Huhquote:Op donderdag 14 december 2006 23:36 schreef dndiek het volgende:
nummers twee en nummers drie ipv nummer twees en nummer dries lijkt me
ik had moeten quoten jaquote:
In ieder geval niet sterker dan de clubs uit de Champions Leaguequote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik vind de groepswinnaars poule nou niet veel sterker dan de overige drie.
quote:Volgens de reglementen van de UEFA zullen Ajax en AZ de knock-outfase in ieder geval starten met een uitwedstrijd. Feyenoord werkt de heenwedstrijd af in de eigen Kuip.
Uit het reglement van de UEFA Cup:quote:
Dat wist ik, maar ze mogen dus ook niet in de achtste finales tegen elkaar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Uit het reglement van de UEFA Cup:
4.08 Round of 32
A) Clubs of the same association shall not be drawn against each other.
Jawel, ik had het fout. Vanaf de 8ste finales kunnen ze elkaar loten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ze mogen dus ook niet in de achtste finales tegen elkaar?
Klopt. Dat is niet de ronde waarvoor nu geloot gaat worden, maar die daarna.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jawel, ik had het fout. Vanaf de 8ste finales kunnen ze elkaar loten.
Jouw definitie van vroeger ligt zo ver achter mij dat ik me er niet aan durf te wagen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:27 schreef tong80 het volgende:
Vroeger kon je in de eerste ronde al loten tegen je landgenoten. Weet niet of het ooit gebeurd is. Iemand een idee ?
Ik bedoel van voor de CLquote:Op vrijdag 15 december 2006 03:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jouw definitie van vroeger ligt zo ver achter mij dat ik me er niet aan durf te wagen.
![]()
CL om 12.00 uurquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:00 schreef No-3 het volgende:
Hoe laat begint de loting eigenlijk?
JA om 13.00 zelfde zenders , andere lotingquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is het ook live te volgen(zonder beeld eventueel) op de uefa site? Ik zie het nergens staan.
D'r staat vrij groot "draw live @ 12.00" links op uefa.comquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is het ook live te volgen(zonder beeld eventueel) op de uefa site? Ik zie het nergens staan.
Aha! Bedanktquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r staat vrij groot "draw live @ 12.00" links op uefa.com
Om 13:00 zal dat de UEFA Cup worden.
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:24 schreef Malibu-06 het volgende:
Feijenoord en AZ gaan door, Ajax vliegt er uit
Je bent al de 73e die vandaag de vraag stelt hoe laat er geloot wordt, waar dat te volgen is en wie tegen wie wel of niet kan loten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:26 schreef pfaf het volgende:
Hoe laat is dit?
Een simpele 1 uur in de OP of TT zou een boel schelen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je bent al de 73e die vandaag de vraag stelt hoe laat er geloot wordt, waar dat te volgen is en wie tegen wie wel of niet kan loten.
geen tompoes?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy popcorn naar scherm smijt
Relluhhhhhhhhquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax - Werder Bremen en Tottenham Hotspur - Feyenoord, bitte!
Voor Feyenoord is Glasgow wel aantrekkelijk volgens mijquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef Silenus het volgende:
Voor Feyenoord wordt het dus Espanyol, Tottenham of Glasgow Rangers
Nee, gewoon leuke affiches en goed bereikbaar.quote:
En nu dus nog Tottenham,quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is Glasgow wel aantrekkelijk volgens mij
1 goed, one to go.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
Zo niet, dan respectievelijk Benfica en Zulte Waregem.
mooie wedstrijd.quote:
Lastig maar niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:12 schreef twi het volgende:
Fenerbahce dus voor AZ.
Weer een Turkse club voor AZ...niet de meest leuke loting.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:13 schreef One_conundrum het volgende:
Fener - AZ
he gatver, joelende turken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:13 schreef One_conundrum het volgende:
Fener - AZ
Zit dat AZ stadion vol met fanatieke Turken, dat is echt niet leuk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:14 schreef RayMania het volgende:
Fenerbaçhe - AZ. Ook niet makkelijk zeg.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:13 schreef DIGGER het volgende:
Whehehehehe Feyenoord - Spurs
Jij hebt een probleem nu.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:15 schreef RayMania het volgende:
NEEEEEEEE!!!
Waarom, AZ wint ook van Sevilla uit, waarom zouden ze dan het onderspit moeten delven tegen Fenerbace?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:14 schreef Heero87 het volgende:
Feyenoord en AZ kunnen het schudden vrees ik.
Best wel ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:15 schreef Heero87 het volgende:
Wat een sportief gezien rampzalige loting voor Nederland.
Dat ook weer niet. Kwalitatief is Fenerbache echt wel te pakken. Wat ik er gewoon kut aan vind is die hele sfeer die er omheen hangt. Dat is gewoon zwaar rot. Sportief gezien is Fenerbache echt wel te pakken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:14 schreef Heero87 het volgende:
Feyenoord en AZ kunnen het schudden vrees ik.
Enige die kans maakt op voorhand lijkt mij AZ, de anderen krijgen het heel erg zwaarquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Waarom, AZ wint ook van Sevilla uit, waarom zouden ze dan het onderspit moeten delven tegen Fenerbace?
En Tottenham draait dit seizoen natuurlijk ook niet fantastisch, alhoewel de kans erg klein is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
^^quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ook weer niet. Kwalitatief is Fenerbache echt wel te pakken. Wat ik er gewoon kut aan vind is die hele sfeer die er omheen hangt. Dat is gewoon zwaar rot. Sportief gezien is Fenerbache echt wel te pakken.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:54 schreef M0NTANA het volgende:
Omdat het gewoon een goede ploeg is!quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:18 schreef Robar het volgende:
Waarom wordt Fenerbahce zo ongelofelijk sterk ingeschat??????
Fenerbahce - PSV 3-0 vorig seizoenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:18 schreef Robar het volgende:
Waarom wordt Fenerbahce zo ongelofelijk sterk ingeschat??????
Ondanks dat had Fenerbache maar 4 punten gehaald en nipt aan 3e geworden op doelsaldo meen ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een goede ploeg is!
Vooral thuis met hun fanatieke aanhang zijn ze erg lastig te verslaan.
ik denk ook dat AZ eruit vliegt.
Heb je gelijk in, maar het sfeertje daar is altijd benauwd. Kijk maar naar de eerste ronde, toen had AZ het ook lastig tegen zo'n Turkse flutclubquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Az win van de winnaar van vorig jaar en nr2 van spaanse competitie en ze moeten bang zijn voor Fener. Haha
Klinkt wel goed als Feyenoord doorkomtquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:23 schreef Silenus het volgende:
Feyenoord - Braga / Parma
Klose speelt dan wellicht al in Turijn.quote:
WTF?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Klose speelt dan wellicht al in Turijn.
Zonder mensen te kwetsen of wat dan ook, ik vond de toestroom van rellende Turken uit binnen- en buitenland op AZ fora en sites behoorlijk storend, en ook die striemende fluitconcerten in Kayseri in de eerste ronde zodra er een AZ'er aan de bal kwam was behoorlijk onsportief.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar het sfeertje daar is altijd benauwd. Kijk maar naar de eerste ronde, toen had AZ het ook lastig tegen zo'n Turkse flutclub.
Best wel, 2-0 thuis, twee keer Sonckquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:25 schreef mcyodogg het volgende:
Celta, heeft Ajax nog leuke herirneringen aan he
Lekker voor het coefficient.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
dus
Zulte-Newcastle vs. Fenerbahce - AZ
Braga - Lens vs Fey-Tottenham
Spartak - Celta vs Bremen - Ajax
![]()
Dat was 1-0 thuis hoor, goal van Zlatan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Best wel, 2-0 thuis, twee keer Sonck.
Laten we het over de uitwedstrijd maar niet hebben.
Ohja, je hebt wel gelijk. Mooie goal van Zlatan was dat jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat was 1-0 thuis hoor, goal van Zlatan.
De 2-0 was tegen Brugge.
http://www.youtube.com/watch?v=q2faxYU_gj0quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ohja, je hebt wel gelijk. Mooie goal van Zlatan was dat ja.
Je moet naar die uitwedstrijd gaan, sfeertje is daar heel lekker.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zonder mensen te kwetsen of wat dan ook, ik vond de toestroom van rellende Turken uit binnen- en buitenland op AZ fora en sites behoorlijk storend, en ook die striemende fluitconcerten in Kayseri in de eerste ronde zodra er een AZ'er aan de bal kwam was behoorlijk onsportief.
Stel hossende gekkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je moet naar die uitwedstrijd gaan, sfeertje is daar heel lekker.![]()
Zo is hetquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:34 schreef Pritt het volgende:
Wel leuk om tegen Werder te spelen.
Lekker Nederland vs Duitsland.
Beter dan onbekende ploeg uit oostblok.
Ik zag dat bij Fenerbahce:quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:33 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, qua voetbal moet AZ kunnen winnen van Fener dus meteen maar in de uitwedstrijd met 0-2 winnen. Dan zit je al met 1 been in de volgende ronde. En AZ scoort altijd (zag je tegen Sevilla ook maar weer met hun 0 tegendoelpunten tot AZ langskwam) dus Fenerbache zal thuis ook minimaal 1x moeten scoren om er in ieder geval een gelijkspel uit te slepen.
Wij hebben Lens, Meerdink, Opdam en Sinouhquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:40 schreef Grimm het volgende:
Alex, appiah, kezman, aurelio zijn klasse voetballers
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
-edit- Holy kut, zie ik daar Mateja Kezman?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag dat bij Fenerbahce:
...........
-edit- Holy kut, zie ik daar Mateja Kezman?
toch 1 goed voorspeldquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dit wordt hem volgensmij :
AZ- Bayer Leverkusen
Feyenoord -Tottenham Hotspur
Ajax-Benfica
Kan Wesley zijn duits gaan ophalen bij van de Vaartquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:34 schreef Pritt het volgende:
Wel leuk om tegen Werder te spelen.
Lekker Nederland vs Duitsland.
Beter dan onbekende ploeg uit oostblok.
Fluitconcerten , wat is daar nou weer onsportief aan. Je kan op die manier een hele ploeg ontregelen. Intimiderend voor ze. hoort erbij, niks onsportiefs aan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
en ook die striemende fluitconcerten in Kayseri in de eerste ronde zodra er een AZ'er aan de bal kwam was behoorlijk onsportief.
Klopt, en Sinterklaas bestaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord gaat door, tegen Parma ook..
Zulte Waregem, zullen we verder gaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:39 schreef TheVulture het volgende:
zware lotingen maar goed, in dit stadium zijn er geen zwakke ploegen meer over.
Werder Bremen en Feyenoord zullen vernederd worden, superloting zeg!quote:
Vanwaar die intressequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef M0NTANA het volgende:
Is het al bekend of Feyenoord 14 of 15 februari 2007 thuisspeelt? Hoop op 15 februari 2007.
Omdat ik 14 februari 2007 in Bremen hoop te zijn, dag later Feyenoord - Spurs zou ideaal zijn.quote:
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zulte Waregem, zullen we verder gaan
Ja hoor, 1-0 thuis en 2-3 uit. Dus in dat geval waren we gewoon doorgegaan op onderling resultaatquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:25 schreef mcyodogg het volgende:
Celta, heeft Ajax nog leuke herirneringen aan he
Ozo maar den haag en jullie schreeuwen toch altijd: "no one likes us we don't care"?Maar nu blijkt dat jullie vriendjes zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |