Huhquote:Op donderdag 14 december 2006 23:36 schreef dndiek het volgende:
nummers twee en nummers drie ipv nummer twees en nummer dries lijkt me
ik had moeten quoten jaquote:
In ieder geval niet sterker dan de clubs uit de Champions Leaguequote:Op donderdag 14 december 2006 23:39 schreef BVO het volgende:
Ik vind de groepswinnaars poule nou niet veel sterker dan de overige drie.
quote:Volgens de reglementen van de UEFA zullen Ajax en AZ de knock-outfase in ieder geval starten met een uitwedstrijd. Feyenoord werkt de heenwedstrijd af in de eigen Kuip.
Uit het reglement van de UEFA Cup:quote:
Dat wist ik, maar ze mogen dus ook niet in de achtste finales tegen elkaar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Uit het reglement van de UEFA Cup:
4.08 Round of 32
A) Clubs of the same association shall not be drawn against each other.
Jawel, ik had het fout. Vanaf de 8ste finales kunnen ze elkaar loten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat wist ik, maar ze mogen dus ook niet in de achtste finales tegen elkaar?
Klopt. Dat is niet de ronde waarvoor nu geloot gaat worden, maar die daarna.quote:Op vrijdag 15 december 2006 01:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Jawel, ik had het fout. Vanaf de 8ste finales kunnen ze elkaar loten.
Jouw definitie van vroeger ligt zo ver achter mij dat ik me er niet aan durf te wagen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:27 schreef tong80 het volgende:
Vroeger kon je in de eerste ronde al loten tegen je landgenoten. Weet niet of het ooit gebeurd is. Iemand een idee ?
Ik bedoel van voor de CLquote:Op vrijdag 15 december 2006 03:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jouw definitie van vroeger ligt zo ver achter mij dat ik me er niet aan durf te wagen.
![]()
CL om 12.00 uurquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:00 schreef No-3 het volgende:
Hoe laat begint de loting eigenlijk?
JA om 13.00 zelfde zenders , andere lotingquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is het ook live te volgen(zonder beeld eventueel) op de uefa site? Ik zie het nergens staan.
D'r staat vrij groot "draw live @ 12.00" links op uefa.comquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is het ook live te volgen(zonder beeld eventueel) op de uefa site? Ik zie het nergens staan.
Aha! Bedanktquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r staat vrij groot "draw live @ 12.00" links op uefa.com
Om 13:00 zal dat de UEFA Cup worden.
Waar kan ik tekenen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:24 schreef Malibu-06 het volgende:
Feijenoord en AZ gaan door, Ajax vliegt er uit
Je bent al de 73e die vandaag de vraag stelt hoe laat er geloot wordt, waar dat te volgen is en wie tegen wie wel of niet kan loten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:26 schreef pfaf het volgende:
Hoe laat is dit?
Een simpele 1 uur in de OP of TT zou een boel schelen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je bent al de 73e die vandaag de vraag stelt hoe laat er geloot wordt, waar dat te volgen is en wie tegen wie wel of niet kan loten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |