niemand zou hebben verbaast vooraf aan het toernooi dat dit een finale zou kunnen zijn.
Als we deze wedstrijden winnen is de kans groot dat we de UEFA cup winnen want dit is dé beste tegenstander in het hele toernooi.
ook al gelezen jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:49 schreef toma het volgende:
[..]
aldus zo'n gozer op http://board.fanszene-bremen.net/thread.php?threadid=7143&threadview=0&hilight=&hilightuser=0&page=8
Ze vinden ons stadion ook wel tof.quote:SUPER LOS!!!
zwar schwerer gegner aber geiles stadion!jetzt nur noch auf karten hoffen
In het buitenland heeft de Arena een stuk meer aanzien dan hier.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze vinden ons stadion ook wel tof.![]()
Waarom zeggen ze niet gewoon "jüde"?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:23 schreef StarGazer het volgende:
Das jooden kommen! groste fussbalclub von Holland ! mit dem grosste supporters!
ultras vak 410:
www.vak410.nl
sehr schon
De twijfel slaat toe jongens.quote:Ich, persönlich bin nicht so besonders Glücklich über dieses los, ich hätte gerne leichtere Gegner zum besser weiter kommen gehabt ,nun könnte es im achtelfinale diemal dummerweise auch noch im uefa cup schon Aufwiedersehen heißen,denn ajax spielt zur zeit wieder in champions league form
Kijk, deze Duitser heeft er verstand van.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De twijfel slaat toe jongens.![]()
Babel - Huntelaar - Leonardoquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Ach, er is nu toch niets over te zeggen hoe Ajax zal spelen tegen die tijd..
Ik vind de variant met Heitinga op het middenveld toch ook wel aardig . . .quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:46 schreef Eb het volgende:
[..]
Babel - Huntelaar - Leonardo
Emanuelson - Perez - Gabri
Vermaelen- Stam - Heitinga - Ogararu
Steek
Lass die moffe maar komme![]()
(Sneijder is tegen die tijd een Blaugrano).
Blaugranaquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:46 schreef Eb het volgende:
[..]
(Sneijder is tegen die tijd een Blaugrano).
Heitinga in de mandekking op Diego zie ik idd wel zitten, dat kan hij uitstekend uitvoeren.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind de variant met Heitinga op het middenveld toch ook wel aardig . . .
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heitinga in de mandekking op Diego zie ik idd wel zitten, dat kan hij uitstekend uitvoeren.
Diegene die die post maakte, had zich even daarvoor geregistreerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:23 schreef StarGazer het volgende:
Das jooden kommen! groste fussbalclub von Holland ! mit dem grosste supporters!
ultras vak 410:
www.vak410.nl
sehr schon
En Klose gaat er met boter en suiker in tegen Jaapquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heitinga in de mandekking op Diego zie ik idd wel zitten, dat kan hij uitstekend uitvoeren.
Jij hebt verstand van voetbal, wist je dat?quote:
Mit zwei vingers in die naase.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:56 schreef VoreG het volgende:
Stam op Klose, Gabri op Frings, Urby op Borowski, Huntelaar op Mertesacker.
Ik zie geen probleem.
Dan hebben ze alleen nog Klasnic en Almeida, stelt ook niks voorquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef Radegast het volgende:
Klose is dan hoogstwaarschijnlijk allang weg daar.
Die vlucht op voorhand al naar Italiequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:56 schreef Eb het volgende:
[..]
En Klose gaat er met boter en suiker in tegen Jaap![]()
Waarom? Zo goed is nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef Jajong het volgende:
Als Sneijder weg gaat, is dat op zijn vroegst in de zomer hoor. En dan krijgen we daar _heel veel_ geld voor. ( Voor Nederlandse begrippen uiteraard ).
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:00 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Waarom? Zo goed is nou ook weer niet.
Wel een haperende motor dan, gezien het spel van Ajaxquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:02 schreef Robar het volgende:
[..]
Sneijder is de motor op het middenveld bij Ajax.
Sneijder zou leuk aan de slag kunnen bij een Italiaanse/Spaanse/Engelse subtopper ofzo, meer ook niet.quote:Ja, hij is wel zo goed.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:04 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wel een haperende motor dan, gezien het spel van Ajax
[..]
Sneijder zou leuk aan de slag kunnen bij een Italiaanse/Spaanse/Engelse subtopper ofzo, meer ook niet.
En het talent Huntquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan hebben ze alleen nog Klasnic en Almeida, stelt ook niks voor
1-0 gewonnen van Chelseaquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:06 schreef endr0me het volgende:
[..]
En het talent Hunt
Heeft Werder niet gelijkgespeeld tegen Chelsea thuis ?
Dat zijn geen verkeerde cijfers..quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
1-0 gewonnen van Chelsea
1-1 tegen Barca
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:09 schreef Zwansen het volgende:
Werder is wel lastig. In elke andere poule waren ze wel doorgegaan denk ik.
We zullen het zien als ie over een tijdje naar Spanje vertrektquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Maar goed, dat kan een eindeloze discussie zijn met subjectieve opvattingen.
Inderdaad . . .quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
We zullen het zien als ie over een tijdje naar Spanje vertrekt![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lPRAmWUf1Mw&mode=related&search=
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zo scoor je tegen Werder![]()
http://www.youtube.com/watch?v=h6OACsQBJE0
Niks geen smoesje Jassie, jij gaat gewoon heen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:27 schreef Jasza het volgende:
Werder leuk, kaartje zal wel niet lukken
Als het met me seizoenskaart lukt ga ik, maar die kans is niet zo grootquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Niks geen smoesje Jassie, jij gaat gewoon heen!![]()
quote:Auf nach Holland - Werder trifft auf Ajax Amsterdam
Werder Bremen wird in der UEFA-Cup-Runde der letzten 32 Mannschaften auf Ajax Amsterdam treffen. Sollte Werder weiterkommen, würde im Achtelfinale entweder Spartak Moskau oder Celta Vigo aus Spanien warten. Das ergab die Auslosung in Nyon am Freitagmittag. Das Hinspiel gegen Amsterdam findet am 14. oder 15. Februar 2007 im Weser-Stadion statt. Das Rückspiel am 22. Februar 2007 in Amsterdam.
Die Termine beider Runden im Überblick:
14./15.02.2007 Erste K.O.-Runde, Hinspiel im Weser-Stadion
22.02.2007 Erste K.O.-Runde, Rückspiel
08.03.2007 Achtelfinale, Hinspiel
14./15.03.2007 Achtelfinale, Rückspiel
Reaktionen auf die Auslosung:
Thomas Schaaf, Cheftrainer Werder Bremen
"Über Ajax Amsterdam muss man nicht viele Worte verlieren. Sie sind unzählige Male Meister geworden. Wir haben damit ein sehr attraktives Los erwischt. Deutsch-holländische Duelle versprechen immer eine gewisse Brisanz, in Weser-Stadion und Amsterdam-Arena bekommt der Vergleich einen attraktiven Rahmen und Ajax ist ein Klub, der mit Nationalspielern gespickt ist.
Spieler wie Heitinga, Huntelaar, Jap Stam, Rosenberg, Perez und viele andere sprechen für große Qualität. Auch Trainer Henk ten Cate ist ein guter Bekannter. Er war im letzten Jahr noch Frank Rijkaards Assistent bei unseren Duellen mit dem FC Barcelona.
Mit Ajax bleiben wir auf jeden Fall in einer Kategorie, in der wir zuletzt auch in der Champions League gespielt haben. Ajax war in den letzten Jahren immer Stammgast in der Königsklasse. Auch unsere Fans wissen, was mit diesem Namen verbunden ist. An der Attraktivität des UEFA-Cups wird keiner mehr zweifeln."
Manfred Müller, Geschäftsführer Werder Bremen
"Mit Ajax treffen wir auf einen Verein, mit dem wir zuletzt gute Erfahrungen gemacht haben. Wir haben mit ihnen die Transfers von Frank Verlaat und Petri Pasanen nach Bremen und den Wechsel von Angelos Charisteas nach Amsterdam abgewickelt. Auch sportlich ist dieses Duell natürlich eine große Nummer."
Klaus-Dieter Fischer, Geschäftsführer Werder Bremen
"Das wird eine ganz spannende Angelegenheit. Diese Herausforderung hat Champions-League-Niveau. Ich denke, dass wir jetzt mal dran sind, uns gegen einen holländischen Verein durchzusetzen. In den bremisch-holländischen Vergleichen hatten wir bis jetzt immer das Nachsehen. So sind wir gegen PSV Eindhoven, Feyenoord Rotterdam und Vitesse Arnheim ausgeschieden."
Patrick Owomoyela, Werder-Profi
"Ajax ist eine Top-Mannschaft. Und wir müssen einige davon aus dem Weg räumen, wenn wir weit kommen wollen. Also haben wir jetzt nichts gegen diese schwere Aufgabe. Für mich persönlich ist die Aussicht auf ein Spiel in der Amsterdam-Arena eine zusätzliche Motivation, um nach meiner langen Verletzung Vollgas für die Rückkehr ins Team zu geben."
Es folgen weitere Reaktionen ...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:47 schreef Messenga het volgende:
Spieler wie Heitinga, Huntelaar, Jap Stam, Rosenberg, Perez und viele andere sprechen für große Qualität
quote:Collectie truitjes
Desondanks is de verwondering dat het kleine Zulte Waregem tegen Austria Wien, Sparta Praag, Espanyol en Ajax mocht spelen, nog steeds niet weggeëbd. ,,Het went niet'', zegt Mister Europe Tim Matthys die dinsdag bloednerveus een foto vroeg van Klaas-Jan Huntelaar. Na de match gaf de spits van Ajax zijn truitje zelfs aan Matthys. De paniek die in de kleedkamer uitbrak is typerend: ,,Ik kwam uit de douche en het truitje van Huntelaar bleek verdwenen te zijn. Ik werd even helemaal zot. Tot bleek dat Nathan D'Haemers het verstopt had in de sportzak van Meert. Ze dachten Matthysken eens te kloten. .''
Zoals kleuters die voor het eerst in de snoepbokaal mogen graaien, zo laten de meeste spelers van Essevee geen gelegenheid onbenut om ook van het Europese avontuur iets over te houden. Zelfs Tony Sergeant, tegen de Amsterdammers nochtans geblesseerd in de tribune, wou koste wat het kost een truitje van Ajax in handen krijgen.
,,Ik ben na de match naar de kleedkamers gegaan en heb via Thomas Vermaelen het shirt van Ogararu gekregen. Voor een voetballer zijn het wedstrijden die je koestert. Vandaar dat ik een souveniertje wou. Ik heb nu stilaan een collectie truitjes, toevallig telkens het nummer 20.''
Ook de uitgesloten Van Nieuwenhuyze ging nadien nog snel het veld op om het shirt van Heitinga te vragen.
Belgen.quote:
Iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel heel leuk om te lezen.
Het is zelfs aandoenlijk.![]()
Gek worden omdat je shirt kwijt raakt, kan het me ergens wel voorstellen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel heel leuk om te lezen.
Het is zelfs aandoenlijk.![]()
Hebben ze ook.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Gekke Belgen. Alsof ze tegen AC Milan of Chelsea hebben gespeeld ofzo
Wel tegen een club die het Europese voetbal voor een deel heeft bepaald.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gekke Belgen. Alsof ze tegen AC Milan of Chelsea hebben gespeeld ofzo
Nee, nog beter. Tegen het grote AJAXquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Gekke Belgen. Alsof ze tegen AC Milan of Chelsea hebben gespeeld ofzo
Tot 10 jaar geleden ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wel tegen een club die het Europese voetbal voor een deel heeft bepaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |